Data: 2009-10-09 20:35:14 | |
Autor: klawikord | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000,
za to A4 jest średnio tylko 10-20 tyś. tańsza niż A6. a to przeciez kolosalna różnica aut. http://www.autoefl.pl/autokatalog.asp?mark=10&family=164#cartable http://www.autoefl.pl/autokatalog.asp?mark=10&family=692#cartable bez sensu wybierać A4 tańszą od A6 tylko o 10-20 tyś. |
|
Data: 2009-10-09 15:33:50 | |
Autor: Pete | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"klawikord" <instrument80@wp.pl> bez sensu wybierać A4 tańszą od A6 tylko o 10-20 tyś. Nie kazdemu potrzebna jest wielka krowa. Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy. Pozdr. Pete |
|
Data: 2009-10-09 22:36:12 | |
Autor: klawikord | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy. no wiesz, porównywaie koreanczyka do A6 ... |
|
Data: 2009-10-09 22:40:07 | |
Autor: Artur Maśląg | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
klawikord pisze:
Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy. Byś się zdziwił... -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-10-09 23:20:02 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik Artur Maśląg napisał:
klawikord pisze:ROTFL, kupili u mnie w firmie KIA Magentis ... W.g damoch fabrycznych 160KM z silnika 2,0. Po przeprowadzeniu jednego egzemplarza stwierdziłem że chyba z 60KM poszło się gdzieś paść :) Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma klimatronika :) Pozdrawiam !! PS: To że duża ilość koni poszła się paść potwierdzają rozmowy z użytkownikami tych wynalazków :D |
|
Data: 2009-10-09 14:31:04 | |
Autor: hamberg | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma a w audi czy bmw szmata na siedzeniach - czy to jest godne auta TAKIEJ klasy? |
|
Data: 2009-10-10 00:31:18 | |
Autor: moje_przedmioty | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:313f65e4-189e-4170-abf8-862f814f3130l9g2000yqi.googlegroups.com... Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma a w audi czy bmw szmata na siedzeniach - czy to jest godne auta TAKIEJ klasy? Dopłata do elektrycznych szyb z tyłu w XXI wieku to dopiero porażka :) |
|
Data: 2009-10-14 07:26:15 | |
Autor: ::[TOOMAS]:: | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Czarek Daniluk pisze:
Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma klimatronika :) To nie dziwne że nie ma bo kilimatronik to tylko w koncernie audi/vw. A ja użytkownik może stwierdzić, że 60KM ubyło? |
|
Data: 2009-10-09 23:33:26 | |
Autor: Waldek Godel | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Dnia Fri, 9 Oct 2009 15:33:50 -0500, Pete napisał(a):
Nie kazdemu potrzebna jest wielka krowa. czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej popierdółce A4? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-10-09 17:53:21 | |
Autor: Pete | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"Waldek Godel" wrote czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej Pisałem o A6. Pete |
|
Data: 2009-10-10 00:04:22 | |
Autor: Waldek Godel | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Dnia Fri, 9 Oct 2009 17:53:21 -0500, Pete napisał(a):
czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej to też nie jest szaleństwo, standardowe wnętrze jak na klasę średnią albo poniżej. Czyli tyle ile teoretycznie powinno być w A4 -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-10-09 20:40:43 | |
Autor: Pete | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote to też nie jest szaleństwo, W sume racja... patrzac na specyfikacje na tej stronie zapodanej przez autora watku, podstawowa wersja A4 jest tylko o 35 kg lzejsza od podstawowej wersji A6. Jesli to prawda, to faktycznie roznica prawie zadna. I jedno i drugie to krowa. :) A na powaznie, mialem kiedys A4 1.8Tq, a teraz 530i. Jakos to A4 dużo zwinniejsze bylo i wiecej radosci z jazdy dawalo, a na miejsce w srodku nigdy nie narzekalem, bo przewaznie jezdze sam. Nastepnym razem chyba cos mniejszego kupie... moze jakies GTI... Pozdr. Pete |
|
Data: 2009-10-10 06:21:21 | |
Autor: Przemek V | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:haoond$9bl$1inews.gazeta.pl... Nastepnym razem chyba cos mniejszego kupie... moze jakies GTI...Hmmmm... Ja ostatnio mam podobne przemyślenia i akurat nad Golfem GTI się poważnie zastanawiam. |
|
Data: 2009-10-11 13:04:26 | |
Autor: Hektor | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał
Hmmmm... Ja ostatnio mam podobne przemyślenia i akurat nad Golfem GTI się poważnie zastanawiam. A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie. ZK |
|
Data: 2009-10-11 08:33:30 | |
Autor: Pete | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"Hektor" wrote
Delikatna modyfikacja softu z pewnoscia to zalatwi. Pete |
|
Data: 2009-10-11 20:12:14 | |
Autor: Przemek V | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hasms2$bkn$1inews.gazeta.pl...
