szpiegowanie obywateli polskich bez zadnych ograniczen! tylko za czasow PO~!

Data: 2012-08-28 01:10:45
Autor: muto2100
szpiegowanie obywateli polskich bez zadnych ograniczen! tylko za czasow PO~!
Data: 2012-08-28 12:22:53
Autor: jerzy.n
szpiegowanie obywateli polskich bez zadnych ograniczen! tylko za czasow PO~!

Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a8bcf13a-1dab-42a8-9935-4d0dfd42f58bk3g2000vby.googlegroups.com...
http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/641666,wywiad_skarbowy_i_celnicy_beda_miec_dostep_do_naszych_bilingow_bez_ograniczen.html

Obywatel jak ma czyste sumienie to ma w rzyci kto go obserwuje, gorzej z tymi rekinami od przekretow,Ci maja sie czego bac ...

Data: 2012-08-28 09:42:16
Autor: Marek
On Aug 28, 12:22 pm, "jerzy.n" <bar-...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:a8bcf13a-1dab-42a8-9935-4d0dfd42f58bk3g2000vby.googlegroups.com...

>http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/641666,wywiad_skarbowy_i_celn...

Obywatel jak ma czyste sumienie to ma w rzyci kto go obserwuje, gorzej z
tymi rekinami od przekretow,Ci maja sie czego bac ...

Ja mam czyste i nie chce byc oserwowanym.

Data: 2012-08-28 19:04:07
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-28 18:42, Marek pisze:
[...]

Ale to chyba trochę obciach ujawnić swoje prawdziwe dane gdy konfiguracja Thunderbirda sprawia aż takie problemy..?

Data: 2012-08-28 14:52:38
Autor: WW
W dniu 2012-08-28 12:22, jerzy.n pisze:

Obywatel jak ma czyste sumienie to ma w rzyci kto go obserwuje, gorzej z
tymi rekinami od przekretow,Ci maja sie czego bac ...

Lepiej milczeć, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska bÄ™dzie wiochÄ… a Polak burakiem”.

szpiegowanie obywateli polskich bez zadnych ograniczen! tylko za czasow PO~!