szmaciarze majstruj?

Data: 2011-02-01 14:11:25
Autor: apr...
szmaciarze majstruj?
http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nowy-zespol-w-sejmie-wezmie-pod-lupe-
internetowe-f,1,4161281,wiadomosc.html
http://tiny.pl/hcn4r
"Do zespołu należą Andrzej Jaworski, Piotr Cybulski, Zbigniew Girzyński, Zbigniew Kozak, Maks Kraczkowski, Leonard Krasulski, Tomasz Latos, Kazimierz Smoliński (wszyscy z PiS) i Jacek Żalek (PO)."

Data: 2011-02-01 16:47:05
Autor: cyc
szmaciarze majstruj?

Użytkownik " apr..." <aprecjator@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii94ad$n56$1inews.gazeta.pl...
[...]

" Przed komputerami siedza  malolaty pija piwo i ogladaja pornozdjecia " . To wyobrazenie Kaczynskiego o komputerze i internecie podzielaja pisowskie koltuny .

cyc

Data: 2011-02-01 17:57:17
Autor: the_foe
szmaciarze majstruj?
[...]

no normalnie PISdoPOjeby, ciekawe jak to bedzie wygladac? zatrudnia 1 mln ludzi do filtrowanai internetu?

--
the_foe

Data: 2011-02-01 19:54:15
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ii9e1a$15m$3news.dialog.net.pl...
[...]

Mało to kapusi tu mają? Taki Hans Kloss będzie chciał jeszcze nagrodę za swoje "Żryj gówna"...

boukun

Data: 2011-02-01 19:51:11
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?

    Trudno się dziwić - przyjrzyj się ile chamstwa choćby
    w wątku jaki sam założyłeś.

Data: 2011-02-01 18:55:00
Autor: apr...
szmaciarze majstruj?
Klin <klin
\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,> napisał(a):

    Trudno się dziwić - przyjrzyj się ile chamstwa choćby
    w wątku jaki sam założyłeś.
czy jesteś za cenzurą ?

Data: 2011-02-01 21:14:46
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik  apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                              ,>
napisał(a):

     Trudno się dziwić - przyjrzyj się ile chamstwa choćby
     w wątku jaki sam założyłeś.
czy jesteś za cenzurą ?

    Jestem za kulturalną rozmową na poziomie. Wydaje się,
    że sam walczysz tu o swobodę obrażania innych, świadczy
    o tym sam tytuł wątku więc pragniesz by takie zachowanie
    było bezkarne. Kiedyś typki wyżywające na innych bazgrały
    po klozetach swoje wypociny dziś przenieśli się do internetu

Data: 2011-02-01 21:16:04
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ii9pk1$67i$1news.onet.pl...
Użytkownik  apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

Jak inaczej nazwać takie postępowanie władzy wobec narodu?

boukun

Data: 2011-02-01 21:27:56
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

    Mam wrażenie, że nie chodzi tu o naród a o szumowiny.
    I nie o cenzurę a o możliwość ukarania co bardziej
    chamskich dyskutantów. Z czego można by opłacić
    tę nazwijmy ją "policję internetu".

Data: 2011-02-01 20:31:19
Autor: obserwator
szmaciarze majstruj?
Klin <klin\@wp.pl,

    Mam wrażenie, że nie chodzi tu o naród a o szumowiny.
    I nie o cenzurę a o możliwość ukarania co bardziej
    chamskich dyskutantów. Z czego można by opłacić
    tę nazwijmy ją "policję internetu".

oczywiscie ze tak. Za nalozone wysokie kary na internetowa szumowiny, mozna
oplacic koszty takiej akcji porzadkowej.

Data: 2011-02-01 21:38:09
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii9qin$8li$1inews.gazeta.pl...
Klin <klin\@wp.pl,

[...]

Ty baranie, za mój proces, który Ziobrotokowa prokuratura mi wytoczyła skarb państwa poniósł jak na razie około, 45 tysięcy złotych..., lekko szacując...

