szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu

Data: 2009-03-20 10:56:43
Autor: Krychu
szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu
Witam,
po dluuuugiej przerwie (ladnych pare lat)...
Stalem sie wlasnie szczesliwym posiadaczem r 1150 gs i odrazu pytanie
czy ktos zna sprytnego elektryka, ktory zamontuje mi dodatkowe halogeny na gmolach, bo noga jestem w tych sprawach, aha i szukam tez gumiaza z oponami, bo chce zmienic z klockow na cos bardziej szosowego
pozdrawiam
krychu

p.s. piszcie na priv szuminski@onet.eu

Data: 2009-03-20 12:28:55
Autor: zbigi
Krychu napisał(a):
Witam,
po dluuuugiej przerwie (ladnych pare lat)...

Jakie ladne pare lat? Dopiero co zes sie odzywal? 8-O

Stalem sie wlasnie szczesliwym posiadaczem r 1150 gs

A co z Fujara? Miales sprzedawac?

[...]

Od kiedy Krychu zmieniles nazwisko?! No i motor? No i zarzuciles ortografie i interpunkcje?!
Chyba cie kosmici podmienili ;)

Data: 2009-03-20 12:45:16
Autor: de Fresz
On 2009-03-20 12:28:55 +0100, zbigi <zbiegusek@gdzies.w.wirtualnej.Polszcze.pl> said:

Od kiedy Krychu zmieniles nazwisko?! No i motor? No i zarzuciles ortografie i interpunkcje?!
Chyba cie kosmici podmienili ;)

To pewnie przez to "C" - widać mu coś doimputowali...

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-03-20 16:37:29
Autor: Mystik
szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu
Cześć

Użytkownik "de Fresz" <defresz@nospam.o2.pl> napisał w wiadomości news:gpvvkc$md2$1inews.gazeta.pl...

Od kiedy Krychu zmieniles nazwisko?! No i motor? No i zarzuciles ortografie i interpunkcje?!
Chyba cie kosmici podmienili ;)

To pewnie przez to "C" - widać mu coś doimputowali...

Panowie, NASZ Kryhu, nie dość, że znałby gumiarza, to jeszcze w sprawie oświetlenia wiedziałby gdzie się zwrócić :)

A do Krycha: gumiarz jest na Przemysłowej 14 przy serwisie Hard Rock Garage. Jak wklepiesz nazwe w google, to wszystkiego się dowiesz.
Dobra, mam dzisiaj dobry dzień (już za jutro :) ):
http://www.hrg.pl/

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-20 17:11:47
Autor: Eskimos
szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu
On Fri, 20 Mar 2009 16:37:29 +0100, "Mystik" <mystik@poPROTECTION.pl>
wrote:

A do Krycha: gumiarz jest na Przemysłowej 14 przy serwisie Hard Rock Garage.

Gumiarz (a nawet Gumiś :) jest na Krauthofera 58. Na Przemysłowej juz
nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-03-20 17:54:06
Autor: Mystik

Użytkownik "Eskimos" <eskimos@RYCHUicpnet.pl> napisał w wiadomości news:euf7s4tvlia1k8afkbbab0iok2oe3h3njc4ax.com...

Gumiarz (a nawet Gumiś :) jest na Krauthofera 58. Na Przemysłowej juz
nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

O cholercia, a to ja jakiś niedoinformowany jestem :).
Przepraszam za wrprowadzenie w błąd.

pozdr.
Mystik

Data: 2009-03-21 08:35:23
Autor: Krychu-wielki-szu
> [...]

> nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

O cholercia, a to ja jakiś niedoinformowany jestem :).

dzieki za odp.
widocznie podpialem sie pod czyjas ksywke... sorki juz zmieniam :-)
za namiar do gumisia - dzieks
a elektryk? jakis sprytny do tych halogenow by sie przydal
milego dnia
krychu-wielki-szu

Data: 2009-03-22 14:13:17
Autor: Dafca

wrote:

A do Krycha: gumiarz jest na Przemysłowej 14 przy serwisie Hard Rock Garage.

Gumiarz (a nawet Gumiś :) jest na Krauthofera 58. Na Przemysłowej juz
nieaktualne. Tel. do Gumisia: 604 064 735

Dawno nie był, motura nima ;)

Dafca
K6.1K el turistico

Data: 2009-03-23 08:01:09
Autor: Kryhu
szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu
Dafca pisze:

Hej

[...]

Myhyhy, jakbyco to ksywa dalej zarezerwowana :)
--
Pozdro
Kryhu

szukam elektryka i gumiaza w Poznaniu