Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Data: 2009-10-09 15:33:50
Autor: Pete
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.


"klawikord" <instrument80@wp.pl>
bez sensu wybierać A4 tańszą od A6 tylko o 10-20 tyś.

Nie kazdemu potrzebna jest wielka krowa.

Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy.

Pozdr.
Pete

Data: 2009-10-09 22:36:12
Autor: klawikord
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy.

no wiesz, porównywaie koreanczyka do A6 ...

Data: 2009-10-09 22:40:07
Autor: Artur Maśląg
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
klawikord pisze:
Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy.

no wiesz, porównywaie koreanczyka do A6 ...

Byś się zdziwił...


--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2009-10-09 23:20:02
Autor: Czarek Daniluk
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Użytkownik Artur Maśląg napisał:

klawikord pisze:

Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy.


no wiesz, porównywaie koreanczyka do A6 ...


Byś się zdziwił...


ROTFL, kupili u mnie w firmie KIA Magentis ...
W.g damoch fabrycznych 160KM z silnika 2,0.
Po przeprowadzeniu jednego egzemplarza stwierdziłem że chyba z 60KM poszło się gdzieś paść :)
Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma klimatronika :)

Pozdrawiam !!

PS:
To że duża ilość koni poszła się paść potwierdzają rozmowy z użytkownikami tych wynalazków :D

Data: 2009-10-09 14:31:04
Autor: hamberg
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma
klimatronika :)

a w audi czy bmw szmata na siedzeniach - czy to jest godne auta TAKIEJ
klasy?

Data: 2009-10-10 00:31:18
Autor: moje_przedmioty
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Użytkownik "hamberg" <radoslaw.gawlik@gmail.com> napisał w wiadomości news:313f65e4-189e-4170-abf8-862f814f3130l9g2000yqi.googlegroups.com...

Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma
klimatronika :)

a w audi czy bmw szmata na siedzeniach - czy to jest godne auta TAKIEJ
klasy?

Dopłata do elektrycznych szyb z tyłu
w XXI wieku
to dopiero porażka :)

Data: 2009-10-14 07:26:15
Autor: ::[TOOMAS]::
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Czarek Daniluk pisze:

Plastiki w środku straszne barachło - samochód tej klasy nie ma klimatronika :)

Pozdrawiam !!

PS:
To że duża ilość koni poszła się paść potwierdzają rozmowy z użytkownikami tych wynalazków :D

To nie dziwne że nie ma bo kilimatronik to tylko w koncernie audi/vw. A ja użytkownik może stwierdzić, że 60KM ubyło?

Data: 2009-10-09 23:33:26
Autor: Waldek Godel
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Dnia Fri, 9 Oct 2009 15:33:50 -0500, Pete napisał(a):

Nie kazdemu potrzebna jest wielka krowa.

Jesli zalezy Ci na jak najwiekszym aucie, to moze jakis Koreanczyk wyniesie Cie taniej w przeliczeniu na kilogram masy.


czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej
popierdółce A4?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-10-09 17:53:21
Autor: Pete
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.


"Waldek Godel" wrote
czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej
popierdółce A4?

Pisałem o A6.

Pete

Data: 2009-10-10 00:04:22
Autor: Waldek Godel
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Dnia Fri, 9 Oct 2009 17:53:21 -0500, Pete napisał(a):

czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej
popierdółce A4?

Pisałem o A6.

to też nie jest szaleństwo, standardowe wnętrze jak na klasę średnią albo
poniżej. Czyli tyle ile teoretycznie powinno być w A4

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-10-09 20:40:43
Autor: Pete
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.


"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote
to też nie jest szaleństwo,

W sume racja... patrzac na specyfikacje na tej stronie zapodanej przez autora watku, podstawowa wersja A4 jest tylko o 35 kg lzejsza od podstawowej wersji A6.  Jesli to prawda, to faktycznie roznica prawie zadna.  I jedno i drugie to krowa. :)

A na powaznie, mialem kiedys A4 1.8Tq, a teraz 530i.  Jakos to A4 dużo zwinniejsze bylo i wiecej radosci z jazdy dawalo, a na miejsce w srodku nigdy nie narzekalem, bo przewaznie jezdze sam.  Nastepnym razem chyba cos mniejszego kupie... moze jakies GTI...