Ode mnie by i tak nigdy złotówki nie ściągnęli...

boukun

Data: 2011-02-01 21:50:37
Autor: Rysio
szmaciarze majstruj?
W dniu 2011-02-01 21:38, boukun pisze:

[...]

Bokun podziwiam cie ty chyba z 5 pozostalych osob na tej grupie potrafisz dyskutowac reszta to poldebile typu kopiuj wklej.

Data: 2011-02-01 22:05:46
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik boukun napisał:

[...]

   Mandatów też nie płacisz? Wydaje się, że owa policja internetu
   mając odpowiednie umocowanie w prawie nie byłaby takim
   papierowym tygrysem, jak sąd który tak sobie lekceważysz.

Data: 2011-02-01 21:17:48
Autor: obserwator
szmaciarze majstruj?
Klin <klin\@wp.pl,

   Mandatów też nie płacisz? Wydaje się, że owa policja internetu
   mając odpowiednie umocowanie w prawie nie byłaby takim
   papierowym tygrysem, jak sąd który tak sobie lekceważysz.

ale za to korzysta z polskiego sadownictwa za darmo mimo kiedy jest oskarzany
za pieniactwo i pisanie w sieci oszczerstw, mimo ze nie placi podatkow.
Ten pieniacz i antypolski dezinformator wrzeszczy na caly internet, ze jest
rzekomo przesladowany za patriotyzm.

Wykorzystuje w ten sposob finansowo polskie sadownictwo, do stwarzania sobie
*bigrafii* patrioty opozycjonisty, jednoczesnie oczerniajac i plujac na
wszytko co jest pronarodowe.

Data: 2011-02-02 00:21:32
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

[...]

Pronarodowe, tylko jakiego narodu? Bo propolskiego napewno nie...

boukun

Data: 2011-02-02 00:18:21
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ii9sjk$k6d$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Ano nie płacę, już blisko 5 lat odbijam piłkę w WSA i NSA za wystawione przez plicję tytuły wykonawcze na 600 zł, za 6-krotny pobyt na dołku celem rzekomego wytrzeźwienia... To samo z mandatem 150 złotowym od Straży Miejskiej, za to, że podwieźli mnie do domu pijanego 4 lata temu...

boukun

Data: 2011-02-02 11:03:33
Autor: Rysio
szmaciarze majstruj?

[...]

Popieram niech sie wala na ryj darmozjady.

Data: 2011-02-01 21:29:55
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ii9qcm$ajo$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

Szumowiny, to są u władzy.
Nie naród jest winny za stan rzeczy, tylko władza...

Tfu!

Data: 2011-02-01 21:32:50
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?

Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

   Bij się raczej w swoje piersi.

Data: 2011-02-01 21:36:15
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

Jeszcze raz powtarzam, nie naród jest winny za stan rzeczy, tylko gospodarz. A co robi gospodarz, zamiast ulżyć życie narodowi i by nie utyskiwał na władzę z tego powodu?

boukun

Data: 2011-02-01 21:58:35
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?

Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

    Gospodarz więc ma się o wszystkich troszczyć - coś mi to zalatuje
    komuną - a  ten naród to taka mała dzidzia co tylko wrzeszczy i wymaga?

Data: 2011-02-02 00:11:48
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik boukun napisał:

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości
Użytkownik apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

To w takim razie po co nam ten gospodarz? Po co go naród utrzymuje? Dzisiaj, w obecnym kurewskim systemie naród został pozostawiony w samopas, musi sam na siebie zarobić, szukać sobie po świecie pracy, się sam leczyć i utrzymać i jeszcze musi na władzę tyrać, by ta żyła na najwyższym standardzie. Odbierzmy im zatem władzę i rządźmy się sami. Władza w ręce ludu! I będziemy tańczyć na deskach, jak bywało w PRL-u...

boukun

Data: 2011-02-02 10:44:45
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik boukun napisał:

> [...]

>   mając odpowiednie umocowanie w prawie nie byłaby takim
>   papierowym tygrysem, jak sąd który tak sobie lekceważysz.

