szrot z częściami do peugeota 406 - wawa

Data: 2010-04-09 18:04:01
Autor: PH
szrot z częściami do peugeota 406 - wawa
Czy moglibyście polecić jakiś szrot w okolicach lub w samej Warszawie, gdzie będę mógł wygrzebać sobie np. światełko bagażnika, albo silnik klapki nawiewu?

--
PH

Data: 2010-04-09 19:00:46
Autor: Paweł W.

Użytkownik "PH" <sinuh3@wp.pl> napisał w wiadomości news:hpnj5e$out$1julia.coi.pw.edu.pl...
Czy moglibyście polecić jakiś szrot w okolicach lub w samej Warszawie, gdzie będę mógł wygrzebać sobie np. światełko bagażnika, albo silnik klapki nawiewu?

http://www.skladczesci.neostrada.pl/

Byłem. widziałem, kupowałem nie raz. Głównie "francuzami" się zajmują.

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-04-09 19:59:05
Autor: DoQ
PH pisze:
Czy moglibyście polecić jakiś szrot w okolicach lub w samej Warszawie, gdzie będę mógł wygrzebać sobie np. światełko bagażnika, albo silnik klapki nawiewu?

Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-10 02:43:35
Autor: PH
szrot z częściami do peugeota 40 6 - wawa

Data: 2010-04-10 16:44:55
Autor: DoQ
szrot z częściami do peugeota 40 6 - wawa
PH pisze:

ASO najbliżej powiedziało, że nie ma, ale  takie drobnice to bierze z al. Krakowskich 7. Tam mi strzelili 70zł.

Sprobuj dopasowac do 406 po FL, do niej kosztuje 18pln :)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-04-10 19:13:39
Autor: PH
DoQ pisze:
PH pisze:

ASO najbliżej powiedziało, że nie ma, ale  takie drobnice to bierze z al. Krakowskich 7. Tam mi strzelili 70zł.

Sprobuj dopasowac do 406 po FL, do niej kosztuje 18pln :)

Proszę o odkodowanie skrótu FL.

--
PH

Data: 2010-04-11 07:53:46
Autor: Grejon
PH pisze:
DoQ pisze:
PH pisze:

ASO najbliżej powiedziało, że nie ma, ale  takie drobnice to bierze z al. Krakowskich 7. Tam mi strzelili 70zł.

Sprobuj dopasowac do 406 po FL, do niej kosztuje 18pln :)

Proszę o odkodowanie skrótu FL.

Dżizas - FaceLifting.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/84/Peugeot_406_Kombi_front_20080312.jpg/250px-Peugeot_406_Kombi_front_20080312.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6b/Peugeot_406_vl_blue.jpg/240px-Peugeot_406_vl_blue.jpg

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2010-04-11 14:12:33
Autor: PH
Grejon pisze:

Proszę o odkodowanie skrótu FL.

Dżizas - FaceLifting.

A i to rozumiem.Dzięki!

--
PH

Data: 2010-04-10 12:19:47
Autor: Paweł W.
szrot z częściami do peugeota 406 - wawa

Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

A tak wogóle to co się w takiej lampce może zepsuć oprócz żarówki? Zaśniedziałe przewody, styki?

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-04-10 12:27:17
Autor: J.F.
On Sat, 10 Apr 2010 12:19:47 +0200,  Paweł W. wrote:
Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

A tak wogóle to co się w takiej lampce może zepsuć oprócz żarówki? Zaśniedziałe przewody, styki?

No coz, wlasnie ogladam lampke od mondeo. Wilgoc sie dostala, blaszki zasniedzialy, plastik rozsadzily,
przekorodowaly na wylot, konstrukcja wybitnie nieserwisowa, a nowej
kupic nie mozna.

J.

Data: 2010-04-10 12:35:00
Autor: Paweł W.
[...]

Nie rozmawiajmy o mondeo (mk2 jest ok)  czy focusach bo tam wszystko śniedzieje i się rozpada, ja się pytam o normalne samochody :)

Pozdrawiam
p.

Data: 2010-04-10 22:24:02
Autor: J.F.
On Sat, 10 Apr 2010 12:35:00 +0200,  Paweł W. wrote:
[...]

W scierce nic nie sniedzialo :-)

Ale i tak podejrzewam ze w innych markach moze to wygladac podobnie
:-)

J.

Data: 2010-04-10 16:28:01
Autor: PH
Paweł W. pisze:
Tylko nie przeplac za ta lampke, w ASO nowa kosztuje niecale 18PLN.

A tak wogóle to co się w takiej lampce może zepsuć oprócz żarówki? Zaśniedziałe przewody, styki?

Po prostu może się zatrzask wyłamać z obudowy podczas (jakby nie patrzeć nieumiejętnego) wyjmowania i się już taka lampka denerwująco majta na przewodzie w bagażniku ;)

--
PH

szrot z częściami do peugeota 406 - wawa