[wroclaw] szkola jazdy w prezencie. jaka ?

Data: 2011-05-16 20:02:25
Autor: Krzysiek Matyasik
[wroclaw] szkola jazdy w prezencie. jaka ?
Polecam SJS, czyli Szkołę Jazdy Subaru. Instruktorzy naprawdę coś umieją, byłem, jeździłem, można powiedzieć, że ukończyłem szkolenie jako inny kierowca... ;) o wiele bardziej świadomy. Co ciekawe, po każdym takim szkoleniu czy innej zabawie torowej człowiek jeździ... spokojniej.

[wroclaw] szkola jazdy w prezencie. jaka ?