[wroclaw] szkola jazdy w prezencie. jaka ?

Data: 2011-05-16 19:06:57
Autor: Seba
[wroclaw] szkola jazdy w prezencie. jaka ?
Dnia Mon, 16 May 2011 11:59:05 +0000 (UTC), Adam P. napisał(a):

znajoma chce kupić mężowi prezent na urodziny. (33lata)
zastanawia się nad jakiś kursem jazdy w ekstremalnych warunkach.
co polecicie i ile to może kosztować.
bo znalazła jazdę subaru - 12 kółek po torze 1,2 km za 300 zł,
ale mówię jej że to po prostu karuzela i niech mężowi kupi te jazdy w ekstremalnych warunkach, wyprowadzanie auta z poślizgu itp

Ja mojej żonce kiedyś sprezentowałem 2 etapy kursu doskonalenia jazdy na
Torze Rakietowa u nas w mieście. Szału tam nie ma (w senise toru), ale sprawdzić tą lokalizację możesz.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

[wroclaw] szkola jazdy w prezencie. jaka ?