     Powinien wypełniać swoje zadania, dbać o porządek w państwie wlepiać
     mandaty i zadbać by różne męty podporządkować prawu. Czego niestety
     nie wykonują zbyt dobrze widać na Twoim przykładzie. Więc powinni
     sobie obniżyć pensję. Dobrze by też było by władza nie miała struktury
     masońskiej piramidy a strukturę hologramu, gdzie każda część zawiera
     w sobie w pewnym stopniu informację o całości i za całość odpowiada.
     Przy takiej strukturze władzy, każdy obywatel mógłby w razie potrzeby
     pełnić również funkcje kierownicze, lecz to przy wielkiej ilości szumowin
     wydaje się na razie jeszcze utopią.

Data: 2011-02-02 12:01:24
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iib92p$ijs$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

> [...]

    Przy takiej strukturze władzy, każdy obywatel mógłby w razie potrzeby
    pełnić również funkcje kierownicze, lecz to przy wielkiej ilości szumowin

Te reżimowe "prawo" jest bezprawiem, żebyś miał chociaz pojęcie, jak to wszystko funkcjonuje...
A teraz wypierdalaj... Podporządkuj się męto mojemu prawu!

boukun

Data: 2011-02-02 13:31:25
Autor: jadrys
szmaciarze majstruj?
W dniu 2011-02-02 10:44, Klin > pisze:

[...]

No i sam mówisz że jest źle, skąd więc to przeczenie temu co pisze boukun?

Ja to co się nazywa demokracją postrzegam jako anarchię rządzących. Rządzący robią co chcą bez żadnej konsultanci z tymi kto ich wybierał i kto im płaci.

Data: 2011-02-02 13:37:38
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

  Tylko że boukun nie proponuje nic jak tylko anarchię czym się pyszni
  uważając przy  tym  się za twardziela.

Data: 2011-02-02 13:45:10
Autor: jadrys
szmaciarze majstruj?
W dniu 2011-02-02 13:37, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Cały boukun.. Prowok, - cała jego twórczość na psp to prowokacja. Z tym rzekomym zdejmowaniem krzyża, z tym żydowskim imieniem dla syna itditp.

Data: 2011-02-02 18:42:49
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

A teraz żółte tabletki połknąłeś?

boukun

Data: 2011-02-02 22:30:34
Autor: jadrys
szmaciarze majstruj?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

No tak, to może też być nie prowokowanie ale jakaś odmiana urojeń paranoidalnych na punkcie żydów.

Data: 2011-02-03 00:49:36
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Po prostu pragnienie wolności... Nie widzisz, kto rządzi w kancelarii prezydenta i w MSZecie RP? Nie widzisz, że wspólne posiedzenie oby kabinetów, Izraela i RP ma być standardem? Dlaczego chcą okraść teraz Białoruś?

boukun

Data: 2011-02-02 18:42:10
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iibj6t$u9v$1news.onet.pl...
Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Ja proponuję ich wszystkich wypierdolić na zbity pysk. Wszystkich,którzy wysoko w polityce mieszali od 1989 roku. A bezwarunkowo każdego, kto należał do PO, PiS, SLD, mutanty pookrągłostołowe. Polacy, gdyby byli mądrzy, to powinni gromadnie jeśli już nie potrafią się sami oddolnie zorganizować, głosować na Polską Partię Pracy i to by była rewolucja demokratyczna. Radykalnie zmieniłby się nasz los z niewolników, na panów sytuacji...

boukun

Data: 2011-02-02 19:15:19
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

   No to masz poparcie jadrysia. Jak długo jednak sam wytrwasz przy tym pomyśle,
   gdyby doszli do władzy w pół roku byś zacząłbyś swoją anarchistyczną gadkę,
   każda władza jaka by nie była, to coś czego nie trawisz.

Data: 2011-02-02 19:26:43
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik jadrys napisał:
[...]

