szukam auta

Data: 2010-10-03 01:17:48
Autor: pmlb
szukam auta

"atman" <robertsad@wp.pl> wrote in message news:i87bca$hj9$1news.mm.pl...
Szukam dużej terenówki  benzyna + gaz w automacie.
W grę wchodzi Dodge Journey, Suzuki Grand Vitara itp...
Chodzi mi o auto wysoko zawieszone bo są drogi wiejskie.
Co mi grupa podpowie ? Dizle odpadają ze względu na filt DPF/FAP.
I proszę o opinie użytkowników. Może ma ktoś coś sensownego do sprzedania ?

Nie wiem jaki poziom cenowy cie interesuje i na ile terenowy ma to byc pojazd, ale ja zaproponuje chyba najlepszy terenowy samochod swiata:
Mercedes G-Wagon.
Jezdzilem tym troche i musze powiedziec, ze nie ma lepszego pojazdu na "bezdroza".
Prosta konstrukcja czyni go bardzo malo awaryjnym i tanim w eksploatacji
, chopc naturalnie mozna kupic super zbajerowana wersje. Zwlaszcza ostatnio produkowana G55 (ja jezdzilem ta "biedna" po armijna prawie 20 letnia)
..G-Wagon produkowany jest w wersji pelnego automatu, lacznie z blokada ukladu roznicowego.
Z tanszych modeli polcam Land Rover versja Defender 90 lub 110 (roznia sie dluoscia budy). Inne wersje Land Rover jak Freelander czy Discovery to lipa:)
Defender jest projektowany i produkowany glownie z mysla o Armi angielskiej jak i o rolnikach majacych spore pola do obskoczenia w trudnych gorzystych terenach angielskich (Bezdroza, podmokle zbocza itp).
Na 3 miejscu usadowil bym Toyote Land Cruser - najladniejszy pojazd z tej 3-ki i najwygodniejszy. Ale zdecydowanie przegrywa w rywalizacji uzytkowej, zwlaszcza z racji bardzo drogich czesci (import z japoni) i wiekszej awaryjnosci niz G-Wagon z racji masy dodatkow poprawiajacych wygode.

Dodge Journey - mimo iz to jest 4x4 to jednak bardziej przypomina miniVan:) tak na marginesie.

Data: 2010-10-05 16:05:08
Autor: atman
szukam auta
[...]

    G-Wagon to samochód nie dla mnie.