szosowy wyjazd 2013- pomysly

Data: 2012-11-01 14:07:03
Autor: roman
szosowy wyjazd 2013- pomysly
Lukasz Goran napisal i wyslal takie slowa:

Hej
    W tym roku objechałem Polskę w 8dni na szosówce pokonując blisko 1800km. Na przyszły rok w wakacje chciałbym również coś treningowo szosowego zrobić ale nie mam jakoś pomysłu. Moje warunki:)- dobry asfalt, dzienne etapy 200-230km. Czas około tygodnia. Mieszkam 50km od Krakowa i chciałbym zacząć i skończyć w domu. Macie jakieś koncepcje?
-- Pozdrawiam
Łukasz Gądzik

Musisz szukać takich co dotrzymają ci kroku
200-230km to tak lekko patrząc fajnych 7godz jak średnia wyjdzie 30km.

--
Wyslano z Jastarni
http://www.Augustyna.pl

szosowy wyjazd 2013- pomysly