szukam filmow o motorach

Data: 2010-07-24 21:17:29
Autor: sirpaul
szukam filmow o motorach
witam

szukam ciekawych i wartych ogladniecia filmow na motorach
oczywiscie czesc juz znalazlem tytulow

ale nadal nie znalazlem filmow wojennych
z motorami a o ile kojarze chyba o takich
kiedys slyszalem wiec gdyby ktos mogl pomoc :)

najbardziej mi sie podobał Knightriders z 1981
ale podobnych filmow juz chyba nie ma :)
a gdyby byly to chetnie ogladne :)

pozdrawiam
sirpaul

Data: 2010-07-25 01:31:58
Autor: neuro
szukam filmow o motorach
On 24 Lip, 21:17, "sirpaul" <sirpaulWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

   Long Way Round (Down)?
O wojenych  nigdy nie slyszalem. A całą listę zanjdziesz na forum
Grupy Południe. Nie pamiętam gdzie dokładnie , bo dawno tam nie
zaglądałem ;]

p.

Data: 2010-07-25 10:11:42
Autor: Grzegorz Staniak
szukam filmow o motorach
On 24.07.2010, sirpaul <sirpaulWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wroted:

szukam ciekawych i wartych ogladniecia filmow na motorach

NA motorach? Może być ciężko. O (między innymi) motorach mogłoby
się coś znaleźć. Z ostatnich czasów najlepsze co mi przychodzi do głowy to:

http://www.imdb.com/title/tt0412080/

Nie wojenny, za to dobry.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>
= AC Universe.:JumpTheGun:. =  85.14.221.102:27960  = Urban Terror TDM Server = no snipers, no camping,

Data: 2010-07-25 13:26:04
Autor: lukawar
szukam filmow o motorach
ale nadal nie znalazlem filmow wojennych
z motorami a o ile kojarze chyba o takich
kiedys slyszalem wiec gdyby ktos mogl pomoc :)

Historia zmotoryzowanej jednostki http://www.imdb.com/title/tt0101501/

O motocyklach to głównie amerykańskie, kiedyś oglądałem czeski o grupie ludzi na podróżujących na Dnieprach, ale nie mogę sobie przypomnieć, co to było.
Z polskich - Enduro Bojz, Motór, Opowieść Harleya.

Data: 2010-07-26 12:29:02
Autor: Pan Piskorz
szukam filmow o motorach
W dniu 2010-07-24 21:17, sirpaul pisze:
szukam ciekawych i wartych
ogladniecia filmow na motorach

Easy Rider
P.

Data: 2010-07-28 16:27:08
Autor: Seoman
szukam filmow o motorach
sirpaul wrote:
ale nadal nie znalazlem filmow wojennych
z motorami a o ile kojarze chyba o takich
kiedys slyszalem wiec gdyby ktos mogl pomoc :)

To nie w Wielkiej ucieczce Steve McQueen dał wielki popis motocyklowy?

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2010-08-02 20:42:50
Autor: =Marcos=
szukam filmow o motorach
ale nadal nie znalazlem filmow wojennych
z motorami a o ile kojarze chyba o takich
kiedys slyszalem wiec gdyby ktos mogl pomoc :)

To nie w Wielkiej ucieczce Steve McQueen dał wielki popis motocyklowy?

To tu, zasuwał jak dziki przez pola i łąki.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-07-29 14:32:57
Autor: prg
szukam filmow o motorach
szukam ciekawych i wartych ogladniecia filmow na motorach
oczywiscie czesc juz znalazlem tytulow

Sons of Anarchy

Data: 2010-07-31 10:47:15
Autor: Titus Atomicus
szukam filmow o motorach
In article <4c5174f9$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>,
 "prg" <brak@brak.pl> wrote:

> szukam ciekawych i wartych > ogladniecia filmow na motorach
> oczywiscie czesc juz znalazlem tytulow

Sons of Anarchy

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawdziwa_historia

TA

Data: 2010-08-01 15:08:15
Autor: sirpaul
szukam filmow o motorach
 "prg" <brak@brak.pl> wrote:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawdziwa_historia

TA

dzieki za podpowiedzi :)
co do filmow wojennych na motorach w koncu sobie przypomnialem
to byly Motodiabły
ale ciezko gdzies ten film teraz znalezc
nie ma juz wypozyczalni VHS :D
a stamtąd ten film pamietam :)

pozdrawiam
sirpaul