szosówką dookola polski

Data: 2010-12-31 20:00:41
Autor: PeJot
szosówką dookola polski
W dniu 2010-12-31 17:52, Łukasz Goran pisze:
Witam
Chciałbym w wakacje przejechać Polskę dookoła na szosówce. Do dyspozycji
chciałbym mieć samochód który będzie za mnie wszystko wiózł. Dystanse na
dzień okolo 200km. Czy ktoś z Was przejechał na szosówce całość
ewentulanie jakieś większe fragmenty które może polecić- chodzi o w
miarę dobre asfalty, mogą być oczywiście drogi główne o ile posiadają
pobocza. Planujemy jechać we dwóch + wóz techniczny z kierowcą:) Na
razie jestem na poziomie początków palnowania. Jak będę miał ogólny
zarys- znajdę sponsorów bo na samo paliwo do samochodu to 1000zl:) a
gdzie noclegi, jedzienie/ odżywki:) Opiekunka do dzieci na dwa tygodnie:))

Auto z klamotami wygodna rzecz, ale niestety droga i dosyć trudno przewidzieć całkowite koszty. Przy minimalnym bagażu dało by się zaprojektować trasę w oparciu o stałą bazę noclegową i w taniej opcji ( hotele, PTSM itp. ) powinno wyjść taniej niż samochód.  200 km z bagażem <10 kg nie jest problemem, kwestia przyzwyczajenia.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-01-01 11:00:42
Autor: Łukasz Goran
szosówką dookola polski
Ale założenie 10kg bagażu to 7kg szsówki już jest:)
Żartuję- koła na pewno będę miał trwalsze więc i cięższe:)
Łukasz Goran Gądzik
151731

Data: 2011-01-01 18:39:19
Autor: PeJot
szosówką dookola polski
W dniu 2011-01-01 11:00, Łukasz Goran pisze:
Ale założenie 10kg bagażu to 7kg szsówki już jest:)
Żartuję- koła na pewno będę miał trwalsze więc i cięższe:)

Od wielu lat nie uprawiam turystyki na szosie, ale kiedyś na 1,5-2 tygodnie przy założeniu noclegów na kwaterze, z własnym śpiworem, z gotowaniem na trasie byłem się w stanie spakować w jedną sakwę. Podejrzewam że było to mniej jak 10 kg.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

szosówką dookola polski