Pozdr.
Pete

Data: 2009-10-10 06:21:21
Autor: Przemek V
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:haoond$9bl$1inews.gazeta.pl...
 Nastepnym razem chyba cos mniejszego kupie... moze jakies GTI...

Hmmmm... Ja ostatnio mam podobne przemyślenia i akurat nad Golfem GTI się poważnie zastanawiam.

Data: 2009-10-11 13:04:26
Autor: Hektor
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał

Hmmmm... Ja ostatnio mam podobne przemyślenia i akurat nad Golfem GTI się poważnie zastanawiam.

A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.

ZK

Data: 2009-10-11 08:33:30
Autor: Pete
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.


"Hektor" wrote

A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.

Delikatna modyfikacja softu z pewnoscia to zalatwi.

Pete

Data: 2009-10-11 20:12:14
Autor: Przemek V
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hasms2$bkn$1inews.gazeta.pl...


"Hektor" wrote

A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.

Delikatna modyfikacja softu z pewnoscia to zalatwi.

Golf R. 260 KM i napęd na 4 łapy. Do S3 jakoś się nie mogę do końca przekonać. Chciałbym 5 drzwi a sportback jakiś taki dziwny jest.

Data: 2009-10-12 23:16:47
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Przemek V pisze:
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hasms2$bkn$1inews.gazeta.pl...

"Hektor" wrote
A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.
Delikatna modyfikacja softu z pewnoscia to zalatwi.

Golf R. 260 KM i napęd na 4 łapy. Do S3 jakoś się nie mogę do końca przekonać. Chciałbym 5 drzwi a sportback jakiś taki dziwny jest.

A dlaczego nie seria 1 od BMW w takim razie? Czy takie 130i albo wręcz 123d nie uszczęśliwiłoby Cię?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być
  jak kobieta - ładny, znający umiar z miłym głosem. Ale zawsze znajdzie
  się ktoś kto woli wredną, wrzeszczącą i wściekle umalowaną kurwę."

Data: 2009-10-16 20:07:12
Autor: Przemek V
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:hb06gm$evb$1news.dialog.net.pl...
Przemek V pisze:
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hasms2$bkn$1inews.gazeta.pl...

"Hektor" wrote
A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.
Delikatna modyfikacja softu z pewnoscia to zalatwi.

Golf R. 260 KM i napęd na 4 łapy. Do S3 jakoś się nie mogę do końca przekonać. Chciałbym 5 drzwi a sportback jakiś taki dziwny jest.

A dlaczego nie seria 1 od BMW w takim razie? Czy takie 130i albo wręcz 123d nie uszczęśliwiłoby Cię?

Do wyglądu tego ustrojstwa nie mogę się przekonać. Zresztą kwestia aut VAG się wyjaśniła. Na GTI okres oczekiwania 4-5 miesięcy, S3 - trzy miesiące

Data: 2009-10-16 14:04:37
Autor: Pete
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.


"Przemek V" wrote
Zresztą kwestia aut VAG się wyjaśniła. Na GTI okres oczekiwania 4-5 miesięcy, S3 - trzy miesiące

Tzn. w jakim sensie sie wyjasnila?  Potrzebujesz cos "na juz" i tyle czekac nie bedziesz?

Wiec co pozostaje?

Pozdr.
Pete

Data: 2009-10-17 15:07:40
Autor: Przemek V
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości news:hbag4g$bo3$1inews.gazeta.pl...


"Przemek V" wrote
Zresztą kwestia aut VAG się wyjaśniła. Na GTI okres oczekiwania 4-5 miesięcy, S3 - trzy miesiące

Tzn. w jakim sensie sie wyjasnila?  Potrzebujesz cos "na juz" i tyle czekac nie bedziesz?

Wiec co pozostaje?

Być może potrzebuję na już, to się okaże niebawem. Przekroczyłem limit 20 tys km rocznie i przy moich przebiegach bardziej się chyba opłaca odać auto teraz i brać nowe niż czekać do kwietnia kiedy kończy się umowa. Jeśli na już to na tapecie są roczne BMW z programu BMW Premium Selection : 335i XDrive Coupe, 7 tys km przebiegu, za 220 tys, 530xD za 200 tys albo 530d za 180 tys. Najbardziej mnie coupe kręci ale musiałbym najwięcej dopłacać z własnej kieszeni, ale akurat tyle co teraz za obecną płacę. Jeśli i tak mam czekać do kwietnia to pewnie w styczniu bym się skusił na GTI albo Touarega. Rozrzut modeli spory ponieważ moja żona czeka na służbowego S-Max'a 2.5T więc kwestię fajnego transportu dla całej rodziny mamy odhaczoną.

