[spam] szuka się ¶ruby dociskowej

Data: 2010-10-21 11:33:11
Autor: Jasio
[spam] szuka się ¶ruby dociskowej
Cze.

Jak w tym linku.
http://www.cmsnl.com/products/plug-pin_45203mg3016/

To jest ¶ruba zabezpieczaj±ca pin zacisku hamulcowego nissina. 3ełro und wysyłka to do¶ć drogo.
Jakby kto¶ wiedział gdzie toto można upolować w PL, niechby i za tę cenę, to proszę o kontakt.
Lekko się omskn±ł ¶rubokręcik podczas demontażu.

Z góry dziękuję.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-10-21 09:47:52
Autor: AZ
[spam] szuka się śruby dociskowej
On 2010-10-21, Jasio <bylystudent@gazeta.pl> wrote:

Jak w tym linku.
http://www.cmsnl.com/products/plug-pin_45203mg3016/

To jest śruba zabezpieczająca pin zacisku hamulcowego nissina. 3ełro und wysyłka to dość drogo.
Jakby ktoś wiedział gdzie toto można upolować w PL, niechby i za tę cenę, to proszę o kontakt.
Lekko się omsknął śrubokręcik podczas demontażu.

W Larssou patrzyl?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-21 10:53:48
Autor: Michal
[spam] szuka się ¶ruby dociskowej
"Jasio" <bylystudent@gazeta.pl>
[...]

To ja sie podepne. Ten kawalek gowna zapiekl mi sie w zacisku.
Nie dalo rady (ja nie umialem) wykrecic ani rozwiercic- za plytko. Musialem kupic uzywany zacisk.

Czy ktos ma jakis patent zeby owa rzecz sie nie zapiekla? Czym to przesmarowac i jak zabezpieczyc zeby sie samo nie odkrecilo ale i dalo sie odkrecic gdy trzeba?

Pozdrawiam
Michal
FJS600

Data: 2010-10-21 02:59:11
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
szuka się ¶ruby dociskowej
On 21 PaĽ, 11:53, "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl> wrote:
"Jasio" <bylystud...@gazeta.pl>

> [...]

To ja sie podepne. Ten kawalek gowna zapiekl mi sie w zacisku.
Nie dalo rady (ja nie umialem) wykrecic ani rozwiercic- za plytko.

Następny raz opalarka lub palnik w gar¶ć i podgrzać poł±czenie
gwintowane.

Czy ktos ma jakis patent zeby owa rzecz sie nie zapiekla? Czym to
przesmarowac i jak zabezpieczyc zeby sie samo nie odkrecilo ale i dalo sie
odkrecic gdy trzeba?

Wurth i Liqui Moly, Loctite produkuje pasty zapobiegaj±ce zapiekaniu
(anti-seize), bez dodatku metali, ceramiczne, odporne na b. wysokie
temperatury.

Pozdrawiam,
Rafik aka DeLeTe + BMW K1100RS - szybsze, bo czerwone ;)

Data: 2010-10-21 09:57:41
Autor: AZ
On 2010-10-21, Michal <michal> wrote:

Czy ktos ma jakis patent zeby owa rzecz sie nie zapiekla? Czym to przesmarowac i jak zabezpieczyc zeby sie samo nie odkrecilo ale i dalo sie odkrecic gdy trzeba?

Wszystko co skrecamy w zacisku skrecamy na paste miedziana, bronciepanieboze
nie skladamy tego na czysto.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-21 11:15:40
Autor: Michal
[spam] szuka sie sruby dociskowej
"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:i9p2ql$mnq$2node1.news.atman.pl...
On 2010-10-21, Michal <michal> wrote:

[...]

To nie ja. - blad popelnil poprzedni wlasciciel,  albo jego serwis   a ja tylko ponioslem tego koszty :-(

Michal

Data: 2010-10-21 11:57:54
Autor: Michał Demczuk
Michal wrote:
[...]

Obowi±zkowo pasta miedziana.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-10-21 03:39:03
Autor: Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl
szuka się ¶ruby dociskowej
On 21 PaĽ, 11:57, "Michał Demczuk" <micha...@interia.pl> wrote:

Obowi±zkowo pasta miedziana.