Golf R. 260 KM i napęd na 4 łapy. Do S3 jakoś się nie mogę do końca przekonać. Chciałbym 5 drzwi a sportback jakiś taki dziwny jest. |
|
Data: 2009-10-12 23:16:47 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Przemek V pisze:
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hasms2$bkn$1inews.gazeta.pl... A dlaczego nie seria 1 od BMW w takim razie? Czy takie 130i albo wręcz 123d nie uszczęśliwiłoby Cię? -- Marcin "Kenickie" Mydlak [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę." |
|
Data: 2009-10-16 20:07:12 | |
Autor: Przemek V | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:hb06gm$evb$1news.dialog.net.pl... Przemek V pisze: Do wyglądu tego ustrojstwa nie mogę się przekonać. Zresztą kwestia aut VAG się wyjaśniła. Na GTI okres oczekiwania 4-5 miesięcy, S3 - trzy miesiące |
|
Data: 2009-10-16 14:04:37 | |
Autor: Pete | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"Przemek V" wrote Zresztą kwestia aut VAG się wyjaśniła. Na GTI okres oczekiwania 4-5 miesięcy, S3 - trzy miesiące Tzn. w jakim sensie sie wyjasnila? Potrzebujesz cos "na juz" i tyle czekac nie bedziesz? Wiec co pozostaje? Pozdr. Pete |
|
Data: 2009-10-17 15:07:40 | |
Autor: Przemek V | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hbag4g$bo3$1inews.gazeta.pl...
Być może potrzebuję na już, to się okaże niebawem. Przekroczyłem limit 20 tys km rocznie i przy moich przebiegach bardziej się chyba opłaca odać auto teraz i brać nowe niż czekać do kwietnia kiedy kończy się umowa. Jeśli na już to na tapecie są roczne BMW z programu BMW Premium Selection : 335i XDrive Coupe, 7 tys km przebiegu, za 220 tys, 530xD za 200 tys albo 530d za 180 tys. Najbardziej mnie coupe kręci ale musiałbym najwięcej dopłacać z własnej kieszeni, ale akurat tyle co teraz za obecną płacę. Jeśli i tak mam czekać do kwietnia to pewnie w styczniu bym się skusił na GTI albo Touarega. Rozrzut modeli spory ponieważ moja żona czeka na służbowego S-Max'a 2.5T więc kwestię fajnego transportu dla całej rodziny mamy odhaczoną. Mamy politykę flotową o tyle dziwną, że musi być VW, Audi, Merc, BMW albo Porsche mimo, że firma ma HQ w Chicago. |
|
Data: 2009-10-12 09:02:11 | |
Autor: kamil | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"Hektor" <hek@wp.pl> wrote in message news:hasenj$bmm$1nemesis.news.neostrada.pl... Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał Z napedem na przod? Po co? |
|
Data: 2009-10-12 20:13:17 | |
Autor: Hektor | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał
A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie. Bez przesady, nie jest to aż taka moc, żeby nie dało się jej okiełznać na jednej osi. ZK |
|
Data: 2009-10-11 15:44:04 | |
Autor: Massai | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Waldek Godel wrote:
Dnia Fri, 9 Oct 2009 17:53:21 -0500, Pete napisał(a): Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć równie obszerny samochód. Nawet niby klasa wyższa (porównywałem z Honda Legend) nie ma więcej miejsca w środku. Po prostu - to ma już tyle miejsca w środku że więcej nie jest prawie nikomu potrzebne ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-10-11 18:33:43 | |
Autor: Waldek Godel | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Dnia Sun, 11 Oct 2009 15:44:04 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
Pisałem o A6. A ten Sebring to A4 czy A6? -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2009-10-11 20:43:33 | |
Autor: Michał | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
> Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć Jeździłem modelem 2006 to moge powiedzeć: takie daewoo leganza :) Chyba minimlane większe od a4 mooooże jest to wielkości starego a6. zdecydowanie mniejsze od dodge charger 2006 i chrystler 300c które sa wielkosci toyoty camry wewnątrz. ale mam wrazenie że mniejszy jednak niż a6. Legendy jeszcze nie prowadziłem to nie wiem. ale prawie na 100% większa. sebring był malutki przy chargerze, głośnieszy i.. gorszy. Do A6 myślę można porównać, tylko wyposarzenie i reszta jak w daewoo (wersja golas). Tylo cena niezła chyba z $26k, po przywaleniu podwidziem w coś schowek zaczoł trzeszczeć ;) I auto na trasy dłuższe się nie nadajaje (toyota camry 2007 duuużo lepsza, cichsza, stabilniejsza, trochę więsza). aha - mało palił, z automatem 4 biegowym. skrzynia nie miała komputera (w przeciwieństwie do chargera) i nie myślała głupio nad biegami, ale szarpała, tempomat górki nie hamował (w chargerze tak), i nie miał esp w standardzie (charger miał) i elektryki było mniej (fotele/kierownica), nie było memory. a i legendarne nawracanie na 7x. i taki rodzaj zawieszenia co jest fajne miękkie, ale nie skręca (europa potrafi zrobić miekkie skręcające). myślę ze camry z okolic 2006 dalo by się poróanac do A6 z okolic 2000. sebringa trochę wielkością ale nie "u kierowcy" może z tyłu - i to pierwszego modelu a6 oczywiście. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-10-11 20:51:06 | |
Autor: Michał | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> > Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć krytyka oczywiście jest ze względu na wroga - audi a6 :) więc w tej klasie sebrigowi... ciężko bardzo -- |
|
Data: 2009-10-12 06:26:34 | |
Autor: Massai | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Michał wrote:
> > Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko Nowy model to rzeczywiście jest już "nowoczesny" czyli ciasnawy. Mój to jeszcze stara konstrukcja - A4 to przy nim kurdupel. A6 - minimalnie ciasniejszy. A już nowe A6 - to ciasnota. Accord - wyraźnie węższy, i wyraźnie mniej miejsca z tyłu. Legend - w sumie podobny. Jakoś wnętrza to nie będe komentował, daewoo toto nie jest, porównywalne z A4 równolatką, bez rewelacji.
Ta moja stara wersja nawraca jak toledo, w dodatku ma przód jak pysk rekina, i nie ma ostrych rogów - można się czasem prześlizgnać. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-10-12 08:47:51 | |
Autor: Pete | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
"Massai" <tsender@wp.pl> wrote Jakoś wnętrza to nie będe komentował, daewoo toto nie jest, LOL! Ktos powinien poinformowac Audi, ze maja nowego konkurenta na rynku jesli chodzi o wnetrza... Pozdr. Pete |
|
Data: 2009-10-12 15:04:34 | |
Autor: Massai | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Pete wrote:
Wnętrza to konkurs piekności, nie to ładne co ładne tylko co się komu podoba. ;-) Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać. Pewnie, środek deski mógłby być ładniejszy... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-10-12 20:18:25 | |
Autor: Hektor | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał
Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać. Tam wszystko mogłoby być ładniejsze, z lepszych materiałów itd. Widzę, że bardzo lubisz swój samochód. Nawet więcej niż lubisz... Ale to chyba dobrze. ZK |
|
Data: 2009-10-12 21:14:45 | |
Autor: Michał | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał ja jeździłem (koło 3000...4000 km/2tyg) tym: http://en.wikipedia.org/wiki/File:2004-2006_Chrysler_Sebring_sedan.jpg mowa chyba o tym: http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2003_Chrysler_Sebring.jpg Generalnie z a4 mógłbym porównać z modelem z roku 1999 serio 1:1 i sebring może jest troszkę większy, frajda z jazdy.... nie wiem bo drogi inne, a4 1.6 108km (czy ile to miało?) bardzo przypominało w jeździe lanosa 1.6 106km z 2000, troszkę cichsze, i duzo lepiej wykonane od lanosa, lepiej skręca ale na dziurach trzesie też że hej- jak w lanosie, ale myśłe że sebring (2006) jest podobny (wygodniejsze zawieszenie, gorzej skreca)- nielicząc legendarnego plastku (który w dodge chargerze tez był). Dodge Charger 2006 (hemi) wyraźnie lepszy od a4, poza klimatronikiem. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Dodge_Charger_SE.jpg pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-10-13 06:50:50 | |
Autor: Massai | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Michał wrote:
> Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał Hm, sądziłem że kolega mówi o jeszcze nowszym, tym aktualnym "czołgu". Ja rzeczywiście mam tego drugiego. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-10-13 06:49:30 | |
Autor: Massai | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Hektor wrote:
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał ;-) Owszem lubię tę furę, może nie budzi tak moich emocji jak moja stara honda civic 5 gen. (którą bardzo lubiłem), ale też i nie wkurwia mnie jak jeszcze starszy escort i rover 623. co do materiałów... deska jest mięciutka, obita jakimś skajem z gabką, porównując to do plastkiowych twardych desek - niebo a ziemia. Tamta A4 drażniła mnie tym żeby było mi w niej po prostu ciasno... A co do wykończenia - jak pisałem, kwestia gustu. Legend nowy mnie rozbraja, może to kurde dobre materiały, ale co ćpali ci japońce że zaprojektowali taki fortepian? ;-) Przez deskę w połowie wysokości przechodzi prawie poziomo położony pas drewna o szerokości z 15 cm... -- Pozdro Massai |
|
Data: 2009-10-11 13:02:59 | |
Autor: Hektor | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał
czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej Czy na pewno masz na myśli najnowszy model A4? ZK |
|
Data: 2009-10-09 21:30:23 | |
Autor: woj | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "klawikord" <instrument80@wp.pl> napisał w wiadomości news:hanvrv$vd5$1news.mm.pl... myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000, raczej 30k zl... |
|
Data: 2009-10-09 22:22:30 | |
Autor: Michał | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
klawikord <instrument80@wp.pl> napisał(a):
myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000, koło roku temu A6 golas dawało się kupić za niecałe 100k + vat. cenowo był poniżej volvo s80, i podobnych taniej niż merc E, ze 2x taniej niż citoren C6 (któy celował w wyższy segment F?) i sporo taniej niż vel satis. Co do koreańców to mają dobre auto (konkurent A8) już - tylko drogie: Hyundai Equus (takie niby dopasione Genesis - ale jednak liga dużo dużo wyżej) Ale i A6 "nowego" (za małe żeby się intersować ;) ) i Equusa nie widziałem to nie wiem, i tak sądze że koreaniec na 100% lepszy, ale i ze 3x droższy. Dobre audi to a8, a jeszcze lepsze z VAG to ponoć phaeton :) właściwie dlaczego ich najdroższa płyta (D1 vw phaeton/bentley) jest stalowa, a do A8 wsadzają tańszą aluminiową ? i czemu jak się robi bezpieczne auta to wciąż stalowe z kawałkami aluminium (renówki) ? pozdrawiam. -- |
|
Data: 2009-10-10 01:44:35 | |
Autor: kamil d | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Michał pisze:
i czemu jak się robi bezpieczne auta to wciąż stalowe z kawałkami aluminium (renówki) ? Stal bardziej sprężysta i lepiej pochłania energię? -- kamil d |
|
Data: 2009-10-10 17:58:09 | |
Autor: Jaroslaw Berezowski | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Dnia Sat, 10 Oct 2009 01:44:35 +0200, kamil d napisaĹ(a):
MichaĹ pisze:Sprezysta moze tak, ale alu pochalania energie lepiej :) (na jednostke masy) -- Jaroslaw "jaros" Berezowski |
|
Data: 2009-10-09 22:36:10 | |
Autor: Ra | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
klawikord pisze:
myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000,jak ktoś jeżdzi tylko po mieście typu dc to po co mu taka krowa typu a6 |
|
Data: 2009-10-09 22:42:51 | |
Autor: Ra | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Ra pisze:
klawikord pisze:BTW ceny jakby trochę niższe niż w te w oficjalnych cennikach, nie jest tak że to tylko w leasingu ? Najdroższe a3 < 100 tys, a na otomoto całkiej przeciętne wersje z 2004-2005 chodzą trochę poniżej 50tys więc gdzie 50% spadki po 3 latach |
|
Data: 2009-10-09 22:45:37 | |
Autor: klawikord | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
jak ktoś jeżdzi tylko po mieście typu dc to po co mu taka krowa typu a6BTW ceny jakby trochę niższe niż w te w oficjalnych cennikach, nie jest tak że to tylko w leasingu ? Najdroższe a3 < 100 tys, a na otomoto całkiej przeciętne wersje z 2004-2005 chodzą trochę poniżej 50tys więc gdzie 50% spadki po 3 latach a jeszcze piszą, że minus 6% ... |
|
Data: 2009-10-10 06:27:18 | |
Autor: Przemek V | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
Użytkownik "klawikord" <instrument80@wp.pl> napisał w wiadomości news:hanvrv$vd5$1news.mm.pl... myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000, Tak zawsze było. Różnica ceny pomiędzy BMW 330i a 530i to 15 tys zł. - jakieś 7% |
|
Data: 2009-10-10 19:13:28 | |
Autor: J.F. | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
On Sat, 10 Oct 2009 06:27:18 +0200, Przemek V wrote:
Tak zawsze było. Różnica ceny pomiędzy BMW 330i a 530i to 15 tys zł. - jakieś 7% Tak w ogolnosci to wieksze auto kosztuje w produkcji niewiele wiecej. Blacha jest tania. Drogie sa rozne akcesoria, ktore moga wystepowac w obu, albo nie. Ale czy zawsze tak bylo ? Marketing w firmach samochodowych dobrze sie sprawowal do 2008r, i zawsze jakos potrafili naciagnac klienta na sporo drozszy model, niekoniecznie majacy uzasadnienie w kosztach wytworzenia :-) Porownajcie np rozne wersje silnikowe. J. |
|
Data: 2009-10-12 12:53:04 | |
Autor: arek.pp | |
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k. | |
On 9 Paź, 20:35, "klawikord" <instrumen...@wp.pl> wrote:
myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000, 20 cm blachy i dywanika? Roznica w szerokosci 1cm albo 2 .... Silnik ten sam, fotele i wnętrze posiada to samo, a wyglada nawet ładniej /A4 to nowsza konstrukcja/. Nie sądzę zeby A6 było warte 30 tys wiecej..... |