"szkoła pod żaglami" heheheheh

Data: 2010-11-01 18:36:03
Autor: Grzegorz Z.
"szkoła pod żaglami" heheheheh
http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

Data: 2010-11-01 18:37:46
Autor: Grzegorz Z.
"szkoła pod żaglami" heheheheh

http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

Ooo... i to może jeszcze:

http://www.szkolapodzaglami.org.pl/images/stories/pismo_kardynala.jpg

Data: 2010-11-01 19:12:34
Autor: kochamspamWYTNIJTO
no i czemu to "heheheheh| ?
http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

Co jest złego w tym że apelują o pomoc pieniężną?

Nie miałbym wcale za załe Grzegorzowi Z. gdyby apelował o pomoc pieniężną w celu naprawy swojego samochodu!

A ustawa o (licznych) wymogach dla publicznej zbiórki pieniężnej jest czystym totalitaryzmem!

Data: 2010-11-01 19:46:32
Autor: konieczko
no i czemu to "heheheheh| ?
W dniu 2010-11-01 19:12, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Jak to co w tym zlego zaglowiec byl ubezpieczony, wiec taki apel to zwykle qrestwo i zebractwo!

Data: 2010-11-01 20:09:05
Autor: VSS
no i czemu to "heheheheh| ?
Użytkownik wrote:
http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc"
hehehehehehehehe

Co jest złego w tym że apelują o pomoc pieniężną?

a od czego jest PZU ? od kasowania szmalu i wypinania dupy w razie wypadku ?

--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-11-01 20:43:43
Autor: Grzegorz Z.
"szkoła pod żaglami" heheheheh

http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

Co jest złego w tym że apelują o pomoc pieniężną?

To że przedsięwzięcie było ubezpieczone.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2010-11-01 20:56:21
Autor: kochamspamWYTNIJTO
no to pisz od razu ...

To że przedsięwzięcie było ubezpieczone.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

No to pisz od razu że było ubezpieczone!
(pod linkiem też nic o tym nie było)

Być może jest przymus ubezpieczania statków, no ale skąd mam to wiedzieć.

Swoją drogą gdyby nie było ubezpieczone, to też można by się ich czepiać - Czemu nie ubezpieczyli????

p.s.
A o tym "zmienianiu tematów" przygotuję coś dłuźszego.
Na razie zauważ, że nie zmieniam tematu "twojego" wątku (czyli twojego pierwszego wpisu) lecz zmieniam tylko temat mojej wypowiedzi w "twoim" wątku.

Data: 2010-11-01 21:23:28
Autor: Grzegorz Z.
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.
j.w.

Data: 2010-11-02 09:43:13
Autor: cyc
no i czemu to "heheheheh| ?

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.000000a3.4ccf0312newsgate.onet.pl...
http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

Co jest złego w tym że apelują o pomoc pieniężną?

Formalnie i z punktu widzenia prawego , nic ! .
Z moralnego , wiele .
Zabawa dzieciakow , ktore byc moze nawet zasluzyly sobie na takie wakacje to jedno a to kto ma za to placic , to drugie .
Ten rejs to nagroda za ich , ogolnie rzecz ujmujac , dzialanosc charytatywna a w szczegolach , na na rzecz Caritasu . Jesli tak bylo a bylo , to srodki na dokonczenie owego rejsu z kieszeni powinien wysuplac kler !! .
Uwazam , ze zbrodnia byloby placic dzisiaj , kiedy tysiace dzieci je raz dziennie lub wcale z powodu braku pieniedzy , placic miliony z publicznych pieniedzy na tak wyuzdany  jak ten rejs , cel , tymbardziej , ze jest to zaspokojenie marzen ledwie kilkudziesieciu dzieci i ich rodzicow .
Kosciol narzecz ktorego te dzieci pracowaly ma dosc srokow aby pokryc ta brakujaca czesc pieniedzy bez odwolywania sie do kieszeni spoleczenstwa . Jesli zbierac pieniadze to na jedzenie , na  leczenie , na podreczniki dla tych dzieci , ktore na to nie maja pieniedzy a nie na polroczne ekskluzywne , warte miliony zl  wakacje dla garstki .
Wrazliwosc ludzka wiedzie pokretnymi sciezkami , jedni wplatuja w nia osobiste refleksje i altruizm , inni sa zbyt leniwi aby myslec i wystarczy im , ze mysli za nich precyzyjnie wytyczajacy je ksiadz  , zbyt czesto jednak  wioda one wprost ..........do jego kieszeni .
Kieszen ta nigdy sie nie napelni bo zachlannosc kleru jest niebotyczna . Nie wiem po co im ten majatek bo przeciez  nie sa w stanie go juz  przejesc w tym szerokim kontekscie . Nie inwestuja tez w zadne przynoszace pozytek przedsiewziecia , nie likwiduja bezrbocia , nie pomnazaja wspolnego , narodowego  dorobku  a wrecz przeciwnie ,  rzadko wspomagaja ludzi , jeszcze rzadziej czynia piniedzmi tymi dobro . Po co wiec im to ? .

cyc

cyc

Data: 2010-11-01 21:03:51
Autor: u2
Czemu swoją paszczę tak rozwierasz pedale ?

Data: 2010-11-01 21:23:10
Autor: raff
W dniu 2010-11-01 21:03, u2 pisze:
W dniu 2010-11-01 18:36, Grzegorz Z. pisze:
http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

A jak to sie ladnie pedalisko smieje z ludzi ktorym sie stala krzywda.

R.

Data: 2010-11-02 01:05:39
Autor: Grzegorz Z.
nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.
j.w.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-01 21:14:44
Autor: aakpl
"szkoła pod żaglami" heheheheh
tylko hehehe ??? to zwykłe dziadostwo ludzi z tzw.wyższej półki,a fe im !!!!

Data: 2010-11-01 22:07:06
Autor: Polok_prawdziwy
Grzegorz Z. wrote:

http://www.szkolapodzaglami.org.pl/?cat=227

Ot i cała prawda o "rodzicach którzy apelują o pomoc" hehehehehehehehe

żEBROKI...

"szkoła pod żaglami" heheheheh