Nie zupełnie, jeśli miałbym nad nią kontrolę, a myślę, że gdyby była jedna partia u władzy, jak PZPR, wszyscy mieliby równe szanse dorwać się do koryta, byłaby sukcesywna rotacja, to taka władza byłaby uniwersalna.  Załogi wybierałyby obowiązkowo co jakiś czas nowych dyrektorów fabryk i każdy dyrektor, żeby nie upaść za nisko, dbałby o prowadzoną przez siebie firmę. Tak samo byłoby na szceblu władzy samorządowej i wykonawczej... 2 lata i fiut od koryta, każdy Polak musi mieć chwilę dobrobytu, każdy ma taki sam żołądek...

boukun

Data: 2011-02-02 19:43:12
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik boukun napisał:
[...]

    Może i każdy ma taki sam żołądek z mózgiem to już gorzej.
    A z masonerią miałeś kiedyś rację walczy z chrześcijaństwem
    a w pierwszym rzędzie katolicyzmem w imieniu talmudystów
    którzy też ją powołali do życia. Jako, że masoneria jest im jeszcze
    bardziej uległa niż chrześcijaństwo, które się zdążyło usamodzielnić
    i stanowi zagrożenie dla jedynowładztwa uważających się za potomków
    Dawida.

Data: 2011-02-02 18:47:39
Autor: obserwator
szmaciarze majstruj?
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                           ,> napisał(a):
Użytkownik boukun napisał:

> [...]

    bardziej uległa niż chrześcijaństwo, które się zdążyło usamodzielnić
    i stanowi zagrożenie dla jedynowładztwa uważających się za potomków

na tej grupie tez chyba masoneria jest. Prowadzic dyskusje z kims takim jak
boukon, to chyba masonem trzeba byc:))

Data: 2011-02-02 19:58:46
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik  obserwator napisał:

na tej grupie tez chyba masoneria jest. Prowadzic dyskusje z kims takim jak
boukon, to chyba masonem trzeba byc:))

    Muszę więc  skończyć bo zaczniecie mnie podejrzewać. I w końcu sam nie
    będę wiedział jakiego ducha jestem.

Data: 2011-02-02 20:02:07
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iic9hi$18f$1news.onet.pl...
[...]

Nie bój się, on tylko jest paściarzem..., z Hansem sie prowadzają za rączkę...

boukun

Data: 2011-02-02 20:48:50
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik boukun napisał:

[...]

    W zasadzie i tak nie ma powodu tego ciągnąć wyjaśniłem co chciałem,
    przekonałem się, że pragniesz tylko wykorzystać dyskusję by dać
    kolejny wyraz swej niechęci do Kościoła i swej demonstracyjnej
    niechęci do Żydów. Walcząc z Kościołem zaś gotów jesteś nawet
   poprzeć masonerię - i tak faktycznie stać jej się  sługą  i tych co ją
   powołali do życia. Nie potrafisz sformułować sam pozytywnego
   programu władzy prócz wymiany przy korycie by każdy mógł się
   nachapać. Ale koryto władzy wąskie a takich jak Ty niezliczone rzesze
   więc długo się  nie nacieszycie żarciem.

Data: 2011-02-03 00:51:37
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iiccfe$eh9$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Na złość babci, odmrażasz sobie uszy... Podzoał masoneria-kosciół jest sztuczny... Nie daj się w to więcej wciągać...

Kościół zawsze służy władzy, nigdy narodom. Masoneria to władza...

boukun

Data: 2011-02-02 19:52:09
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:iic8kb$s1j$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:
[...]

No wiesz, często tu co niektórzy prawią komentarze, że jak nie masz dobrej pracy lub nie jesteś bogaty, to jesteś po prostu nieudacznikiem. Ale udaczników  w obecnym systemie nie może być wielu, po mojemy złodzieji! To, że od 1989 roku klika syjonistów i sprzedawczyków rozkradła nasz kraj i się uwłaszczyła na wielopokoleniowym majątku Polaków wcale nie świadczy o ich wybitnym mózgu, tylko o bezwzględności i pazerności...

