szprychowanie ( centrowanie ) Wawa

Data: 2012-10-01 04:29:17
Autor: Odys
szprychowanie ( centrowanie ) Wawa
Łelkam

Może ktoś wie gdzie można wycentrować kółeczko szprychowane od motura?
Jakiś solidny fachowiec w Warszawie lub bliskich okolicach?

Odys

Data: 2012-10-01 13:35:55
Autor: Kacper_Motor
szprychowanie ( centrowanie ) Wawa
Witam.

Użytkownik "Odys"  napisał w wiadomości
Łelkam

Może ktoś wie gdzie można wycentrować kółeczko szprychowane od motura?
Jakiś solidny fachowiec w Warszawie lub bliskich okolicach?

Odys

Od jakiego motocykla to koło?
Szprychy nowe czy używane, ruszone czy dopiero będą ruszane?

Marcin
Sklep/Serwis Kacper-Motor
Radzymińska 206
Warszawa

Data: 2012-10-03 06:10:31
Autor: Odys
W dniu poniedziałek, 1 października 2012 13:36:01 UTC+2 użytkownik Kacper_Motor napisał:
> [...]

> Odys

Od jakiego motocykla to koło?

Szprychy nowe czy używane, ruszone czy dopiero będą ruszane?

-- Pozdrawiam

Marcin

Sklep/Serwis Kacper-Motor

Radzymińska 206

Warszawa

Szprychy jeszcze nie ruszane, po ostatnim rozjechaniu przez samochód zauważyłem ze mam lekkie bicie na feldze ( felga nie jest uszkodzona) prawdopodobnie wymaga wycentrowania tylko

Data: 2012-10-03 00:48:28
Autor: grzech
szprychowanie ( centrowanie ) Wawa
Może ktoś wie gdzie można wycentrować kółeczko szprychowane od motura?
Jakiś solidny fachowiec w Warszawie lub bliskich okolicach?

W scooterlandzie zapytaj.

_____
grzech
tdm