szlaki rowerowe

Data: 2010-04-15 09:55:56
Autor: granat
szlaki rowerowe
piotrek pisze:
Czy kojarzy ktoś z Was mapę wszystkich szlaków rowerowych w Polsce lub ich
zestawienie (liczba, długość itp.)?

mysle ze w wersji tradycyjnej nie ma takowej, a w cyfrowej? sam jestem ciekaw.
generalnie szlaki piesze sa duzo ciekawsze do zaliczania rowerem.

granat

Data: 2010-04-15 10:48:06
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
szlaki rowerowe
Dnia Thu, 15 Apr 2010 09:55:56 +0200, granat napisał(a):

piotrek pisze:
Czy kojarzy ktoś z Was mapę wszystkich szlaków rowerowych w Polsce lub ich
zestawienie (liczba, długość itp.)?

mysle ze w wersji tradycyjnej nie ma takowej, a w cyfrowej? sam jestem ciekaw.

Raczej też nie ma. Mało tego - spora część szlaków na mapach papierowych
nie występuje w terenie. Znaczy jak jedziesz wg mapy, to może i dojedziesz
(choć i to nie jest pewne), ale w terenie śladu oznakowania nie
znajdziesz...

generalnie szlaki piesze sa duzo ciekawsze do zaliczania rowerem.

Zależy dla kogo i zależy które. Powodzenia z wycieczce rowerowej na Orlą
Perć życzę ;D

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-04-17 20:31:33
Autor: robertcb
szlaki rowerowe

> generalnie szlaki piesze sa duzo ciekawsze do zaliczania rowerem.

Zależy dla kogo i zależy które. Powodzenia z wycieczce rowerowej na Orlą
Perć życzę ;D

A czemu nie?

http://travel.spotcoolstuff.com/scooter-bicycle-backpack/hiking-bergmonch

Data: 2010-04-19 08:18:50
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
szlaki rowerowe
Dnia Sat, 17 Apr 2010 20:31:33 +0200, robertcb@poczta.onet.pl napisał(a):

[...]

E tam, to taka sama wycieczka rowerowa jak z rowerem na dachu samochodu,
albo jak smarowidło do chleba z masłem (masła do 1%) ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

szlaki rowerowe