Mamy politykę flotową o tyle dziwną, że musi być VW, Audi, Merc, BMW albo Porsche mimo, że firma ma HQ w Chicago.

Data: 2009-10-12 09:02:11
Autor: kamil
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

"Hektor" <hek@wp.pl> wrote in message news:hasenj$bmm$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "Przemek V" <miatamad@poczta.onet.naszaojczyzna> napisał

Hmmmm... Ja ostatnio mam podobne przemyślenia i akurat nad Golfem GTI się poważnie zastanawiam.

A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.

Z napedem na przod? Po co?

Data: 2009-10-12 20:13:17
Autor: Hektor
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał

A gdyby tak jeszcze te wersje 230 KM, to już w ogóle może być sympatycznie.

Z napedem na przod? Po co?

Bez przesady, nie jest to aż taka moc, żeby nie dało się jej okiełznać na jednej osi.

ZK

Data: 2009-10-11 15:44:04
Autor: Massai
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Waldek Godel wrote:

Dnia Fri, 9 Oct 2009 17:53:21 -0500, Pete napisał(a):

>> czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej >> ciasnej
>> popierdółce A4?
> > Pisałem o A6.

to też nie jest szaleństwo, standardowe wnętrze jak na klasę średnią
albo poniżej. Czyli tyle ile teoretycznie powinno być w A4

Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć
równie obszerny samochód. Nawet niby klasa wyższa (porównywałem z Honda
Legend) nie ma więcej miejsca w środku.

Po prostu - to ma już tyle miejsca w środku że więcej nie jest prawie
nikomu potrzebne ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-11 18:33:43
Autor: Waldek Godel
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Dnia Sun, 11 Oct 2009 15:44:04 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Pisałem o A6.

to też nie jest szaleństwo, standardowe wnętrze jak na klasę średnią
albo poniżej. Czyli tyle ile teoretycznie powinno być w A4

Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć
równie obszerny samochód. Nawet niby klasa wyższa (porównywałem z Honda
Legend) nie ma więcej miejsca w środku.

A ten Sebring to A4 czy A6?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

Data: 2009-10-11 20:43:33
Autor: Michał
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
> Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć
> równie obszerny samochód. Nawet niby klasa wyższa (porównywałem z Honda
> Legend) nie ma więcej miejsca w środku.

A ten Sebring to A4 czy A6?

Jeździłem modelem 2006 to moge powiedzeć: takie daewoo leganza :)

Chyba minimlane większe od a4 mooooże jest to wielkości starego a6.
zdecydowanie mniejsze od dodge charger 2006 i chrystler 300c
które sa wielkosci toyoty camry wewnątrz.

ale mam wrazenie że mniejszy jednak niż a6.

Legendy jeszcze nie prowadziłem to nie wiem. ale prawie na 100% większa.
sebring był malutki przy chargerze, głośnieszy i.. gorszy.

Do A6 myślę można porównać, tylko wyposarzenie i reszta jak w daewoo
(wersja golas). Tylo cena niezła chyba z $26k, po przywaleniu podwidziem w coś schowek zaczoł trzeszczeć ;) I auto na trasy dłuższe się nie nadajaje (toyota camry 2007 duuużo lepsza,
cichsza, stabilniejsza, trochę więsza).

aha - mało palił, z automatem 4 biegowym. skrzynia nie miała komputera
(w przeciwieństwie do chargera)  i nie myślała głupio nad biegami, ale szarpała, tempomat górki nie hamował (w chargerze tak), i nie miał
esp w standardzie (charger miał) i elektryki było mniej (fotele/kierownica),
nie było memory.

a i legendarne nawracanie na 7x. i taki rodzaj zawieszenia co jest fajne miękkie, ale nie skręca (europa potrafi zrobić miekkie skręcające).

myślę ze camry z okolic 2006 dalo by się poróanac do A6 z okolic 2000.
sebringa trochę wielkością ale nie "u kierowcy" może z tyłu - i to pierwszego modelu a6 oczywiście.


pozdrawiam.

