szpula do koreksu Paterson

Data: 2009-05-12 13:57:50
Autor: hermar
szpula do koreksu Paterson
Witam, ostatnio w egipskich ciemnościach pękła mi z powodu nadepnięcia szpula do koreksu Patersona
czy któryś z szanownych forumowiczów ma na zbyciu niepotrzebną szpulkę, lub zna kogoś, kto nie woła już dawno..
Zależy mi na samej szpuli : )
I pytanie przy okazji, gdyż używam na codzień szpuli Patersona w koreksie Krokusa, czy szpule Kaisera również do niego pasują?

Z góry dzięki.

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-05-12 15:33:55
Autor: Marcin Stawny
szpula do koreksu Paterson
[...]

Jakie miasto?

--
Marcin Stawny
http://marcinstawny.com

Data: 2009-05-12 16:23:31
Autor: hermar
szpula do koreksu Paterson
Marcin Stawny wrote:

Jakie miasto?

Wrocław, lecz ino poczta wszędzie dotrze : )

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-05-12 16:32:06
Autor: Marcin Stawny
szpula do koreksu Paterson
hermar pisze:
Marcin Stawny wrote:

Jakie miasto?

Wrocław, lecz ino poczta wszędzie dotrze : )

Potwierdzę Ci jutro, czy mam ich kilka (pamiętam, że miałem ze trzy na bank). Wytrzymasz?

--
Marcin Stawny
http://marcinstawny.com

Data: 2009-05-12 17:44:27
Autor: hermar
szpula do koreksu Paterson
Marcin Stawny wrote:

Potwierdzę Ci jutro, czy mam ich kilka (pamiętam, że miałem ze trzy na
bank). Wytrzymasz?

Ściska mnie w kroczu, ale wytrzymam ; )
(jak coś to na priv)

--
www.marcinhernik.com

Data: 2009-05-12 16:49:33
Autor: Marcin Stawny
szpula do koreksu Paterson
hermar pisze:
I pytanie przy okazji, gdyż używam na codzień szpuli Patersona w koreksie Krokusa, czy szpule Kaisera również do niego pasują?

Ja używam szpul Kaisera w koreksie Patersona.
Ty używasz szpul Patersona w koreksie Krokusa.
Wniosek: szpule Kaisera pasują do Krokusa :P

--
Marcin Stawny
http://marcinstawny.com

Data: 2009-05-12 18:07:25
Autor: JA
szpula do koreksu Paterson
On 2009-05-12 16:49:33 +0200, Marcin Stawny <mstawny@poczta.onet.pl> said:

Ja używam szpul Kaisera w koreksie Patersona.
Ty używasz szpul Patersona w koreksie Krokusa.
Wniosek: szpule Kaisera pasują do Krokusa :P

Wniosek 2
Szpule Patersona pasują najlepiej do koreksu Patersona.
Kto nie używał tego koreksu, nigdy się o tym nie przekona.
1. Ilość chemii na film bezkonkurencyjna - tylko JOBO ma lepiej.
2. Czas nalewania chemii bezkonkurencyjny - tylko JOBO ma lepiej.
3. Zamknięcie i szczelność bezkonkurencyjna - JOBO nie ma lepiej, bo ma tak samo. Lepiej się nie da.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2009-05-12 14:11:23
Autor: dagon0@vp.pl
szpula do koreksu Paterson
On 12 Maj, 18:07, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

[...]
 Fajnie , to jeszcze podaj w którym systemie. Ja sam używam 4.
Krokus ma jedną zaletę - w 2000 możesz jednocześnie wywoływać do 5
rolek .
czasem się przydaje. I dla tego mam w rezerwie takowy ;)
Pozdro Marcin

Data: 2009-05-13 00:30:02
Autor: JA
szpula do koreksu Paterson
On 2009-05-12 23:11:23 +0200, "dagon0@vp.pl" <dagon0@vp.pl> said:

 Fajnie , to jeszcze podaj w którym systemie. Ja sam używam 4.
Także 4, co prawda nie używam, bo dawno przesiadłem się na JOBO.
Krokus ma jedną zaletę - w 2000 możesz jednocześnie wywoływać d
o 5
rolek .
No niesamowite. Nigdy bym nie przypuszczał, że można więcej niż dwa.
:>
czasem się przydaje. I dla tego mam w rezerwie takowy ;)
Pozdro Marcin
Wywal ten szmelc i kup dużego Patersona, albo JOBO 15xx.
Patersona z systemu 4 oczywiście. O nazwie Multi Reel 3, 5, lub 8. Liczby oznaczają ilość szpulek na mały obrazek.

Data: 2009-05-13 14:36:32
Autor: dagon0@vp.pl
szpula do koreksu Paterson
On 13 Maj, 00:30, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> wrote:

Wywal ten szmelc i kup dużego Patersona, albo JOBO 15xx.
Patersona z systemu 4 oczywiście. O nazwie Multi Reel 3, 5, lub 8.
Liczby oznaczają ilość szpulek na mały obrazek.

5 rolek w jednym tanku wołam raz na parę miesięcy.
Ale jeżeli sytuacja będzie się tak rozwijać jak obecnie to chyba
zainwestuję-
zacznie mi być żal tej zużywanej bezproduktywnie chemii.
I to od razu w 8- mam trójki , ale lepsze wrogiem dobrego ;)
Pozdro Marcin
PS dwie rolki to w Krokusie 800...

Data: 2009-05-13 01:31:56
Autor: Rob
szpula do koreksu Paterson
JA pisze:
1. Ilość chemii na film bezkonkurencyjna - tylko JOBO ma lepiej.

jak się ma procesor to tak, jak nie to paterson przyjmuje mniej chemii na szpulkę.

Data: 2009-05-13 01:40:12
Autor: JA
szpula do koreksu Paterson
On 2009-05-13 01:31:56 +0200, Rob <tralala@bumbum.pl> said:

1. Ilość chemii na film bezkonkurencyjna - tylko JOBO ma lepiej.

jak się ma procesor to tak, jak nie to paterson przyjmuje mniej chemii na szpulkę.

Z koreksów odpisane dla 135.
Paterson system 4 - 290
Jobo 1510 - 250

Szpula Patersona ma większą średnicę.