szpilka na ampul zamiast szybkozamykacza

Data: 2012-05-08 20:57:18
Autor: Titus Atomicus
szpilka na ampul zamiast szybkozamykacza
Witam,
To ja znowu z tym pytaniem co kiedys:
Gdzie - najchetnej w W-wie - kupie szpilki do piast zamykane na ampul (albo jakies inne rozwiazanie) a nie szybkozamykacz.
Byle nie TranzX i nie Cycletech, bo te pekaja.
--
TA

Data: 2012-05-08 22:17:04
Autor: Titus Atomicus
szpilka na ampul zamiast szybkozamykacza
In article <Titus_Atomicus-E0665D.20571808052012@node2.news.atman.pl>,

[...]

Wojciech Waga polecal Dartmoor Bolt-on - czy to mozna dostac w dobrej cenie (ponizej 30zl/komplet) gdzies w Warszawie?

--
TA

Data: 2012-05-08 22:41:31
Autor: Michał \"Mhrok\" Kalida
W dniu 2012-05-08 22:17, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Ja ostatnio(w piątek) wyhaczyłem ostatnią sztukę za 15 zł w Dwóch Kółkach na al. Krakowskiej, ale z tego co widziałem w koszyczku reszta po 17. Mowa oczywiście o Dartmoorach.

Data: 2012-05-10 19:33:07
Autor: Titus Atomicus
szpilka na ampul zamiast szybkozamykacza
In article <joc0e0$bur$1@inews.gazeta.pl>,
 "Michał \"Mhrok\" Kalida" <mhrok@mhroczny.eu> wrote:

> [...]

Ja ostatnio(w piątek) wyhaczyłem ostatnią sztukę za 15 zł w Dwóch Kółkach na al. Krakowskiej, ale z tego co widziałem w koszyczku reszta po 17. Mowa oczywiście o Dartmoorach.

Hm, po 15zl maja w w Cyklopie. Ale dosc odjazdowych kolorach, niestety.
W innych sklepach - 18-20 zl.

--
TA

szpilka na ampul zamiast szybkozamykacza