szturm na GetinBank

Data: 2009-03-04 03:13:05
Autor: kl1
szturm na GetinBank
Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.
Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.
Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.
Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

Data: 2009-03-04 13:00:18
Autor: pwz
szturm na GetinBank
kl1@o2.pl pisze:
Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.
Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.
Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.
Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

O, a ja właśnie widziałem taką samą "zawijastą" kolejkę przed Millennium.
pwz

Data: 2009-03-04 13:01:54
Autor: MarekZ
szturm na GetinBank
Użytkownik "pwz" <pz-grupy_dyskusyjne@jedi.pl> napisał w wiadomości news:golqgi$bd$1inews.gazeta.pl...

O, a ja właśnie widziałem taką samą "zawijastą" kolejkę przed Millennium.
pwz

Pora teraz na artykuł w Wyborczej: "PRZED BANKAMI USTAWIAJĄ SIĘ KOLEJKI". :-)

marekz

Data: 2009-03-04 14:17:27
Autor: Edward Malinowy
szturm na GetinBank
<kl1@o2.pl>

Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.

Jeżeli ta kolejka do wpłat a nie wypłat to chyba dobrze :) Może doczekamy
się silnego gracza na bankowym poletku z większościowym udziałem kapitału
polskiego :)

Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.

Jak wyżej :)

Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.

Ale z poziomu serwisu transakcyjnego nadal można ją założyć :)

Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

Jeżeli mnie pamięc nie myli to wczoraj padaczkę zaliczył system mBanku ;)

Data: 2009-03-04 14:38:49
Autor: george
szturm na GetinBank

<kl1@o2.pl> wrote in message news:715a4425-c0b5-49f0-9a63-d17acf2d6f28j39g2000yqn.googlegroups.com...
Podobno ciężko się dostać do GetinBanku.
Wczoraj do oddziału zawijana kolejka.
Z netu zniknął formularz do zakładania lokaty tą drogą.
Podobno było za duże zainteresowanie i system nie wytrzymywał.

dalibyście sobie spokój z tym nachalnym naganianiem. Wczoraj NobleBank dzis GetinBank.
Czarnecki kasy nie ma czy jak ?

Data: 2009-03-04 05:51:30
Autor: szczurwa
szturm na GetinBank
On 4 Mar, 14:38, "george" <george...@vp.pl> wrote:

Czarnecki kasy nie ma czy jak ?

No, parę miliardów mu się gdzies zapodziało..;-)

Data: 2009-03-04 15:14:03
Autor: Valdi.Pavlack
szturm na GetinBank
"szczurwa"

No, parę miliardów mu się gdzies zapodziało..;-)

Chyba nawet na kundel.pl coś o tym wspominali ;) Czarnecki stał się
celebrytem :)

PS. IMO oferta Getinu całkiem przyjemna :)

Data: 2009-03-04 15:22:49
Autor: Radzik
szturm na GetinBank
Valdi.Pavlack pisze:
PS. IMO oferta Getinu całkiem przyjemna :)
mi się najbardziej podoba wielki napis na witrynie kredyt od 8,4%, a w rzeczywistości wychodzi 22%

Data: 2009-03-04 15:42:57
Autor: Valdi.Pavlack
szturm na GetinBank
"Radzik" news:49ae8ebb$1news.home.net.pl

Valdi.Pavlack pisze:
> PS. IMO oferta Getinu całkiem przyjemna :)

mi się najbardziej podoba wielki napis na witrynie kredyt od 8,4%, a w
rzeczywistości wychodzi 22%

He he he takie rzeczy nie tylko w Getin Banku :)

Data: 2009-03-05 18:25:18
Autor: Ra
szturm na GetinBank

Valdi.Pavlack pisze:
PS. IMO oferta Getinu całkiem przyjemna :)

mi się najbardziej podoba wielki napis na witrynie kredyt od 8,4%, a w
rzeczywistości wychodzi 22%

He he he takie rzeczy nie tylko w Getin Banku :)

millennium miało od 1.24 czy jakoś podobnie

Data: 2009-03-04 06:18:48
Autor: kl1
szturm na GetinBank
On 4 Mar, 14:38, "george" <george...@vp.pl> wrote:

dalibyście sobie spokój z tym nachalnym naganianiem. Wczoraj NobleBank dzis
GetinBank.
Czarnecki kasy nie ma czy jak ?
Ja tam nie widzę nic złego w tym, że oprocentowanie rośnie. (tak
długo, jak można też wypłacać;)

szturm na GetinBank