szk艂a korekcyjne na rower

Data: 2011-04-19 12:04:28
Autor: Remigiusz Zukowski
szk艂a korekcyjne na rower
W dniu 2011-04-19 11:12, Tomek pisze:
Czy kto艣 u偶ywa sportowych okular贸w przeciws艂onecznych z wk艂adk膮 na szk艂a
korekcyjne?

Ja od dobrych paru lat u偶ywam BBB Powerview z wk艂adk膮 korekcyjn膮. Fajne okulary, brak ramki na dole obcinaj膮cej widok ale moim zdaniem by艂y du偶o za drogie jak na fakt 偶e cholernie 艂atwo si臋 w nich szk艂a rysuj膮.

Jak to dzia艂a w praktyce je艣li chodzi o wentylacj臋 - czy
wewn臋trzna strona szk艂a korekcyjnego jest dobrze osuszana?

Jedyne na co mog臋 ponarzeka膰 to jazda w zimnie gdy na twarzy mam chusteczk臋 i gdzie艣 g贸r膮 bucha mi w okulary i potrafi膮 si臋 wtedy zaparowa膰. Nawet podczas wilgotnej pogody nie ma k艂opot贸w z zaparowaniem (byleby nie sta膰 w miejscu). Okular贸w tych u偶ywam te偶 do latania na lotni i tutaj paradoksalnie mam k艂opoty z parowaniem, wida膰 cyrkulacja powietrza w kasku jest jaka艣 taka od g贸ry do do艂u.

Jak z widoczno艣ci膮 na boki?

Troch臋 musia艂em si臋 przyzwyczai膰 do tego 偶e zakres widoczno艣ci jest nieco zw臋偶ony. W tym modelu ramka ze szk艂ami jest bardzo blisko oczu i obejmuje naprawd臋 du偶y obszar, tylko kra艅ce po lewej i prawej stronie wystaj膮 poza ramk臋 ale "k膮tem oka" wida膰 te obszary, tylko oczywi艣cie bez korekcji.

Remigiusz

szk艂a korekcyjne na rower