szukam cichej klawiatury?

Data: 2017-10-25 03:50:51
Autor: 1634Racine
szukam cichej klawiatury?
denat 'POPIS/EU w news:oslfqo$tu8$1node1.news.atman.pl
szukam możliwie najcichszej klawiatury
jakby była jeszcze bezprzewodowa to by w ogóle było super!

tradycyjna, mam o niej lepsze zdanie niz opinie pod nia: b.b. dobra
https://proline.pl/?p=LOG+920-000173

Data: 2017-10-25 18:31:10
Autor: Nathan
szukam cichej klawiatury?
W dniu 2017-10-25 o 03:50, 1634Racine pisze:
[...]

Problem jest taki, że właściwie niedostępna

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,  na które nie wchodzili" Charles Lindbergh

Data: 2017-11-03 10:10:40
Autor: ń
szukam cichej klawiatury?
Gimbaza rulez:
"klawiatura jest wyśmienita !! mam ja juz 3 lata i mam zamiar teraz kupić drugą bo juz zmazały mi sie przyciski "
"fajna w użytkowaniu. Natomiast samo wykonanie jest na niskim poziomie"
"Klawiatura idealna. Potwierdzam natomiast poprzednie opinie o "zacinaniu" się klawiszy"
"nie mogę nic złego powiedzieć o tej klawiaturce.. Cicha, swietnie sie pisze i gra... jedyny mankament-szybko sie ściera"
"to juz moj chyba 3 egzemplarz i wlasnie zamierzam ja kupic po raz kolejny :D jak dla mnie jakosc, dzialanie, mozliwosci i wytrzymalosc - to w tym przedziale cenowym daje smialo 8/6 :D zdecydowanie polecam "
"Z czystym sumieniem polecam. -zawiasy spacji latwo uszkodzic przy czyszczeniu -srebrna farba wyciera sie wraz z uzytkowaniem dosyc szybko Klawa dalej mi dziala, ale planuje zmienic"

-- -- -
Problem jest taki, że

Data: 2017-11-03 10:05:13
Autor: ń
szukam cichej klawiatury?
Jak się czyta treść 54 opinii (recenzji), to większości jest wymienionych wiele wad tej klawiatury :-o

-- -- -

Data: 2017-11-16 13:38:59
Autor: miab
szukam cichej klawiatury?
W dniu 25-10-2017 o 03:50, 1634Racine pisze:
[...]

Mam taką. Raczej słaba. Zacina się od kurzu. Ergonomia też słaba.

miab

Data: 2017-11-18 17:01:35
Autor: 1634Racine
szukam cichej klawiatury?
miab w news:ouk10i$ni0$1node1.news.atman.pl
[...]

czyliu Twoj egzemplarz slabo sprawdzil sie; moj natomiast dzialal (z PC, bo teraz u mnie tylko laptop) bez zarzutu, jak b. cicha (i w dodatku dobra, a nie taka, jaka mam teraz w laptopie) klawiatura laptopowa.

szukam cichej klawiatury?