[oświetlenie] szukam lampy do lasu :)

Data: 2009-05-11 08:16:51
Autor: Dominik Mirowski
[oświetlenie] szukam lampy do lasu :)
szymek wyklepał(a) :

jestem tu nowy. z okazji zblizajacego sie sezonu letniego mysle o
nocych wypadach rowerem do lasu. w zwiazku z tym szukam jakis lamp
rowerowych, które beda mi oswietlac droge w takich warunkach.
zaznaczam, ze jestem laikiem w tego typu akcesoriach rowerowych.
zalezy mi na silnym swietle o w miare szerokim i dlugim zasiegu.
jakiego typu oswietlenia szukac? jakie zasilanie wybrać? cena gra
role drugorzędną.

Wyceń tą drugorzędność... :).
--
Dominik Mirowski