szukam konta...

Data: 2011-04-14 21:29:14
Autor: Waldemar
szukam konta...
Dzień dobry!

Ciężko się przebić przez ofertę, do tego nie wszystko jest zawsze jasno napisane.
Szukam dwóch  kont oszczędno¶ciowych - w różnych bankach, wystarczy dostęp tylko przez Internet. Nie zależy mi na największym oprocentowaniu a raczej na:

- wniosek złożę przez Internet, kurier przyjedzie z umow±
- bank ma posiadać gwarancje polskiego funduszu bankowego (odpada zdaje się Polbank)
- ma mieć prosty system logowania do konta (numer klienta i hasło - żeby nie trzeba go było zmieniać co np. miesi±c)
- transakcje maj± być autoryzowane sms kodem albo darmowym tokenem, który od nich dostanę (nie może to być token wgrany w komórkę), nie interesuj± mnie też żadne karty zdrapki z jednorazowymi kodami itp.
- konto ma być darmowe
- możliwo¶ci ewentualnego przelania z konta kwoty do 150 tys. zł. raz na miesi±c czy dwa za rozs±dne pieni±dze (1-5 zł. za cało¶ć) na inne konto w innym banku.
- nie chcę mieć obowi±zku brania jakiejkolwiek karty do konta.

Po prostu chcę tam wpłacić pewn± sumę pieniędzy na czarn± godzinę tak aby ona urosła kilka procent w skali roku.
Nie interesuje mnie zbieranie jaki¶ % za zakupy itp.
Z racji tego, że ma to być konto w innym banku niż już obecnie posiadane to odpada BZ WBK oraz MBank.

Pozdrawiam

Data: 2011-04-14 13:45:55
Autor: Zyga
szukam konta...
On 14 Kwi, 21:29, "Waldemar" <no_m...@wpppp.pl> wrote:

Szukam dwóch  kont oszczędno¶ciowych

Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

pzdr
Zyga

Data: 2011-04-14 23:58:48
Autor: Bogdan B.
szukam konta...
W dniu 2011-04-14 22:45, Zyga pisze:
On 14 Kwi, 21:29, "Waldemar"<no_m...@wpppp.pl>  wrote:

Szukam dwĂłch  kont oszczÄ™dnoĹ›ciowych

Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

Przy przelewie powyżej 15.000 zł wstrzymają go i zadzwonią
po potwierdzenie. Jeżeli chodzi o jednorazowa zabranie 150.000 zł,
to słabo to widzę.

Data: 2011-04-15 09:13:14
Autor: Zyga
szukam konta...
W dniu 2011-04-14 23:58, Bogdan B. pisze:
W dniu 2011-04-14 22:45, Zyga pisze:
On 14 Kwi, 21:29, "Waldemar"<no_m...@wpppp.pl> wrote:

Szukam dwóch kont oszczędno¶ciowych

Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

Przy przelewie powyżej 15.000 zł wstrzymaj± go i zadzwoni±
po potwierdzenie. Jeżeli chodzi o jednorazowa zabranie 150.000 zł,
to słabo to widzę.

Przyznaję że nigdy nie przelewałem z tego konta 150k.

Zyga

Data: 2011-04-15 12:02:56
Autor: Borys Pogoreło
szukam konta...
Dnia Thu, 14 Apr 2011 23:58:48 +0200, Bogdan B. napisał(a):

[...]

 Przelewałem jednorazowo dużo więcej i nikt nie dzwonił.
 Może jaki¶ podejrzany jeste¶? ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-04-15 18:38:48
Autor: Bogdan B.
szukam konta...
W dniu 2011-04-15 12:02, Borys Pogoreło pisze:

Przy przelewie powyżej 15.000 zł wstrzymają go i zadzwonią
po potwierdzenie. Jeżeli chodzi o jednorazowa zabranie 150.000 zł,
to słabo to widzę.

  PrzelewaĹ‚em jednorazowo duĹĽo wiÄ™cej i nikt nie dzwoniĹ‚.

W takim razie jest tu więcej z tej samej bandy, bo pamiętam
posty na grupie na ten temat :-)
A limit 15.000 zł pochodzi od konsultantki która do mnie dzwoniła
po potwierdzenie przelewu.

Data: 2011-04-26 19:14:47
Autor: Waldemar
szukam konta...
Użytkownik "Zyga"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:dbc607cd-fd52-4bd3-ba89-b4bd6709d88a@j9g2000prj.googlegroups.com...

Szukam dwóch  kont oszczędno¶ciowych

Moim zdaniem getin online spełnia wszystkie Twoje wymagania.

A czy toyota bank też się nada jako drugie?
Jak bank ma się do wydarzeń w Japoni? Bać się?

Data: 2011-04-26 22:00:38
Autor: MarekZ
szukam konta...
Użytkownik "Waldemar" <no_mail@wpppp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ip6uif$fmo$1@inews.gazeta.pl...

A czy toyota bank też się nada jako drugie?
Jak bank ma się do wydarzeń w Japoni? Bać się?

Nijak się nie ma. Ale tak ogólnie to nie jest raczej jaki¶ "pierwszoligowy" bank.

szukam konta...