szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,

Data: 2010-04-01 13:19:36
Autor: Wojtek Potoczak
szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,

Dnia 01-04-2010 o 13:08:27 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisaÅ‚(a):

Jak widać nie wiesz wiÄ™c zaproponowaÅ‚em abyÅ› siÄ™ z nimi w tej sprawie  skonsultowaÅ‚.
Ciekawe czy tym razem siÄ™ uda INSTRUKTORZE IANTD?

I to jest u Ciebie doskonale, zawsze znajdziesz u kogos braki.
Dlatego napisze raz jeszcze: Chce sie szkolic u Ciebie, szkolisz tylko w  Sharm, czy tez w Polsce?

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 13:43:19
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-04-01 13:19, Wojtek Potoczak wrote:

Dnia 01-04-2010 o 13:08:27 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>
napisa�(a):

Jak wida� nie wiesz wi�c zaproponowa�em aby� si� z nimi w tej
sprawie skonsultowa�.
Ciekawe czy tym razem si� uda INSTRUKTORZE IANTD?

I to jest u Ciebie doskonale, zawsze znajdziesz u kogos braki.
Dlatego napisze raz jeszcze: Chce sie szkolic u Ciebie,

Dobrze. Warunkiem powodzenia jest słuchanie zaleceń szkolącego instruktora.
Pierwsze moje zalecenie to:
Masz kupić program supermemo - angielski - podstawowy - słówka - i zacząć się uczyć codziennie.
Jak nabędziesz napiszę jak najbardziej efektywnie się nim posługiwać i będę kontrolował Twoje postępy.
Jak będziesz chciał bedziesz mógł się nimi pochwalić na liście po miesiącu.
A jeśli będziesz się mnie słuchał - będzie czym, bez wstydu.

Powinieneś też zacząć się inaczej odżywiać - dużo mniej kalorii i uprawiać więcej sportu. Też Ci pomogę.
Ale na pocżątek - musisz wykonać pierwszy krok..

Data: 2010-04-01 13:56:15
Autor: Wojtek Potoczak
szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,
Dnia 01-04-2010 o 13:43:19 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisaÅ‚(a):

Pierwsze moje zalecenie to:
Masz kupić program supermemo - angielski - podstawowy - słówka - i  zacząć siÄ™ uczyć codziennie.

Dzieki.
Podobno kursant lepiej i szybciej sie uczy, gdy zna cel cwiczen. Napisz po  co mi supermemo w nurkowaniu. Przeciez moj przyszly instruktor, mowi po  polsku (co prawda z akcentem "szikago").
Ale niewazne, ja chcialem od Ciebie sie uczyc nurkowania. Kiedy mozemy  zaczac cwiczyc pod woda?

Napisz mi w koncu czy szkolisz tylko w Sharm, czy tez w Polsce?

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 14:45:18
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-04-01 13:56, Wojtek Potoczak wrote:
Dnia 01-04-2010 o 13:43:19 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>
napisa�(a):

Pierwsze moje zalecenie to:
Masz kupi� program supermemo - angielski - podstawowy - s�ówka - i
zacz�� si� uczy� codziennie.

[...]

Tak jak pisałem - musisz stosować się do moich zaleceń.

http://www.silent.com.pl/wywiad-z-doktorem-adelem-taher

Tomek: Co jeszcze możemy powiedzieć o naszych nurkujących rodakach?

dr Adel: Dość istotną rzeczą, jeśli wybieramy się do Egiptu na nurkowanie, jest podstawowa znajomość języka obcego, w którym będziemy się w stanie porozumiewać. Miałem przypadki Polskich nurków, którzy znajdowali się na łodzi, na nurkowaniu z dobrym centrum nurkowym. Plan nurkowania był omawiany po angielsku, a przewodnik pytał czy wszyscy go rozumieją. Oczywiście, odpowiadali - yes, yes, ale w rzeczywistości nie rozumieli np. ostrzeżeń o miejscu nurkowania, prądach itp. Pamiętajmy, że nie zawsze będzie do dyspozycji polski instruktor na łodzi. Równie częsty problem, to występujący u nurków syndrom macho. Myślą oni, że mogą robić rzeczy, do których przystosowany jest sprzęt, w który są wyposażeni. Ostatnią rzecz, o której chcę wspomnieć jest ubezpieczenie.

