szukam instrukcji obrazkowej dla debili

Data: 2010-10-05 10:43:26
Autor: Kris
szukam instrukcji obrazkowej dla debili

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:7d75.00000b24.4caa4701newsgate.onet.pl...
próbowałem wytłumaczyć panience w supermarkecie
co to jest karta zbliżeniowa i dlaczego dziala
bez pin-u do 50zł oraz jak toto dziala i poległem.

czy ktoś może odesłać mnie do jakiejś instrukcji
obrazkowej dla debili, takiej którą można sobie
wydrukować i pokazać sprzedawcom w supermarkecie?

Dalczego od razu "debili"
A może po prostu sklep nie miał odpowiedniego terminala, a więc personel nie został przeszkolony.

Krzysiek

szukam instrukcji obrazkowej dla debili