szmaty z niemieckiej partii PO cos zrobia w tym konflikcie niemiecko-polskim?

Data: 2009-05-28 20:02:50
Autor: konserwator
szmaty z niemieckiej partii PO cos zrobia w tym konflikcie niemiecko-polskim?

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

Data: 2009-05-28 20:28:09
Autor: marek czaplicki
szmaty z niemieckiej partii PO cos zrobia w tym konflikcie niemiecko-polskim?
konserwator pisze:
czy nie za bardzo przejmujesz się prowadzoną obecnie kampanią wyborczą?
--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-28 20:44:50
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvml3n$h5c$1inews.gazeta.pl...
konserwator pisze:
czy nie za bardzo przejmujesz się prowadzoną obecnie kampanią wyborczą?

obecnie? Kampania trwa od ostatnich wyborow! nie wiedziales?

rym

Data: 2009-05-28 20:46:13
Autor: marek czaplicki
szmaty z niemieckiej partii PO cos zrobia w tym konflikcie niemiecko-polskim?
konserwator pisze:
więc, czy nie za bardzo przejmujesz się prowadzoną kampanią wyborczą?
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-28 21:19:11
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvmm5i$mgn$1inews.gazeta.pl...
konserwator pisze:
więc, czy nie za bardzo przejmujesz się prowadzoną kampanią wyborczą?

ja? Nie!
jestem zawodowcem od kampanii i szkoda mi tylko, ze na tym nie zarabiam pieniedzy. Jedni ladnie spiewaja inni robia skuteczne kampanie...

Data: 2009-05-28 21:23:09
Autor: marek czaplicki
konserwator pisze:
>ja? Nie!
>jestem zawodowcem od kampanii i szkoda mi tylko, ze na tym nie zarabiam
>pieniedzy. Jedni ladnie spiewaja inni robia skuteczne kampanie...

wiesz. trudno nazywać zawodowcem, kogoś kto na tym co robi nie zarabia żadnych pieniędzy. to tak na marginesie.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-28 22:36:05
Autor: konserwator

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvmoar$35l$1inews.gazeta.pl...
konserwator pisze:
> [...]

wiesz. trudno nazywać zawodowcem, kogoś kto na tym co robi nie zarabia żadnych pieniędzy. to tak na marginesie.

ogolnie masz troche racji ale tez trudno odkrywcow i pasjonatow ganic za to, ze nie zarabiaja za to co lubia robic...
a z drugiej strony trudno mi nazwac "zawodowcem" (zawodowym politykiem) np. takiego Palikota czy tych poslow znanych z seriali telewizyjnych.... ale co do zasady to sie oczywiscie zgadzam...

Data: 2009-05-28 23:19:51
Autor: Vic
marek czaplicki wrote:
więc, czy nie za bardzo przejmujesz się prowadzoną kampanią wyborczą?

Gdy jutro Jaroslaw powie, ze w ostatnim swoim oredziu Karol XVI Gustaw zazadal eksterytorialnej autostrady do kazdego sklepu IKEA w Polsce, konserwator uwierzy mu na slowo i pusci z 200 postow o szwedzkich rewanzystach :)
Taki to juz los naiwniaka-pasjonata pozbawionego mozgu w PRL-u...

--
Vic

szmaty z niemieckiej partii PO cos zrobia w tym konflikcie niemiecko-polskim?