szkielko i oko kompromitacja sabaki miecugowa

Data: 2010-04-12 23:31:11
Autor: awe
szkielko i oko kompromitacja sabaki miecugowa
Kto widzial ten wie, na koniec puscily mu nerwy - po telefonie niezwykle kulturalnego i szlachetnego widza
awe

Data: 2010-04-12 14:37:36
Autor: KuFeL
On 12 Kwi, 23:31, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Kto widzial ten wie, na koniec puscily mu nerwy - po telefonie niezwykle
kulturalnego i szlachetnego widza

dokładnie takie samo miałem wrażenie. Bo argumenty ten człowiek
przedstawiał dość racjonalne, chociaż może trochę też to wszystko
przejaskrawił.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://blog.ku-fel.com / PSN: KuFeL78
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2010-04-12 15:09:42
Autor: zbig
On 12 Kwi, 23:37, KuFeL <kufe...@gmail.com> wrote:
> [...]

dokładnie takie samo miałem wrażenie. Bo argumenty ten człowiek
przedstawiał dość racjonalne, chociaż może trochę też to wszystko

Facet był wyjątkowo napastliwy i pluł jak reszta waszych pobratymców
tu na liście. Nie straczłyo mu odwagi i nie wysłuchał rozsądnej i
spokojnej odowiedzi Miecugowa, którego, dla jasności osobiscie
specjalnie nie lubie. Zachował sie jak ten nieszczęsny tchórz z
rysunku Mrożka"powiedział co mysli i spieprza"

Data: 2010-04-13 00:21:34
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:21b15122-aabe-4692-8f82-1c949ecccc45u31g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

 Zapominasz że jest 21 wiek, jutro będzie to nagranie
w necie ... wszyscy usłyszą.
 Facet był grzeczny, mówił o gównie, jak mówi się o gównie
to nie sposób się nim nie upierdolić.
Ten Pan Wademar nie miał zamiaru dyskutować, przedstawił
swoje (i całej Polski) stanowisko. Miecugow odebrał to
personalnie ... bo tak już jest:

"uderz w stół, a nożyce się odezwą."

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 15:25:41
Autor: zbig
On 13 Kwi, 00:21, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:

 Facet był grzeczny, mówił o gównie, jak mówi się o gównie
to nie sposób się nim nie upierdolić.
mÓwił bzdety podniesioneym głosem i napastliwym tonem. To nie sa
przejawy grzeczności.

Data: 2010-04-13 00:36:02
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:e3b675c5-6e88-455e-93dc-4c41a150b793z4g2000yqa.googlegroups.com...

mÓwił bzdety podniesioneym głosem i napastliwym tonem. To nie sa
przejawy grzeczności.

  Mówił to co wszyscy myślą. Miecugow odebrał to
personalnie bo jest kiepski w swoim fachu. Miecugow
zapomina że nie jest dziennikarzem tylko ma zadanie
do wykonania. Spierdolił robotę, efekty zobaczysz
w kampanii wyborczej gdy ktoś to zmontuje do swojego
spotu i wpuści do netu. Nie pisz mi tylko proszę
o prawach autorskich... bo się zbłaźnisz.

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-12 15:50:34
Autor: zbig
On 13 Kwi, 00:36, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:e3b675c5-6e88-455e-93dc-4c41a150b793z4g2000yqa.googlegroups.com...

>mÓwił bzdety podniesioneym głosem i napastliwym tonem. To nie sa
>przejawy grzeczności.

  Mówił to co wszyscy myślą.
Bull shit.
Taką postawą można zaobserwować jedynie wśród polactwa określanego
mianem "wsciekłego moheru". Wy sie kiedys spróbujcie posłuchać.
Rozdygotane podniesione głosy jak u klasycznych schizofreników.
Kompletnie nie panujecia nad sobą. Dziś słyszałem taką sama moherke
jak pluła na Kutza w Tok FM.

Data: 2010-04-13 01:04:48
Autor: Tomy M.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:88d5be0a-87c9-472b-949a-99fbdbb00889u34g2000yqu.googlegroups.com...

[...]

  Faktycznie głupia baba, śliną trzeba mądrzej
zarządzać bo przecież mamy jej ograniczoną ilość.
Kutzowi był tego oszczędził, zamieniłbym mu
to na porządnego kopniaka w d*pę. :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 06:48:33
Autor: awe
> [...]

Rozdygotane podniesione głosy jak u klasycznych schizofreników.
Kompletnie nie panujecia nad sobą. Dziś słyszałem taką sama moherke
-- -- -- -- -- -- -
dziwisz sie? kutz to wyjatkowa kurwa. niegodziwiec. ktos mu wlal rozgrzany olow do glowy i on tam zastygl
awe

Data: 2010-04-13 06:47:35
Autor: awe
[...]

