Data: 2009-08-13 09:25:35 | |
Autor: amrac | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulc e" | |
http://www.allegro.pl/item707630092_2_danger.html
Co to ma być? Dodatkowe dźwignie do tych samych szczęk? |
|
Data: 2009-08-13 09:45:22 | |
Autor: Rem | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulc e" | |
Remek wymodził:
http://www.allegro.pl/item707630092_2_danger.htmlTych samych. Jako ciekawostka to działa tak że naciskając na te dźwignie przesuwasz pancerz a nie linkę :) Zresztą inaczej ciężko byłoby to zrealizować. A ten rower to crosówka raczej niż szosa (canti na heblach + te dodatkowe dźwignie) |
|
Data: 2009-08-13 10:06:19 | |
Autor: Adampio | |
[allegro] szosówka - "podwójne ha mulc e" | |
Rem pisze:
Co to ma być? Dodatkowe dźwignie do tych samych szczęk?Tych samych. MSZ dzwignie hamulcowe sa przy sztycy a typowe klamki wyscigowe w typowym miejscu "baranka"obsluguja tylko przerzutki. |
|
Data: 2009-08-13 10:37:18 | |
Autor: Jam Łasica | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulc e" | |
MSZ dzwignie hamulcowe sa przy sztycy a typowe klamki wyscigowe w Za to lubie tą grupę. Czasem można sie tak usmiać, jak ktoś tego typu brednie wypisuje hehehhe :) Gratuluję wyobraźni i braku znajomości nawet nazewnictwa sprzętu, ale z wypowiedzi 5+ !! Myślałeś żeby zostać politykiem? |
|
Data: 2009-08-13 10:40:27 | |
Autor: Leszek 'Cousie' Pasoń | |
[allegro] szosówka - "pod wójne hamulc e" | |
jaki bylby wiec sens montowania manetek STI skoro by mogly byc zwykle na ramie? bo w takim przypadku jak mowisz to ani to praktyczne ani wygodne. -- Z krainy sadow w dolinie Dunajca. Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/ oraz na zakupy: http://qsi-sport.pl gg#1379297 Tlen: Cousie IRCNet: #rower #mtb nick: QSi Cousie |
|
Data: 2009-08-13 11:00:38 | |
Autor: kosik | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulce" | |
Użytkownik "amrac" <szymekto@o2.pl> napisał w wiadomości news:h60f5k$ht2$1inews.gazeta.pl... http://www.allegro.pl/item707630092_2_danger.html Ale pierdoły ludzie czasem wypisują... To zwykła przełajówka tylko z klamkomanetkami a nie cynglami na końcu kierownicy. A dźwignie faktycznie zamontowane na pancerzu hamulcowym i sa druga parą klamek do tych samych szczęk. Pozdrawiam kosik |
|
Data: 2009-08-13 11:53:52 | |
Autor: amrac | |
[allegro] szosówka - "podwójne ha mulce" | |
Ale dalej nie kumam jak to działa, jeszcze w szczękowych bym zrozumiał ale w kanti? Tu nie ma jak popychać dźwigni przy nieruchomej lince.
|
|
Data: 2009-08-13 12:14:31 | |
Autor: mmateusz | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulce" | |
Ale dalej nie kumam jak to działa, jeszcze w szczękowych bym zrozumiał ale w kanti? Tu nie ma jak popychać dźwigni przy nieruchomej lince. pancerze hamulcowe wychodzą z klamek szosowych i idą pod owijką do tych drugich klamek. naciskając te drugie klamki wydłużasz pancerzyk, co w sumie daje taki sam efekt, jakbyś pociągnął za linkę. genialne w swojej prostoce, bez żadnych rozdwajających się pancerzy i linek stosowanych w bmx. -- mk -- |
|
Data: 2009-08-13 12:19:15 | |
Autor: amrac | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulce" | |
Jarzę, nie potrafiłem sobie tego po prostu wyobrazić.
|
|
Data: 2009-08-13 16:44:05 | |
Autor: Coaster | |
[allegro] szosówka - "podwójne hamulce" | |
mmateusz@poczta.onet.pl wrote:
[...]Ale dalej nie kumam jak to działa, jeszcze w szczękowych bym zrozumiał ale w kanti? Tu nie ma jak popychać dźwigni przy nieruchomej lince. Dodajmy pancerz 'wirtualny' - prawdziwy nie ulega wydluzeniu ;-) -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |
|
Data: 2009-08-13 16:27:38 | |
Autor: Coaster | |
[allegro] szosówka - "podwójne ha mulce" | |
amrac wrote:
Ale dalej nie kumam jak to działa, jeszcze w szczękowych bym zrozumiał ale w kanti? Tu nie ma jak popychać dźwigni przy nieruchomej lince. Dodatkowa klamka pcha pancerz - klamka wlasciwa ciagnie linke a efekt ten sam ;-) http://www.sheldonbrown.com/gloss_i-k.html#interrupter -- PoZdR ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ "More experienced cyclists learn to "get light" for a fraction of a second while going over rough patches; newbies tend to sit harder on the saddle, increasing the risk of pinch flats." Sheldon Brown: 1944 - 2008 ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ |