szkiełko i wiki

Data: 2011-10-11 08:13:37
Autor: apr...
szkiełko i wiki
szukałem w sieci jak się robi siarę czyli wino patykiem pisane i znalazłem takie cuś:
..."Byli i obecni Polacy w Komisji
Zbigniew Brzeziński – współzałożyciel Komisji Trójstronnej
Jerzy Baczyński – redaktor naczelny tygodnika "Polityka"
Marek Belka – prezes NBP
Jerzy Koźmiński – wiceprzewodniczącego Rady Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych
Andrzej Olechowski – współzałożyciel Platformy Obywatelskiej, były Minister Spraw Zagranicznych i były Minister Finansów
JANUSZ PALIKOT (były członek)[5]
Wanda Rapaczyńska (od 2002)[6] – współwłaścicielka spółki wydawniczej Agora
Zbigniew Wróbel – prezes PKN Orlen (były członek)[5]
Tomasz Sielicki – wiceprezes Sygnity, prezes Polskiego Związku Szachowego
Sławomir Sikora – Prezes Zarządu CitiBank Handlowy
Jerzy Sito – poeta, tłumacz (były członek)[5]
o. Maciej Zięba OP (były członek)[5]"...

cóż ten pan robił w tym towarzystwie, czy dziwi nas teraz sukces tego pana ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/
Komisja_Trójstronna#Byli_i_obecni_Polacy_w_Komisji
http://tiny.pl/h1c1f

--

szkiełko i wiki