Witam !
Jako¶ miedĽ i aluminium razem mi się nie widzi :/. Korozja
elektrochemiczna może popsuć robotę.

Data: 2010-10-21 10:41:03
Autor: AZ
szuka się śruby dociskowej
On 2010-10-21, Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl <rafal.lojek@gmail.com> wrote:
Witam !
JakoĹ› miedĹş i aluminium razem mi siÄ™ nie widzi :/. Korozja
elektrochemiczna może popsuć robotę.

No popatrz, musisz koniecznie powiedziec to wszystkim serwisom i wszystkim
ktorzy tak skladaja zaciski :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-21 13:27:14
Autor: morghul
szuka się ¶ruby dociskowej
Witam !
Jako¶ miedĽ i aluminium razem mi się nie widzi :/. Korozja
elektrochemiczna może popsuć robotę.

No wła¶nie, elektro... a gdzie masz elektro w zacisku? ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Użytkownik "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <rafal.lojek@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:f5aabae7-a256-4558-a287-d92351632446a36g2000yqc.googlegroups.com...

Data: 2010-10-21 13:35:34
Autor: Arni
szuka się ¶ruby dociskowej
morghul pisze:
Witam !
Jako¶ miedĽ i aluminium razem mi się nie widzi :/. Korozja
elektrochemiczna może popsuć robotę.

No wła¶nie, elektro... a gdzie masz elektro w zacisku? ;)

słowo kluczowe: ogniwo

pomocnik:
http://www.google.pl/#sclient=psy&hl=pl&site=&source=hp&q=miedz+aluminium+ogniwo&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&pbx=1&fp=4cc1e6513afd6d76

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-10-21 15:58:57
Autor: morghul
szuka się ¶ruby dociskowej
słowo kluczowe: ogniwo

pomocnik:

Wydawało mi się że problem występuje tylko przy przepływie pr±du przez zł±cze Cu-Al. Muszę uzupełnić wiedzę, dzięki AZ za u¶wiadomienie zanim mnie kto¶ pojechał jak bur± sukę ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Data: 2010-10-21 11:36:58
Autor: Michal
"Michał Demczuk" <michal72@interia.pl> wrote in message news:4cc00e76$0$22796$65785112news.neostrada.pl...
Michal wrote:
Czy ktos ma jakis patent zeby owa rzecz sie nie zapiekla? Czym to
przesmarowac i jak zabezpieczyc zeby sie samo nie odkrecilo ale i
dalo sie odkrecic gdy trzeba?

Obowi±zkowo pasta miedziana.
Dzieki. Ze prowadnice i inne miejsca w zacisku trzeba przesmarowac pasta miedziana  to wiem i praktykuje. _Wydawalo_ mi sie ze gwintow sie nie smaruje, ale czuje sie przekonany.

Dzieki
--
Michal
FJS600

Data: 2010-10-23 15:06:13
Autor: N1
W dniu 2010-10-21 11:57, Michał Demczuk pisze:
Obowi±zkowo pasta miedziana.

Albo srebrna, jest jeszcze lepsza

Data: 2010-10-22 19:43:18
Autor: Leslie
szuka się ¶ruby dociskowej
On 21 PaĽ, 11:53, "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl> wrote:

[...]
Czy ktos ma jakis patent zeby owa rzecz sie nie zapiekla? Czym to
przesmarowac i jak zabezpieczyc zeby sie samo nie odkrecilo ale i dalo sie
odkrecic gdy trzeba?

Niebieskie loctite albo odpowiednik. Kleje anaerobowe to bardzo
przydatna
rzecz przy motocyklach, zapobiegaj± zapieczeniu przez korozję i
wykręceniu
przez wibracje. :-)

--
Leszek Karlik
NTV 650

Data: 2010-10-23 01:12:02
Autor: AZ
szuka się ¶ruby dociskowej
On 23 PaĽ, 04:43, Leslie <leszek.kar...@gmail.com> wrote:

[...]

