szukam filmu kung-fu

Data: 2009-06-20 20:48:43
Autor: sirpaul
szukam filmu kung-fu
witam

szukam konkt\retnego filmu kung-fu
ogladalem go bardzo dawno na kasecie VHS
i nie pamietam tytulu
pamietam tylko jedna scene z filmu
bohater łapał tzw ruskie pierogi tak zeby sie nie rozleciały
nie pamietam czy byly gotowane czy surowe ciasto ale chcialbym jeszcze raz
ogladnac ten film
kojarzy ktos moze tytuł??

pozdrawiam
sirpaul

Data: 2009-06-22 15:35:18
Autor: p0li
szukam filmu kung-fu
O->Dnia 20.06.2009 20:48:43 niejaki sirpaul napisał:
[...]

mnie to się kojarzy z legendą pijanego mistrza i jackie chanem

tylko chyba to nie były pierogi a jakies ciastka - coś jak napoleonki --
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny
opera(RU), miranda, dialog(RU)...- dziwny jestem...

Data: 2009-06-22 21:12:18
Autor: sirpaul
szukam filmu kung-fu
 p0li wrote:
> [...]
> mnie to się kojarzy z legendą pijanego mistrza i jackie chanem

tylko chyba to nie były pierogi a jakies ciastka - coś jak napoleonki

hmm byc moze jakies ciastka to byly pewny nie jestem
tez mi sie kojarzy Pijany mistrz ale
moze to byla ta druga czesc w ktorej nie gral juz Jackie Chan
ale z tego co pamietam nie uczyl sie u pijanego mistrza tylko u jakiegos
trzeciego lub czwartego brata chyba ojca glownego bohatera
tak mi sie cos teraz przypomnialo

p.s a w ktorej czesci Jackie Chan jadl szpinak i pokazywali animacje Popeye?? :D

pozdrawiam
sirpaul

Data: 2009-06-23 22:56:17
Autor: sirpaul
szukam filmu kung-fu
 p0li wrote:
> [...]

ha juz wiem co to bylo: Tofu (Doufu) - twarożek sojowy naprowadziles mnie na dobry trop faktycznie to byla malo znana druga czesc Pijanego Mistrza
(faktycznie Jackie Chan juz w niej nie gral)
za to byla zona Pijanego Mistrza (tego staruszka rzecz jasna :))
a glownego bohatera uczyl taki gosc o wygladzie umarlaka, ktory ciagle kaszlal

heh na Pro7 kiedys tyle fajnych filmow widzialem kungfu ktore chetnie bym
jeszcze raz ogladnal :) tylko jak je teraz znalezc

pozdrawiam
sirpaul