szprycha/nypel - gwint - standard?

Data: 2011-08-01 09:59:15
Autor: mariuszmo
szprycha/nypel - gwint - standard?
pytanie, pomijając oczywiście grubość samej szprychy (bo ponoć są też grubości 1,8 na gwincie)  My skupiamy się wyłącznie na tych z gwintem średnicy 2.0mm,
pytanie brzmi-  czy wszystkie nyple i szprychy mają w 100% kompatybilny pomiędzy sobą gwint?
Mam szprychy DT i chcę zmienić obręcz a wraz z nią nyple na dłuższe bo 14 mm

Niestety DT w PL są niedostępne w długości 14mm, ale moge kupić MAC, SAPIM lub MACH. Pytanie czy mie będzie buby z różnicami na gwincie?

--

szprycha/nypel - gwint - standard?