szukam dobrego mechanika warszawa

Data: 2009-03-21 09:35:08
Autor: hoern
szukam dobrego mechanika warszawa
niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
robi i szkoda czasu :)

Data: 2009-03-21 18:26:00
Autor: Drutek
hoern@o2.pl pisze:
niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
robi i szkoda czasu :)

To prawie Warszawa:)
http://www.demczuk.pl

Drutek

--
1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;
Złoty Felkowski Braincap'07

Data: 2009-03-21 10:57:41
Autor: hoern
On 21 Mar, 18:26, Drutek <drut...@wp.pl> wrote:
ho...@o2.pl pisze:

> [...]

Drutek

--
1,5xCBX 650; 1,5xXJ750 seca; xb12s; fjr; fxr;

No dzięki kolego z komentarzy wynika że fachowiec godny zaufania i
polecenia chyba spróbuję.

pozdrawiam,
Tomek

Data: 2009-03-21 19:45:52
Autor: TasmaN
Użytkownik <hoern@o2.pl> napisał w wiadomości news:420b39cc-b7cb-444a-9725-e1c17af231f3h28g2000yqd.googlegroups.com...
niestety silnik w XRV 750 odmówił współpracy w związku z tym poszukuję
kogoś kto to poprawi a nie przysporzy dalszych zmartwień. Pogoda się
robi i szkoda czasu :)

polecam rowniez www.motorista.pl - u Piotrka Pietrasika :)))

-- - TasmaN
Suzi GSXF750 + ryczacy IXIL :)

/Forum GSXF: www.gsxf.pl/

Data: 2009-03-22 22:17:53
Autor: CzeX
szukam dobrego mechanika warszawa
Ja serwisuje już drugi motocykl w serwisie Top Motor i nie mam żadnych zastrzeżeń, wszystko fachowo, na czas i naprawde o wiele taniej niż w "znanych" serwisach.

Top Motor Dariusz Sternik
Aleja Krakowska 1 ( przy kościele w Raszynie )
tel.605931338

pozdr
czex