szlak zolty, wola michowa - jaworne.

Data: 2009-10-10 17:07:03
Autor: takeshi_kovacs
szlak zolty, wola michowa - jaworne.
  Witam,

  Czy ktos moze orientuje sie, czy z Woli Michowej na Jaworne prowadzi jeszcze/juz/znowu zolty szlak? Dysponuje trzema mapami Bieszczad i z dwoch wynika ze szkak jest, prosto z Latarni na Jaworne. Z jednej z kolei, ze nie ma. A wlasciwie, ze jest, ale kawalek dalej - z Wolosania do Zubraczych.

  Bylem na Jawornem w czerwcu, ale nie zwrocilem uwagi jak to wyglada. Bede wdzieczny za aktualne informacje.

  pozdrawiam zagubiony,
--
     tk.

Data: 2009-10-10 11:16:17
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 10 Paź, 18:07, takeshi_kovacs <takeshi_ko...@tlen.pe_el> wrote:
[...]

Nie ma. W Bieszczadach panuje szlakomania. I to od lat. Ten żółty
chyba został wytyczony przez młodzież z jakiegoś studium obsługi
turystycznej. Ktoś coś pomazał na drzewach, pamiętam że kilka lat temu
usiłowałam z koleżanką iść nim do Latarni Wagabundy. Już wtedy był
nieczytelny.
Aktualny przebieg szlaków masz zaznaczony na mapie Ruthenusa. Barszczu
na szczęście nie nanosi tych efemeryd. Powstają szlaki rowerowe,
ścieżki dydaktyczne, eko muzea i inne maziaki, a po dwóch, trzech
latach są nieczytelne, infrastruktura szlakowa zniszczona, zarośnięte
itd.

Data: 2009-10-11 07:01:58
Autor: takeshi_kovacs
lucynapsciuk@gmail.com wrote:

> [...]
  > turystycznej. Ktoś coś pomazał na drzewach, pamiętam że kilka lat temu
  > usiłowałam z koleżanką iść nim do Latarni Wagabundy. Już wtedy był

  OK, dziekuje za informacje.

  pozdrawiam,
--
     tk.

Data: 2009-10-11 11:44:34
Autor: J_K_K
Użytkownik <lucynapsciuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1c4ed4cb-e7c3-4a7b-ac08-9dc547d03afct2g2000yqn.googlegroups.com...
Nie ma. W Bieszczadach panuje szlakomania.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
No to w Beskidzie Małym szlakouzależnienie chyba.
Szlaki Buków, Kapliczek i czegoś tam jeszcze ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-10-11 03:22:54
Autor: lucynapsciuk@gmail.com
On 11 Paź, 11:44, "J_K_K" <J_K_Kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
Użytkownik <lucynapsc...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1c4ed4cb-e7c3-4a7b-ac08-9dc547d03afct2g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Jest unijna kasa do zgarcięcia więc grabie się ją. Powstają ciekawe
inicjatywy lub jakieś tam potworki, ścieżki i śnieżyny. Nie wspomnę
już o szlkach rowerowych, których tyle namazali, że jedną szosą
prowadzi ich kilka. Nie ma jednak tras i ścieżek rowerowych z
prawdziwego zdarzenia. Kiedyś wytyczono rowerowy MTB ale ślad po nim
zaginął. Jestem trochę wściekła na to. Jednym z najciekawszych było
eko-muzeum Trzy kultury w Lutowiskach. Zostałam dobrze wyszkolona do
oprowadzania po nim. Szlak jest krajoznawczo ciekawy, widokowy co
rzadko jest spotykane poza parkiem narodowym ale niestety tzw.
infrastruktura szlakowa ulega zniszczeniu. We wrześniu chciałam nim
się pochwalić przed urzędnikami z U rzędu Marszałkowskiego z
sąsiedniego województwa. I kompromitaja. Zniszczona dylowanka, pod
gościem załamał się mostek. Jestem pewna, że taki los spotka pozostałe
ścieki, eko-muzea, trasy, szlaki itd.

Data: 2009-10-11 12:24:07
Autor: wobo1704
takeshi_kovacs <takeshi_kovas@tlen.pe_el> napisał(a):
[...]

Przecież nie jesteś początkujący. Nie potrafisz łazić bez szlaków?
W Bieszczadach jest mnóstwo ścieżek i dróg (b. starych i nowych).
Mapa i najprostszy kompas wystarczą, aby dotrzeć tam gdzie się chce (no, czasami zdarzaję się wpadki :-)

Data: 2009-10-14 23:24:47
Autor: dziobak
szlak zolty, wola michowa - jaworne.

Użytkownik "wobo1704" napisał

Mapa i najprostszy kompas wystarczą, aby dotrzeć tam gdzie się chce (no,
czasami zdarzaję się wpadki :-)

I właśnie te wpadki są najfajniejsze  :)))

pozdrawiam

Pieszy

szlak zolty, wola michowa - jaworne.