--


Data: 2009-10-11 20:51:06
Autor: Michał
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> > Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko znaleźć
> > równie obszerny samochód. Nawet niby klasa wyższa (porównywałem z Honda
> > Legend) nie ma więcej miejsca w środku.
> > A ten Sebring to A4 czy A6?

Jeździłem modelem 2006 to moge powiedzeć: takie daewoo leganza :)

Chyba minimlane większe od a4 mooooże jest to wielkości starego a6.
zdecydowanie mniejsze od dodge charger 2006 i chrystler 300c
które sa wielkosci toyoty camry wewnątrz.

ale mam wrazenie że mniejszy jednak niż a6.

Legendy jeszcze nie prowadziłem to nie wiem. ale prawie na 100% większa.
sebring był malutki przy chargerze, głośnieszy i.. gorszy.

Do A6 myślę można porównać, tylko wyposarzenie i reszta jak w daewoo
(wersja golas). Tylo cena niezła chyba z $26k, po przywaleniu podwidziem w coś schowek zaczoł trzeszczeć ;) I auto na trasy dłuższe się nie nadajaje (toyota camry 2007 duuużo lepsza,
cichsza, stabilniejsza, trochę więsza).

aha - mało palił, z automatem 4 biegowym. skrzynia nie miała komputera
(w przeciwieństwie do chargera)  i nie myślała głupio nad biegami, ale szarpała, tempomat górki nie hamował (w chargerze tak), i nie miał
esp w standardzie (charger miał) i elektryki było mniej (fotele/kierownica),
nie było memory.

a i legendarne nawracanie na 7x. i taki rodzaj zawieszenia co jest fajne miękkie, ale nie skręca (europa potrafi zrobić miekkie skręcające).

myślę ze camry z okolic 2006 dalo by się poróanac do A6 z okolic 2000.
sebringa trochę wielkością ale nie "u kierowcy" może z tyłu - i to pierwszego modelu a6 oczywiście.


pozdrawiam.


krytyka oczywiście jest ze względu na wroga - audi a6 :)
więc w tej klasie sebrigowi... ciężko bardzo

--


Data: 2009-10-12 06:26:34
Autor: Massai
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
 Michał wrote:

> > Ja jeżdżę Sebringiem z 2002 roku - i szczerze mówiąc to ciężko
> > znaleźć równie obszerny samochód. Nawet niby klasa wyższa
> > (porównywałem z Honda Legend) nie ma więcej miejsca w środku.
> > A ten Sebring to A4 czy A6?

Jeździłem modelem 2006 to moge powiedzeć: takie daewoo leganza :)

Chyba minimlane większe od a4 mooooże jest to wielkości starego a6.
zdecydowanie mniejsze od dodge charger 2006 i chrystler 300c
które sa wielkosci toyoty camry wewnątrz.

Nowy model to rzeczywiście jest już "nowoczesny" czyli ciasnawy.
Mój to jeszcze stara konstrukcja - A4 to przy nim kurdupel.
A6 - minimalnie ciasniejszy. A już nowe A6 - to ciasnota.

Accord - wyraźnie węższy, i wyraźnie mniej miejsca z tyłu.
Legend - w sumie podobny.

Jakoś wnętrza to nie będe komentował, daewoo toto nie jest,
porównywalne z A4 równolatką, bez rewelacji.


a i legendarne nawracanie na 7x. i taki rodzaj zawieszenia co jest fajne miękkie, ale nie skręca (europa potrafi zrobić miekkie
skręcające).

Ta moja stara wersja nawraca jak toledo, w dodatku ma przód jak pysk
rekina, i nie ma ostrych rogów - można się czasem prześlizgnać.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-12 08:47:51
Autor: Pete
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.


"Massai" <tsender@wp.pl> wrote
Jakoś wnętrza to nie będe komentował, daewoo toto nie jest,
porównywalne z A4 równolatką,

LOL!  Ktos powinien poinformowac Audi, ze maja nowego konkurenta na rynku jesli chodzi o wnetrza...

Pozdr.
Pete

Data: 2009-10-12 15:04:34
Autor: Massai
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Pete wrote:



"Massai" <tsender@wp.pl> wrote
> Jakoś wnętrza to nie będe komentował, daewoo toto nie jest,
> porównywalne z A4 równolatką,

LOL!  Ktos powinien poinformowac Audi, ze maja nowego konkurenta na
rynku jesli chodzi o wnetrza...

