[spam] szuka się śruby dociskowej

Data: 2010-10-21 14:30:25
Autor: de Fresz
[spam] szuka się śruby dociskowej
On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

To jest ¶ruba zabezpieczaj±ca pin zacisku hamulcowego nissina.

Siê mi obi³o o oczy w katalogu Fabory, jak gwint jest typowy (a pewnie jest), to powinno daæ siê dobraæ, koszt jednostkowy pewnie znacznie ni¿szy, ino nie wiem czy oni sprzedaj± na sztuki, wiêc suma sumarum Honda mo¿e wyj¶æ wygodniej.

de Fresz

Data: 2010-10-21 16:51:08
Autor: moonraker
On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

To jest śruba zabezpieczająca pin zacisku hamulcowego nissina.

Się mi obiło o oczy w katalogu Fabory, jak gwint jest typowy (a pewnie
jest), to powinno dać się dobrać, koszt jednostkowy pewnie znacznie
niższy, ino nie wiem czy oni sprzedają na sztuki, więc suma sumarum
Honda może wyjść wygodniej.

Ja dorabiałem coś takiego do zacisku do DRZ ze śruby M6 z łbem na imbus nierdzewnej. Potrzebny jest w sumie tylko łeb, nagwintowałem łeb narzynką M10x1 a resztę odciąłem. Może ten dorabiany korek jest odrobinę wyższy oryginalny no i na imbus ale działa. Wkręcone oczywiście na pastę Cu.

moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

Data: 2010-10-21 22:27:00
Autor: Jasio
On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

http://allegro.pl/sruba-dociskowa-m5x16-cena-za-50-szt-din-913-i1226399992.html

To mogłem obciąć i byłoby git. Ale raz, że 50sztuk a dwa, 12zł to mnie chyba stać.
Za radÄ… Artura zajrzaÅ‚em na stronÄ™ Larssona i  tam za korek i jeden pin woÅ‚ajÄ… 14zÅ‚. A piny to akurat mam jak ta lala.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-10-21 13:51:40
Autor: AZ
szuka siê ¶ruby dociskowej
On 21 Pa¼, 22:27, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:

http://allegro.pl/sruba-dociskowa-m5x16-cena-za-50-szt-din-913-i12263...

To mog³em obci±æ i by³oby git. Ale raz, ¿e 50sztuk a dwa, 12z³ to mnie
chyba staæ.
Ale pomy¶l - mia³by¶ takich 50 korków za 4 PLN.
Za rad± Artura zajrza³em na stronê Larssona i  tam za korek i jeden
pin wo³aj± 14z³. A piny to akurat mam jak ta lala.

12 PLN Ciê staæ ale 14 za komplet ju¿ nie? ;-) A jak siê skoñczy pin
to kupisz w H±dzie za 30 PLN czy komplecik z Larssou? Za 2 PLN masz
pin, a kiedy¶ pewnie siê przyda.

--
Artur
ZZR 1200

On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

Za radą Artura zajrzałem na stronę Larssona i tam za korek i jeden pin
wołają 14zł. A piny to akurat mam jak ta lala.

Nikt nie twierdzi ze motocyklizm to tanie hobby. A robaka M5 to sobie mozesz co najwyzej wkrecic w cewke moczowa. W Nissinach sa wieksze, nie pamietam dokladnie ale chyba M8 drobnozwojowe, a moze M10 z jakims drobnym gwintem ? Bym musial sprawdzic.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-10-21 14:32:29
Autor: AZ
szuka siê ¶ruby dociskowej
On 21 Pa¼, 23:23, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

A robaka M5 to sobie mozesz co najwyzej wkrecic w cewke moczowa.

Pytanie: czy wkrêcaæ na pastê miedzian±?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-22 09:32:42
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:i9qb18$1td$1news.onet.pl...
[...]

Literówka. 41zł w Larssonie.
Więc sedno sprawy było, że wolę sobie kupić jedną śrubkę oryginalną w Hondzie za 12,2 niż wraz z niepotrzebnym pinem za 41zł.
Akurat mam M5, mierzyłem.

Nie chodziło wcale o oszczędzanie, drogi Panie. (:
Chodziło o pokazanie, jaka jest inna opcja podobna do opcji Moonrakera.
Nie leczÄ™ syfa pudrem. Howgh.

Co nie znaczy, że mam zawsze zamiar szaleć i np. kupować śruby odpowietrzające Hela po 15-20zł skoro identyczną z oryginalną kupiłem w motoryzacyjnym po 1,5zł. Bez komentarza zostawię fakt, że gdybym zamówił 3odpowietrzniki z https://helperformance.com/ to wyszłoby taniej niż z alledrogo.pl

--
Jasio
vfr vx etz

[spam] szuka się śruby dociskowej