szklane pojemniki na zywnosc

Data: 2011-08-11 13:36:29
Autor: I.Tichy
szklane pojemniki na zywnosc
Witam.

Szukam szklanych zamykanych pojemnikow/miseczek  na zwynosc, cos takiego jak w tym linku
na gorze
https://www.pomocnicykuchenni.pl/index.php?d=40&kod=0602&sort_a=nazwa

Niestety znajduje tylko platikowe, a nie chce takich, bo wkurza mnie
ich mycie w zmywarce. Wiecie moze gdzie takie ale szklane mozna kupic?

Data: 2011-08-14 10:31:28
Autor: misiczka
szklane pojemniki na zywnosc

Uzytkownik "I.Tichy" <i.tichy@i.tichy.pl> napisal w wiadomosci news:2hf747hu5sd8l1c69vjfj10ft943dambvr4ax.com...
Witam.

Szukam szklanych zamykanych pojemnikow/miseczek  na zwynosc, cos takiego jak w tym linku
na gorze

http://slubowisko.pl/produkt/edecopl/pojemniki-szklane-na-zywnosc-zestaw-5szt-glasslock-gl25,8597

http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=22&id4=23&sid=d640a1f26640b2f0aa057767eaa004a5

misiczka

Data: 2011-08-14 11:11:43
Autor: kuchenka
W dniu 2011-08-11 13:36, I.Tichy pisze:
[...]

to ja sie podepne - szukam jakiegos szklanego zestawu pojemnikow na ziola, najlepiej by mozna bylo kupic:

mlynki do pieprzu, soli (najlepiej reczne)
pojemniki na sypane ziola, ale zamykane szczelnie, by sie zapach nie ulatnial
pojemniki na imbir w korzeniu, czy cynamon w lasce, czyli troche wieksze niz te sypane i rowniez szczelnie zamykane

jakis pomysl?

a gdyby jeszcze zawieraly jakies jasnozielone barwienia, marzenie.... :), moj ulubiony kolor!

Data: 2011-08-14 22:58:08
Autor: Sierp
W dniu 2011-08-14 11:11, kuchenka pisze:
to ja sie podepne - szukam jakiegos szklanego zestawu pojemnikow na
ziola, najlepiej by mozna bylo kupic:

ja szukalem dlugo... i tanie, i drogie - i nic mi nie pasowalo

w koncu kupilem w IKEI - nie idealne, objetosciowo te male to male, a te duze za duze na male porcje ziol, ale sie sprawdzaja

kupilem te jako male
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/40113613

i te jako duze
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00112540

sa jeszcze wieksze...

sprawdzają się, dokupiłem do tego takie leżące cusie i te przyrawy leżą sobie ładnie w szufladzie (od góry w małych nie widać co jest w środku)

Oglądałem też takie na magnesy, które w środku sa większe (pojemność) ale nieszczelne były niestety..

Sierp

Data: 2011-08-14 23:25:32
Autor: kuchenka
[...]

te male jakich mniej wiecej sa rozmiarow (albo jaka pojemnosc), bo ikea nie podaje na stronie

ale wygladaja fajnie

gdyby jeszcze mialy jasnozielone wieczka...

czy w tym zestawie mozna tez dokupic mlynek do pieprzy i soli bo nie moge znalezc? :(

Data: 2011-08-15 09:41:15
Autor: Sierp
W dniu 2011-08-14 23:25, kuchenka pisze:
> [...]
sobie ładnie w szufladzie (od góry w małych nie widać co jest w środku)

te male jakich mniej wiecej sa rozmiarow (albo jaka pojemnosc), bo ikea

podaje podaje, w zakładce "Informacje o produkcie"
pojemność 9cl, wysokość 9cm, średnica 5cm

dokupiłem do tego jeszcze taki "organizer" za 10pln, który ma takie złobienia i na tym te pojemniki leżą - wygodne. Są podgumowane więc pojemniki nie latają przy otwieraniu szuflady

gdyby jeszcze mialy jasnozielone wieczka...

no niestety... :)

czy w tym zestawie mozna tez dokupic mlynek do pieprzy i soli bo nie
moge znalezc? :(

nie widzialem... do oliwy i octu jeszcze jest
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60113612
ale mlynkow "dedykowanych" nie kojarze

ale chyba kazdy stalowy bedzie od biedy pasowal.. ale ja to facet jestem, ja co prawda ten gotujący, ale co do czego pasuje to już nie wiem :P
np. coś takiego?
http://allegro.pl/elektryczny-mlynek-do-pieprzu-soli-inox-i1747404041.html
albo coś takiego
http://allegro.pl/mlynek-soli-pieprzu-antyalergiczna-ceramika-s144-i1747666170.html
http://allegro.pl/adhoc-profi-mlynek-do-pieprzu-lub-soli-sosnowiec-i1726645163.html

z zestawów młynkowych w ikea to kojarzę tylko ten
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20152870
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10152875
trochę większe ale mi się mniej podobają

Sierp

Data: 2011-08-15 17:35:27
Autor: kuchenka
[...]

sporo tego na allegro to prawda, choc nie wierze, by te tansze sie sprawzily i dlugo wytrzymaly

ale zalezy mi na tym by pojemniki na przyprawy i te mniejsze i te wieksze pasowaly do kompletu z mlynkami (a z tym juz gorzej, przydaloby sie wszystko jednego producenta)

Data: 2011-08-14 23:05:02
Autor: Veronika

http://www.homus.pl/pl/category/285?series=349

Data: 2011-08-14 23:25:48

[...]