szukam konta prywatnego...

Data: 2012-01-16 19:27:49
Autor: Wiesław Gajda \(Gold Finance\)
szukam konta prywatnego...

Witam!

Szukam konta prywatnego. Główne założenia:

- konto całkowicie darmowe (nie chce nigdzie płacić karta, pilnować aby co miesiąc mieć wpływ ileś tam złotych itp.)
- jestem skłonny płacić max 1 zł. za wykonanie przelewu
- łatwy dostęp przez Internet z autoryzacją przelewu smskodem
- możliwość włożenia pieniędzy na lokatę przez Internet

Moim zdaniem wszystkie te założenia spełnia dbNet w Deutsche Banku. Mam, korzystam i chwalę sobie. Wszystko pięknie dopóki sam się obsługujesz online, bo wszelkie dyspozycje składane w oddziale kosztują, i to niemiłosiernie dużo.

--
Pozdrawiam,

Wiesław Gajda
Doradca Finansowy, Oddział Gdańsk

Data: 2012-01-16 21:31:40
Autor: Grzexs
szukam konta prywatnego...
[...]

Nie za bardzo. Trzeba dbać o wykonanie jednej transakcji kartą w miesiącu. A on pisze, że nie chce niczego pilnować.

--
Grzexs

szukam konta prywatnego...