szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)

Data: 2016-06-26 12:02:53
Autor: Marek
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
On Sat, 25 Jun 2016 08:29:14 -0700 (PDT), nowyjestem@poczta.pl wrote:
pytanie: gdzie ta katastrofa, panowie propagandyści?! ;)

Katastrofą jest to, że teraz słychać głosy tych co głosowali za wyjściem, że nie za bardzo rozumieli co zrobili i teraz chcą zagłosować jeszcze  raz. Nawet jakąś petycję podpisali.

--
Marek

Data: 2016-06-26 15:24:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)

"Marek" almarsoft.5627723093578833544@news.neostrada.pl

Katastrofą jest to, że teraz słychać głosy tych co głosowali za wyjściem, że nie za bardzo rozumieli co zrobili i teraz chcą zagłosować jeszcze  raz. Nawet jakąś petycję podpisali.

Szkoci chcą zostać, więc chcą referendum w sprawie wyjścia z GB.

Gdy Donbas i Krym chcą wyjść -- jest wojna światowa, choćby gospodarcza,
ale gdy GB chce wyjść lub Szkocja chce opuścić -- wola narodu jest święta.

Podobnie z wyborami w RP -- tu także wola narodu musi ulec woli sędziów
czy innych dzieci Stalina.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-06-26 10:10:51
Autor: Kris
W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 17:19:41 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
On 06/26/2016 10:24 PM, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
> ale gdy GB chce wyjść lub Szkocja chce opuścić -- wola narodu jest święta.

Czekamy na Ślązaków... Nie będzie Polak pluł im w twarz...

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com
Ty naprawde tej szopki nie widzisz?

Data: 2016-06-27 03:39:47
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)

"Kris" 61f0653d-d494-4d1f-9963-937b7bf1510e@googlegroups.com

> Gdy Donbas i Krym chcą wyjść -- jest wojna światowa, choćby gospodarcza,
> ale gdy GB chce wyjść lub Szkocja chce opuścić -- wola narodu jest święta.

Czekamy na Ślązaków... Nie będzie Polak pluł im w twarz...

Kaszubów... Mazurów... Litwinów z północnego wschodu,
Białorusinów ze wschodu i Ukraińcw z południowego wschodu...

[same wschody?... WładyWostok? -- Władza nad wschodem]

Co nam ;) pozostaje? Białystok, ;) Wielkopolska i Małopolska. :)

: Ty naprawde tej szopki nie widzisz?

Mam słaby wzrok. ;)
[a myślami jestem daleko stąd, przy czym odległości tej nie wyrażają kilometry]

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-06-27 13:26:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)
Koniec archanielskiego trąbienia właśnie nastał. ;)

"Tomasz Chmielewski" nkp2p6$13i9$1@gioia.aioe.org

Nie bardzo. Jakiej szopki?

Obywatele Wielkiej Brytanii, pod lufami "zielonych ludzików",
w 95% głosów zagłosowali o przyłączeniu ich wyspy do Francji?

Masz jakichś znajomych na Krymie? Ja mam.

Tatarów czy Rosjan?

Wersja oficjalna chyba wygląda tak:

   Po tym, jak obalono siłą Janukowycza, Tatarzy krymscy usiłowali
   uciszyć parlament krymski zdominowany przez Rosjan, więc
   parlamentarzyści wezwali na pomoc wojsko rosyjskie, aby
   nie kopać się z koniem.

   Referendum krymskie nie było brane pod uwagę przy przejmowaniu Krymu.

   Pod osłoną wojska parlament podjął te same decyzje, które podjął
   wcześniej bez nacisków Tatarów czy wojsk rosyjskich -- odłączenie
   Krymu od Ukrainy i włączenie Krymu do FR.

   Putin przejął Krym jao terytorium odłączone od Ukrainy, jako
   niezależne.

   Donbas nie miał swej autonomii, nie miał swego parlamentu, doszło
   tam do wojny domowej, przez co WWPutin rozważał wysłanie tam wojsk
   międzynarodowych pod auspicjami ONZ i postawił swoją część wojsk
   do dyspozycji ONZ, która jednak odrzuciła propozycję WWPutina;
   walki w Donbasie nasiliły się; liczba zabitych przekroczyła
   10 tysięcy ludzi a liczba rannych jest dwukrotnie wyższa.

   Tu także przeprowadzono referendum, ale podobnie jak krymskie,
   nie było brane pod uwagę.

   Po aneksji Krymu WWPutin znacjonalizował część dóbr RAchmetowa,
   ale z decyzją tą zwlekał.

   Historycznie Krym należy do Tatarów -- bogacących się łupieniem innych
   narodów, w tym i naszej RON, ale tuż przed aneksją -- był zdominowany
   przez Rosjan.

