szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.

Data: 2009-10-09 22:36:10
Autor: Ra
szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.
klawikord pisze:
myślałem że ceny A6 zaczynają się od 220.000 a tu szok bo od 140.000,
za to A4 jest średnio tylko 10-20 tyś. tańsza niż A6.
a to przeciez kolosalna różnica aut.
http://www.autoefl.pl/autokatalog.asp?mark=10&family=164#cartable
http://www.autoefl.pl/autokatalog.asp?mark=10&family=692#cartable
bez sensu wybierać A4 tańszą od A6 tylko o 10-20 tyś.

jak ktoś jeżdzi tylko po mieście typu dc to po co mu taka krowa typu a6

Data: 2009-10-09 22:42:51
Autor: Ra
Ra pisze:
klawikord pisze:
[...]

BTW ceny jakby trochę niższe niż w te w oficjalnych cennikach, nie jest tak że to tylko w leasingu ? Najdroższe a3 < 100 tys, a na otomoto całkiej przeciętne wersje z 2004-2005 chodzą trochę poniżej 50tys więc gdzie 50% spadki po 3 latach

Data: 2009-10-09 22:45:37
Autor: klawikord
[...]

a jeszcze piszą, że minus 6% ...

szok, nowe Audi A6 za 140k, A4 za 110k.