Wnętrza to konkurs piekności, nie to ładne co ładne tylko co się komu
podoba. ;-)

Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać.
Pewnie, środek deski mógłby być ładniejszy...
--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-12 20:18:25
Autor: Hektor
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał

Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać.
Pewnie, środek deski mógłby być ładniejszy...

Tam wszystko mogłoby być ładniejsze, z lepszych materiałów itd. Widzę, że bardzo lubisz swój samochód. Nawet więcej niż lubisz... Ale to chyba dobrze.

ZK

Data: 2009-10-12 21:14:45
Autor: Michał
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał

> Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać.
> Pewnie, środek deski mógłby być ładniejszy...

Tam wszystko mogłoby być ładniejsze, z lepszych materiałów itd. Widzę, że bardzo lubisz swój samochód. Nawet więcej niż lubisz... Ale to chyba dobrze.

ja jeździłem (koło 3000...4000 km/2tyg) tym:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2004-2006_Chrysler_Sebring_sedan.jpg

mowa chyba o tym:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2003_Chrysler_Sebring.jpg


Generalnie z a4 mógłbym porównać z modelem z roku 1999 serio 1:1 i sebring może jest troszkę większy, frajda z jazdy.... nie wiem
bo drogi inne, a4 1.6 108km (czy ile to miało?) bardzo przypominało w jeździe lanosa 1.6 106km z 2000, troszkę cichsze, i duzo lepiej wykonane od lanosa, lepiej skręca ale na dziurach trzesie też że hej- jak w lanosie,
ale myśłe że sebring (2006) jest podobny (wygodniejsze zawieszenie, gorzej
skreca)- nielicząc legendarnego plastku (który w dodge chargerze tez był).
Dodge Charger 2006 (hemi) wyraźnie lepszy od a4, poza klimatronikiem.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Dodge_Charger_SE.jpg


pozdrawiam.

--


Data: 2009-10-13 06:50:50
Autor: Massai
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
 Michał wrote:

> Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał
> > > Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać.
> > Pewnie, środek deski mógłby być ładniejszy...
> > Tam wszystko mogłoby być ładniejsze, z lepszych materiałów itd.
> Widzę, że bardzo lubisz swój samochód. Nawet więcej niż lubisz...
> Ale to chyba dobrze.

ja jeździłem (koło 3000...4000 km/2tyg) tym:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2004-2006_Chrysler_Sebring_sedan.jpg

mowa chyba o tym:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:2001-2003_Chrysler_Sebring.jpg

Hm, sądziłem że kolega mówi o jeszcze nowszym, tym aktualnym "czołgu".

Ja rzeczywiście mam tego drugiego.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-13 06:49:30
Autor: Massai
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Hektor wrote:

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał

> Kumpel miał dokładnie równoletnią A4, więc mogłem porównać.
> Pewnie, środek deski mógłby być ładniejszy...

Tam wszystko mogłoby być ładniejsze, z lepszych materiałów itd.
Widzę, że bardzo lubisz swój samochód. Nawet więcej niż lubisz... Ale
to chyba dobrze.

;-)
Owszem lubię tę furę, może nie budzi tak moich emocji jak moja stara
honda civic 5 gen. (którą bardzo lubiłem), ale też i nie wkurwia mnie
jak jeszcze starszy escort i rover 623.

co do materiałów... deska jest mięciutka, obita jakimś skajem z gabką,
porównując to do plastkiowych twardych desek - niebo a ziemia.

Tamta A4 drażniła mnie tym żeby było mi w niej po prostu ciasno... A co
do wykończenia - jak pisałem, kwestia gustu.

Legend nowy mnie rozbraja, może to kurde dobre materiały, ale co ćpali
ci japońce że zaprojektowali taki fortepian? ;-) Przez deskę w połowie
wysokości przechodzi prawie poziomo położony pas drewna o szerokości z
15 cm...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-10-11 13:02:59
Autor: Hektor
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał

czekaj, o czym ty piszesz "wielka krowa"? Bo przecież nie o tej ciasnej
popierdółce A4?

Czy na pewno masz na myśli najnowszy model A4?

ZK

szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona