sztyca z regulowaną wysokością

Data: 2012-02-03 16:01:10
Autor: karmi
sztyca z regulowaną wysokością
Używałem Joplina (2 sztuki) i byłem zadowolony. Ma od nowości luz, siodełko
lekko się kręci. Mnie osobiście to nie przeszkadzało. Problemów technicznych
nie miałem żadnych, ale ja ważę 67kg. Pierwszą sprzedałem, bo zmieniałem ramę
i średnica sztycy się zmieniła. Drugą mam ale od ponad roku nie używam,
nauczyłem się żyć bez niej, bo głównie latam maratony u GG, a jak wiadomo
regulowana sztyca swoje musi ważyć. jesli jesteś ze Śląska i pasuje Ci
średnica 30.9 to mogę Ci pożyczyć do testów na kilka dni.

--

sztyca z regulowaną wysokością