To, że nie znasz budowy Apeksa to pikuś.
Przecież nie musisz znać budowy wszystkich regulatorów.
Problem w tym, iż Twoje ograniczenia wynikające z braku wykształecenia uniemożliwiają Ci znalezienie potrzebnej informacji a nawet ODCZYTANIE i zrozumienie jej gdy masz ją (jak teraz) prosto przed swoim nosem.

Musisz zacząć od podstaw.

Dodatkowo dostaniesz do codziennego ćwiczenia starożytną chińską grę która rozwija spostrzegawczość i kojarzenie.
Przyda Cię np. w takiej sytuacji jak teraz oraz np. błyskawicznym wyszukiwaniu niewłaściwie skonfigurowanego sprżetu u dużej grupie nurków (co szczególnie jest ważne przy nurkowaniach zaawansowanych).

Data: 2010-04-01 15:11:46
Autor: Zboj
szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,
Dodatkowo dostaniesz do codziennego æwiczenia staro¿ytn± chiñsk± grê która rozwija spostrzegawczo¶æ i kojarzenie.
Przyda Ciê np. w takiej sytuacji jak teraz oraz np. b³yskawicznym wyszukiwaniu niew³a¶ciwie skonfigurowanego spr¿etu u du¿ej grupie nurków (co szczególnie jest wa¿ne przy nurkowaniach zaawansowanych).

Rozumiem, ¿e je¶li chcia³bym u Ciebie odbyæ kurs OWD, to chiñsk± grê mo¿emy pomin±æ? Poniewa¿ nie mam te¿ technicznych ambicji kursowych u Ciebie, a rozwa¿am rozpoczêcie szkolenia ponownie od podstaw, by pozbyæ siê z³ych nawyków i b³êdnej wiedzy, to darujesz mi te¿ sprawdzenie z wiedzy o budowie AO (uwaga - w tek¶cie po polsku oczekujê okre¶lenia automat oddechowy, a nie "regulator", bo to makaronizm, a odsy³asz wszak do s³owników).

Korzystaj±c wiêc z pytania Wojtka sam spytam - czy prowadzisz w Polsce szkolenia na poziomie OWD? Wszak w Polsce przebywasz od jakiego¶ czasu. Je¶li tak - to gdzie i kiedy?

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

Data: 2010-04-01 15:26:46
Autor: Wojtek Potoczak
szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,

sprżetu

To totalna redundancja, pisanie "rz" i "ż" w jednym :-) Tylko prosze  potraktujcie to jak niewinny zart i nie zrobcie z tego kolejnen wojenki.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-02 11:40:53
Autor: werner.henke
szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,
Korzystaj±c wiêc z pytania Wojtka sam spytam - czy prowadzisz w Polsce szkolenia na poziomie OWD? Wszak w Polsce przebywasz od jakiego¶ czasu. Je¶li tak - to gdzie i kiedy?

-- -- -
Zboj (Piotr Marciniak)
   zboj \at/ mnc.pl

  ja tez bym na ten kurs pojechal

Data: 2010-04-01 15:21:04
Autor: Wojtek Potoczak
szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,
Dnia 01-04-2010 o 14:45:18 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisaÅ‚(a):

Tak jak pisałem - musisz stosować się do moich zaleceń.
yes, yes,
To, że nie znasz budowy Apeksa to pikuś.
Problem w tym, iż Twoje ograniczenia wynikajÄ…ce z braku wyksztaÅ‚ecenia  Musisz zacząć od podstaw.

Dziekuje. Wiedzialem ze warto uczyc sie od Ciebie. I to wszystko  kontaktujac sie przez internet i bez zadania mi jakiegokolwiek pytania. Co  dopiero bedzie jak sie spotkamy i wejdziemy do wody? festina lente!

Wciaz mi nie odpowiedziales na pytanie szkolisz tylko w Sharm, czy tez w  Polsce?

Wojtek Potoczak

szkolenie u Sharmdivera; bylo Re: Apeks ???,