szkiełkowany mosiężny gaźnik - czym zabezpieczyć ?

Data: 2010-10-28 15:21:09
Autor: kogutek
szkiełkowany mosiężny gaźnik - czym zabezpieczyć ?
Witam
mam wyszkiełkowany gaźnik mosiężny i chciałbym go jakos zabezpieczyć - najlepiej czymś przezroczystymżeby ładnie mosiądz błyszczał

silnik będzie stał na zewnątrz i będzie ochroniony tylko przed bezpośrednim działaniem deszczu , ale wilgoć z powietrza już ma dostęp

czy orientujecie się czym to nalezałoby zrobić tak by mosiądz łądnie błyszczał i wymagał niewielkiego nakładu pracy by utrzymac ten stan ?

Andrzej
Duży problem z pomalowaniem. Zaproponuję Ci coś abstrakcyjnego. Daj do
pozłocenia. Wbrew temu co by się mogło wydawać to nie jest drogi zabieg. Robiłem
kiedyś mosiężne tabliczki. Miały wyglądać super. I wyglądały przez chwilę. A jak
wpadłem na pomysł żeby je złocić to po wielu latach wyglądają jak nowe. Wtedy
płaciłem chyba 10 złotych za dm2. Szukaj galwanizerni złocącej kielichy do
kościołów. Jedyna wada to ze do czyszczenia trzeba używać bardzo delikatnej
ściereczki. Złota tam tyle co nic i jak kilka razy mocno potrzeć to się go
zetrze. Typowo dekoracyjna powłoka ale nie korodująca. Kolorek też przyjemny dla
oka. --

szkiełkowany mosiężny gaźnik - czym zabezpieczyć ?