szosa: przez czechy na okraj

Data: 2009-04-15 11:24:05
Autor: artek
szosa: przez czechy na okraj
czy da się wjechać na okraj cyklotrasami (np 1A, 1B) na szosówce? chcę wjechać od południa, od strony lubawki i zacleru, i nie wiem czy pchać się główn± szos±, czy też można spu¶cić się bokiem np. przez horni alberice? szutry i takie tam, raczej mnie nie interesuj± ...

--
artek

Data: 2009-04-15 22:00:33
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
szosa: przez czechy na okraj
artek pisze:
[...]

Witaj. Od naszej strony jest bardzo mało uczęszczana szosa, st±d też od czeskiej strony powinno być podobnie. Oczywi¶cie do czasu skzyzowania z ewentualn± główn±

Seco

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-04-16 14:46:04
Autor: nb
szosa: przez czechy na okraj
at Wed 15 of Apr 2009 22:00, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

artek pisze:
czy da się wjechać na okraj cyklotrasami (np 1A, 1B) na szosówce?
chcę wjechać od południa, od strony lubawki i zacleru, i nie wiem czy
pchać się główną szosą, czy też można spuścić się bokiem np. przez
horni alberice? szutry i takie tam, raczej mnie nie interesujÄ… ...

Witaj. Od naszej strony jest bardzo mało uczęszczana szosa, stąd też
od czeskiej strony powinno być podobnie. Oczywiście do czasu
skzyzowania z ewentualną główną

Nieprawda. TuĹĽ za dawnym szlabanem granicznym ruch samochodowy
dziesiątki razy większy niż po polskiej stronie (spędzałem
kiedyś urlop miejscowości Horní Malá Úpa).

--
nb

szosa: przez czechy na okraj