No nie mów, że chcesz trzpienie w zacisku hamulcowym na loctite-a
wkręcać? :-) Niebieski OIDP ma zerwanie przy ~20Nm, co przy ¶rubkach
na ¶rubokręt czy małych imbusach może skutecznie uniemożliwić jej
wykręcenie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-23 19:15:51
Autor: Ivam
szuka się ¶ruby dociskowej
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:d445f266-df6e-4e8c-bbe8-c914fa421411@m7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Niebieski jest teraz okreslany mianem "sredni". Nie wiem jaki moment jest konieczny do zerwania, ale do temperatur to albo:
- klej 272 (czerwnono-pomaranczowy)
- smar 8060 (aluminiowy - np. do laczenia kola z piasta, przemyslowych szpilek mocujacych, zawiasow piecow, mechanizmow podnoszenia wozkow widlowych)
- smar 8065 (miedziany - temperatura do 980*, do ukladu wydechowego, zaciskow hamulcowych, srub zaworow parowych)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-10-24 16:51:38
Autor: Leszek Karlik
szuka się śruby dociskowej
On Sat, 23 Oct 2010 10:12:02 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]
Niebieskie loctite albo odpowiednik. Kleje anaerobowe to bardzo
przydatna rzecz przy motocyklach, zapobiegajÄ… zapieczeniu przez korozjÄ™  i
wykręceniu przez wibracje. :-)

No nie mĂłw, ĹĽe chcesz trzpienie w zacisku hamulcowym na loctite-a
wkręcać? :-)

A czemu nie? Według Loctite jest przeznaczony dla śrub od 6 do 19 mm
średnicy i demontażu narzędziami ręcznymi, to nie czerwony :-)

Niebieski OIDP ma zerwanie przy ~20Nm,

Siła zerwania loctite zależy od tego na jakiej śrubie i na jakiej długości
gwintu jest nałożony, na trzpieniu nie masz tyle gwintu żeby uzyskać 20 Nm.
Według karty danych breakaway torque dla stalowych to od 8 do 19 Nm, raczej
nie powinno być problemów.

A zawsze można podgrzać opalarką. :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik

Data: 2010-10-21 11:56:34
Autor: Michał Demczuk
Jasio wrote:
[...]

12,20zł w Hondzie, pewnie trzeba czekac nawet ze 3 dni. Sprawdzalem na szybko na dwa-kola.pl akurat dla VFRy ale powinny byc takie same korki dla wszytkich podobnych zaciskow.

--
Pozdr..

Michał Demczuk
www.demczuk.pl
Dealer: Husqvarna, Kymco

Data: 2010-10-21 12:17:25
Autor: Jasio
[spam] szuka się ¶ruby dociskowej
Użytkownik "Michał Demczuk" napisał w wiadomo¶ci news:4cc00e26$0$22802$65785112news.neostrada.pl...

12,20zł w Hondzie, pewnie trzeba czekac nawet ze 3 dni. Sprawdzalem na szybko na dwa-kola.pl akurat dla VFRy ale powinny byc takie same korki dla wszytkich podobnych zaciskow.

Dziękuję, zamówię.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-10-21 14:30:25
Autor: de Fresz
On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

To jest ¶ruba zabezpieczaj±ca pin zacisku hamulcowego nissina.

Się mi obiło o oczy w katalogu Fabory, jak gwint jest typowy (a pewnie jest), to powinno dać się dobrać, koszt jednostkowy pewnie znacznie niższy, ino nie wiem czy oni sprzedaj± na sztuki, więc suma sumarum Honda może wyj¶ć wygodniej.

de Fresz

Data: 2010-10-21 16:51:08
Autor: moonraker
On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

To jest śruba zabezpieczająca pin zacisku hamulcowego nissina.

Się mi obiło o oczy w katalogu Fabory, jak gwint jest typowy (a pewnie
jest), to powinno dać się dobrać, koszt jednostkowy pewnie znacznie
niższy, ino nie wiem czy oni sprzedają na sztuki, więc suma sumarum
Honda może wyjść wygodniej.

Ja dorabiałem coś takiego do zacisku do DRZ ze śruby M6 z łbem na imbus nierdzewnej. Potrzebny jest w sumie tylko łeb, nagwintowałem łeb narzynką M10x1 a resztę odciąłem. Może ten dorabiany korek jest odrobinę wyższy oryginalny no i na imbus ale działa. Wkręcone oczywiście na pastę Cu.

moonraker
Stara CZ i DRZ
http://bikepics.com/members/moonraker/

Data: 2010-10-21 22:27:00
Autor: Jasio
On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

http://allegro.pl/sruba-dociskowa-m5x16-cena-za-50-szt-din-913-i1226399992.html

To mogłem obciąć i byłoby git. Ale raz, że 50sztuk a dwa, 12zł to mnie chyba stać.
Za radÄ… Artura zajrzaĹ‚em na stronÄ™ Larssona i  tam za korek i jeden pin woĹ‚ajÄ… 14zĹ‚. A piny to akurat mam jak ta lala.

--
Jasio
vfr vx etz

Data: 2010-10-21 13:51:40
Autor: AZ
szuka się ¶ruby dociskowej
On 21 PaĽ, 22:27, "Jasio" <bylystud...@gazeta.pl> wrote:

http://allegro.pl/sruba-dociskowa-m5x16-cena-za-50-szt-din-913-i12263...

To mogłem obci±ć i byłoby git. Ale raz, że 50sztuk a dwa, 12zł to mnie
chyba stać.
Ale pomy¶l - miałby¶ takich 50 korków za 4 PLN.
Za rad± Artura zajrzałem na stronę Larssona i  tam za korek i jeden
pin wołaj± 14zł. A piny to akurat mam jak ta lala.

12 PLN Cię stać ale 14 za komplet już nie? ;-) A jak się skończy pin
to kupisz w H±dzie za 30 PLN czy komplecik z Larssou? Za 2 PLN masz
pin, a kiedy¶ pewnie się przyda.

--
Artur
ZZR 1200

On 2010-10-21 11:33:11 +0200, "Jasio" <bylystudent@gazeta.pl> said:

[...]

narzynkÄ… M10x1 a resztÄ™ odciÄ…Ĺ‚em. MoĹĽe ten dorabiany korek jest
[...]

Za radą Artura zajrzałem na stronę Larssona i tam za korek i jeden pin
wołają 14zł. A piny to akurat mam jak ta lala.

Nikt nie twierdzi ze motocyklizm to tanie hobby. A robaka M5 to sobie mozesz co najwyzej wkrecic w cewke moczowa. W Nissinach sa wieksze, nie pamietam dokladnie ale chyba M8 drobnozwojowe, a moze M10 z jakims drobnym gwintem ? Bym musial sprawdzic.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-10-21 14:32:29
Autor: AZ
szuka się ¶ruby dociskowej
On 21 PaĽ, 23:23, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

A robaka M5 to sobie mozesz co najwyzej wkrecic w cewke moczowa.

Pytanie: czy wkręcać na pastę miedzian±?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-10-22 09:32:42
Autor: Jasio
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:i9qb18$1td$1news.onet.pl...
[...]

Literówka. 41zł w Larssonie.
Więc sedno sprawy było, że wolę sobie kupić jedną śrubkę oryginalną w Hondzie za 12,2 niż wraz z niepotrzebnym pinem za 41zł.
Akurat mam M5, mierzyłem.

Nie chodziło wcale o oszczędzanie, drogi Panie. (:
Chodziło o pokazanie, jaka jest inna opcja podobna do opcji Moonrakera.
Nie leczÄ™ syfa pudrem. Howgh.

Co nie znaczy, że mam zawsze zamiar szaleć i np. kupować śruby odpowietrzające Hela po 15-20zł skoro identyczną z oryginalną kupiłem w motoryzacyjnym po 1,5zł. Bez komentarza zostawię fakt, że gdybym zamówił 3odpowietrzniki z https://helperformance.com/ to wyszłoby taniej niż z alledrogo.pl

--
Jasio
vfr vx etz

[spam] szuka się ¶ruby dociskowej