Wracając do wierzeń, to nie ty będziesz Żydom zmieniał ich wiarę. Nie ucz ojca dzieci robić (to o Żydach)... Chcecie im zabrać Chrystusa i zrobić go królem Polski? Róbcie, to nie wy jesteście architektami tego projektu. Chcecie JPII za świętego? Macie, to nie wy jesteście architektami tego projektu. Będziecie chodzić przez kolejne 200 lat jak zegarki...

boukun

Data: 2011-02-02 14:44:29
Autor: cyc
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:ii9pk1$67i$1news.onet.pl...
Użytkownik  apr... napisał:
Klin<klin
\@wp.pl, ,>
napisał(a):

[...]

Nie bede wnikal w to , kto na grupie prezentuje najwieksze chamstwo i przedstawiciele jakiego ugrupowania bo to jest " oczywista oczywistosc " , ze przywolam tylko posty Hansa Klosa , obsrywatora , azora ( starego ) , ave , antenke i conajmniej paru innych wielbicieli PiS-u , to jest tu mniej istotne . Chce bowiem przypomniec , ze fundamentem demokracji jest wolnosc slowa i sumienia .
Jakiekolwiek formalne ograniczenia w wypowiadaniu ocen i opinii staja sie juz totalitaryzmem . Droga od ograniczen wolnosci slowa , do ograniczen wolnosci osobistej za cokolwiek jest juz bardzo bliska , tymbardziej jesli maja o tym decydowac politycy jednej pratii zreszeni w jakiejs nieformalnej grupie restrykcyjnej .
Jak uczy nas doswiadczenie , tu przypmne sprawe grupowego ave , kazden , ktory uwaza sie w chamski sposob sponiewierany moze wystapic do odpowiednich wladz o sciganie z mocy prawa za pomowienie a stosowne do tego arzedzia istnieja juz od dawna  . Nie potrzeba wiec tworzenia nowych , ktore nie tylko niewiele daja ale sprawiaja wrazenie osaczania obywateli i tworzenia panstwa totalitarnego .
Tyle kalumni ile padlo pod adresem np.Tusk , czy Komorowskiego a wypowiadanych przez Kaczynskiego i spolke nie padlo dotad nigdy  pod adresem jakiegokolwiek innego polityka , nawet pod adresem tych lewicowych z PZXPR-owskim pochodzeniem  jak np. Kwasniewski , czy Miller .Gdyby ktokowliek pokusil sie i zechcial wyciagnac konsekwencje to Kaczynski do konca zycia czas wolny spedzialby na korytarzach sadow a potem w wieziennej celi .

cyc

Data: 2011-02-02 16:36:11
Autor: Klin
szmaciarze majstruj?
Użytkownik cyc napisał:

[...]

   Jest pewna różnica Kaczyński i spółka robią to w swoim imieniu, a informację
    o tym dostajemy ze środków przekazu przychylnych rządzącej liberalnej ekipie.
    Do tego media  będące w przeważającej części po stronie PO szczują na PiS
    od samego początku, kiedy ten wygrał w 2005 r. wybory jako, że nie był
    to ich faworyt. I ten stan rzeczy utrzymuje po dziś dzień.

Data: 2011-02-01 20:58:26
Autor: jadrys
szmaciarze majstruj?
W dniu 2011-02-01 19:51, Klin > pisze:

   Trudno się dziwić - przyjrzyj się ile chamstwa choćby
   w wątku jaki sam założyłeś.

I to jest jego problem. Cenzurowanie czyichś poglądów to normalne q**two. Tylko autentyczne chamy o zapędach dyktatorskich  tak postępują. Czego te gnoje się boją?

Data: 2011-02-01 21:16:49
Autor: boukun
szmaciarze majstruj?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ii9olj$1s3$1news.onet.pl...
[...]

A teraz na wieczór czerwone tabletki wziąłeś?

boukun

Data: 2011-02-01 22:40:18
Autor: jadrys
szmaciarze majstruj?
W dniu 2011-02-01 21:16, boukun pisze:

[...]

Takie jak ty bierzesz? - Nie, ja nie biorę żadnych.

Data: 2011-02-01 23:27:51
Autor: Kaczysta
szmaciarze majstruj?

[...]
Ciekawe, kto od trzech lat ma pod lupą tę grupę?
AZ

szmaciarze majstruj?