   Krym do Rosji anektowała Niemka, Katarzyna II.
   Zofia Fryderyka Augusta -- Niemka, Astriaczka, bądź Holenderka;
   różni ludzie różnie mówią; urodzona w Szczecinie, ulubienica AMerkel
   Rozszerzając Imperium Rosyjskie oficjalnie
   podpierała się troską o prawosławie, którego
   nienawidziła podobnie jak nienawidziła Rosjan.

   Kres IR nadszedł niespełna 150 lat później -- także za sprawą Niemiec,
   które posłużyły się ludźmi takimi jak WIUljanow (Lenin) w wewnętrznej,
   domowej wojnie rosyjskiej, której celem było pokonanie IR i wyłączenie
   Rosji z I wojny światowej.

   WIUljanow był Rosjaninem nieco lepszym niż MSkłodowska, urodzona także
   w Imperium Romanowych.

   Również inni przywódcy Sowieckiej Rosji i ZSRR byli Rosjanami tylko na niby.

   WWPutin urodził się w Petersburgu/Leningradzie i jest prawosławny -- ten
   może uchodzić za Rosjanina. Petersburg był stolicą Imperium Rosyjskiego.
   Złośliwcy twierdzą, że Napoleon Bonaparte zajął Moskwę, gdyż nie wiedział
   o tym, że stolicą Moskali jest Petersburg.

Przez konferencją pokojową w Jałcie na Krymie, Stalin wysiedlił Tatarów
na wniosek FDRoosevelta i Churchilla. Niedobitkom Tatarów zezwolono na
powrót do Krymu po latach.

NChruszczow przekazał Krym Ukrainie niezgodnie z prawem, lecz w tym czasie
Ukraina była częścią ZSRR. Po rozpadzie ZSRR Krym pozostał w granicach Ukrainy.

-=-

Wojna na Krymie to śmierć dwóch żołnierzy zabitych przez prowokatora
w wyniku błędu taktycznego popełnionego przez Rosjan. Obaj żołnierze,
i ich ciała, i ich rodziny zostali potraktowani podobnie przez FR.
Po incydencie wprowadzono zmiany w przejmowaniu jednostek ukraińskich,
aby nie było powtórki z makabry.

Pokój w Donbasiie to śmierć 10 tysięcy ludzi, okaleczenie 20 tysięcy ludzi,
poważne zniszczenia infrastruktury i zabudowy Donbasu a końca tego ,,pokoju''
nie widać pomimo wielu rozmów pokojowych.

-=-

Chętnie wysłucham Twojej wersji wydarzeń.

-=-

Moim zdaniem:

  Domową wojnę ukraińską rozpętał RAchmetow, który opanowywał Ukrainę od
  lat, a któremu coraz mocniej przeciwstawiał się WJanukowycz. Ten zaś,
  tracąc grunt pod nogami, nakazał wypuszczenie JTimoszenko więzionej na
  polecenie RAchmetowa i uciekł do Rosji.

  RAchmetow, JKulczyk, JBuzek, DTusk, AMerkel -- te osoby powiązane są
  sieciami energetycznymi bardzo mocno, przez co WWPutin nie może liczyć
  na rezygnację z sankcji gospodarczych niszczących i FR, i UE.

  JKulczyk zmarł w wyniku powikłań po niegroźnej operacji dokonanej
  w dobrej klinice -- gdyż operacja obcięcia zbyt długiego języka
  JKulczyka nie powiodła się.

Z taśmoteki sowiej:

  JKulczyk rozstawiał polityków ukraińskich wedle swego upodobania
  i spokojnie (zupełnie inaczej niż reszta energetycznej ferajny)
  bez zbędnej przemocy i bez zbędnego  okrucieństwa, dążył do
  panowania energetycznego.

-=-

Nie wiem, do kogo należy Donbas i Krym, Wołyń i Podole... -- ale wiem,
że nie do mnie. :) Moim zdaniem, gdyby nie katolicyzacja i polonizacja
(adekwatne do rusyfikacji i germanizacji) miałaby Rzeczpospolita Obojga
Narodów ziemie po Władywostok a świat miałby pokój, jakże nie doceniany
przez tych ludzi, którym stale brakuje wojen w imię ludzkości, Boga i narodów....

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-06-27 15:52:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"  napisał w wiadomości
[...]

Nie porownuj nieporownywalnego.
EU byla dobrowolna organizacja - mozna bylo wejsc, to mozna i wyjsc.

Szkocja od wiekow utrzymuje pewna samodzielnosc panstwowa, to im latwiej.

Odejscie Donbasu to trzeba porownac raczej  np do  wyjscia wojewodztwa bialostockiego.
Ale Krym juz pewna autonomie mial.

J.

Data: 2016-06-27 16:59:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)

"J.F." 57712faa$0$662$65785112@news.neostrada.pl

EU byla dobrowolna organizacja - mozna bylo wejsc, to mozna i wyjsc.