Zbig ty masz cos z glowa i ludzie twojego pokroju i to jest straszne. Ulegasz propagandzie Miecugowa. Powinienes nauczyc sie myslec samodzielnie. Jak Polska ma byc Polska jesli wyborcami sa takie cwoki jak ty?
awe

Data: 2010-04-13 00:33:06
Autor: zbig
On 13 Kwi, 07:42, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:21b15122-aabe-4692-8f82-1c949ecccc45u31g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

specjalnie nie lubie. Zachował sie jak ten nieszczęsny tchórz z
rysunku Mrożka"powiedział co mysli i spieprza"

A, ten tego, co zawarł w tej "rozsądnej i spokojnej" odpowiedzi, ten pan,
Miecugow?
Piotr

Nie nagrywałem tej rozmowy ale jak tu smiesznie "groził" Tomy dzisiaj
powinno być w necie

Data: 2010-04-12 23:50:45
Autor: awe

Użytkownik "KuFeL" <kufel78@gmail.com> napisał w wiadomości news:a8634221-5efa-48de-9361-d1e389e2bb645g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
nie koniecznie. po prostu facet postawil miecugowa pod sciana choc prawde mowiac chcial mu tego zaoszczedzic, ale niestety miecugow - SABAKA jakich malo - wczul sie w role bo to wypisz wymaluj on - przedstawiciel mediow ktory panipulowal informacja. Miecugow to stary wyjadac jeszcze z czasow socjalistycznej TV i tej calej socjotechniki komunistycznej.
Niby porzadny ale to czerwona sabaka
awe

Data: 2010-04-13 00:04:27
Autor: exPO
szkielko i oko kompromitacja sabaki miecugowa
Kto widzial ten wie, na koniec puscily mu nerwy - po telefonie niezwykle kulturalnego i szlachetnego widza

Wziął to bardzo personalnie do siebie. Czyżby resztki sumienia zakołatały?
Dlatego się wnerwił. Pomysł kontynuowania SK tylko na czarno jest IMHO
chory. Ci ludzie opluwali Kaczyńskich przez lata.

--
exPO

Data: 2010-04-13 06:40:48
Autor: sofu

Użytkownik "exPO" <exPO@xnibylandia.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Dlatego się wnerwił. Pomysł kontynuowania SK tylko na czarno jest IMHO
chory. Ci ludzie opluwali Kaczyńskich przez lata.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A o co tam właściwie chodziło?
Nie ogladam tego programu, bo to zazwyczaj jest nudny bełkot jak flaki z
olejem.
Cos bylo innaczej teraz?

sofu

Data: 2010-04-13 10:13:12
Autor: Tomy M.
szkielko i oko kompromitacja sabaki miecugowa

Data: 2010-04-13 00:15:43
Autor: Tomy M.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq03d8$il$1news.onet.pl...
Kto widzial ten wie, na koniec puscily mu nerwy - po telefonie niezwykle kulturalnego i szlachetnego widza

 To samo zauważyłem. Pan Waldemar (widz) wyrażał się bardzo
grzecznie, z punktu widzenia telewidza nie "zapinał prowadzącym"
lecz jakiejś nieokreślonej grupie złych dziennikarzy.
 A Miecugow zamiast miast przynać mu rację i skarcić lekko media,
zaczął się tłmuaczyć jak dziecko.

- PANIE MIECUGOW! Zapamiętaj Pan że tylko winni się tłumaczą!

Miecugow w starciu na antenie na żywo, z dobrym mówcą nie
wytrzyma nawet pierwszej rundy, "cieniutki bolek" jest.

"Nadszedł czas, kiedy trzeba wziąść sprawy w swoje ręce
i opuścic cieply kurwidołek, Panie Miecugow!" :-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

Data: 2010-04-13 00:33:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 12 Apr 2010 23:31:11 +0200, awe napisał(a):

Kto widzial ten wie, na koniec puscily mu nerwy - po telefonie niezwykle kulturalnego i szlachetnego widza
awe

Kurde no!

Od sierpnia zeszłego roku nie oglądam WSI24....

A wy kurna żyć bez tego nie możecie!

Tacy "patrioci" ?

"Trwamać" wam nie wystarczy?

Data: 2010-04-13 00:37:21
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:adowjexsqd0b$.utuqv8h4k6r7.dlg40tude.net...
[...]

.... język wroga trzeba znać ;-)

--

Tomy M. www.ansibl.com

szkielko i oko kompromitacja sabaki miecugowa