szprychy szukam, bez szyderstw prosze

Data: 2010-07-02 21:49:44
Autor: tomek
szprychy szukam, bez szyderstw prosze
Witam,
Oferuje ktos we Wroclawiu szprychy na sztuki? Nie bardzo oplaca mi sie kupowac komplet bo wyparowala tylko jedna sztuka.
Przy okazji pytanie dodatkowe: jak sobie radzi wroclawski serwis KTM z drobnymi poprawkami w rodzaju np dostrajania gaznika.
Pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-07-03 20:35:57
Autor: Yorick
Dnia 02 - 07 - 2010 (piątek) o godzinie 21:49, tomek napisał(a):

Witam,
Oferuje ktos we Wroclawiu szprychy na sztuki?

Pytałeś w "Sklepie pod WSK-ą" na ul. Dubois?
Nie wiem, czy mają, ale oni handlują różnymi takimi drobiazgami, więc jest
szansa, że mogą mieć.

Tu masz namiary, zadzwoń i zapytaj:
http://www.spw.home.pl/sklep/index.php

Ewentualnie, jak nie masz daleko, to warto tam podjechać - bramę obok jest
drugi sklep (nie pamiętam nazwy), bardziej z częściami do motorowerów, ale
też coś mogą mieć. --
Yorick
LS 650

Data: 2010-07-03 21:36:26
Autor: tomek

"Yorick" <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> wrote in message news:19ytooqay8yrk$.gp9l6pk2cg8m.dlg40tude.net...
Dnia 02 - 07 - 2010 (piątek) o godzinie 21:49, tomek napisał(a):

Witam,
Oferuje ktos we Wroclawiu szprychy na sztuki?

Pytałeś w "Sklepie pod WSK-ą" na ul. Dubois?

W ogole nie pomyslalem o tej skarbnicy wynalazkow. Moze przynajmniej beda wiedziec kto zaplata, centruje etc.
Dzieki za hint.
T.

szprychy szukam, bez szyderstw prosze