To prawda -- nikt mieszkańców Donbasu nie pytał
o zdanie, gdy przyłączano Donbas do RAchmetowa. ;)

Szkocja od wiekow utrzymuje pewna samodzielnosc panstwowa, to im latwiej.

83/71 <-- saturacja i tętno
79/70

Odejscie Donbasu to trzeba porownac raczej  np do wyjscia wojewodztwa bialostockiego.

Raczej podział województwa białostockiego, czy podlaskiego.

Ale Krym juz pewna autonomie mial.

Krym miał autonomię, miał rosyjskie bazy wojskowe, był zdominowany
przez Rosjan (60%) i został przekazany Ukrainie przez NChruszczowa
bezprawnie. Ukraińców jest 25% a Tatarów tylko 10%, choć historycznie
Krym należy się Tatarom -- żyjącym z rabunków. :)

-=-

I raz jeszcze -- Krym nie jest mój.
Jeśli tak by uznali: AMerkel, BObama, JBuzek, DTusk, RAchmetow,
JKulczyk i inni -- być może nie byłoby krwawego zamieszania.

I gdyby RAchmetow nie wyciskałby swych przeciwników (JTimoszenki
chociażby) i ludzi Donbasu jak cytryny -- zapewne nie byłoby
obecnej wojny w Donbasie.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-06-27 17:08:05
Autor: J.F.
[...]

Mnie tez nikt nie pytal o zdanie czy chce mieszkac w PO-Polsce czy PIS-Polsce :-)

Szkocja od wiekow utrzymuje pewna samodzielnosc panstwowa, to im latwiej.
83/71 <-- saturacja i tętno
79/70

A Ty znowu nie na temat.

Zobacz chocby na aktualne mistrzowstwa europy - graja Polska, Niemcy, Rosja, ale tez Anglia, Szkocja, Walia i Irlandia Polnocna.
No i Gibraltar :-- )

Ale Krym juz pewna autonomie mial.
Krym miał autonomię, miał rosyjskie bazy wojskowe, był zdominowany
przez Rosjan (60%) i został przekazany Ukrainie przez NChruszczowa
bezprawnie.

Powiedzmy - nigdy jakos z Ukraina zwiazany nie byl.

J.

Data: 2016-06-27 17:45:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)

"J.F." 57714158$0$642$65785112@news.neostrada.pl

Mnie tez nikt nie pytal o zdanie czy chce mieszkac
w PO-Polsce czy PIS-Polsce :-)

Ja szanuję wolę innych. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-06-28 00:17:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Przeprowadziłem atak prewencyjny, wiedzą co tym, że tez napiszesz coś OT. ;)

Data: 2016-06-28 01:19:20
Autor: Krzysiek
W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 15:25:02 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

Gdy Donbas i Krym chcą wyjść -- jest wojna światowa, choćby gospodarcza,
ale gdy GB chce wyjść lub Szkocja chce opuścić -- wola narodu jest święta.

Problem tez w tym, ze nie ma wiarygodnych danych ile % Donbasu i Krymu faktycznie chce wyjsc, byly tez oskarzenia o napietnowanie tych co nie chca (np.. tatarzy krymscy).

Po drugie przeciez donbas i Krym nie probowaly wyjsc metoda pokojowa.
"zielone ludziki" nie pojawili sie tam by rozdawac ulotki.

Jednak w uczciwosc referendum w UK wierze bardziej niz na wschodzie Ukrainy.....

Data: 2016-06-28 20:59:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)

"Krzysiek" d955b839-ea54-406b-8a2f-c7193de15651@googlegroups.com

: Problem tez w tym, ze nie ma wiarygodnych danych ile % Donbasu
: i Krymu faktycznie chce wyjsc, byly tez oskarzenia o napietnowanie
: tych co nie chca (np. tatarzy krymscy).

Krym miał autonomię i swój parlament.
Ponoć na czas nieobecności prezydenta
Ukrainy ten parlament był władzą najwyższą na Krymie.

: Po drugie przeciez donbas i Krym nie probowaly wyjsc metoda pokojowa.
: "zielone ludziki" nie pojawili sie tam by rozdawac ulotki.

Krym próbował, ale parlament został zablokowany siłą przez Tatarów.
W tej sytuacji parlament wezwał wojsko na pomoc.

Na ukraińskim Krymie (zgodnie z prawem) stacjonowały wojska rosyjskie.

: Jednak w uczciwosc referendum w UK wierze bardziej niz na wschodzie Ukrainy....

Referenda w Donbasie i na Krymie nie były brane pod uwagę.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

szok po Brexicie, ziemia przestałą się kręcić, słychać trąby archanielskie - kiedy nastanie koniec?! :)