szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki

Data: 2019-11-07 19:15:23
Autor: ToMasz
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
witam
szukam lekkiego roweru 24 cale dla dziewczynki. używany, bez amortyzatorów. makx 1000zł, ale waga... poniżej 11kg. Dla czego akurat tyle? Bo taki rower na 28cali to żaden problem. a dla dzieci lekkich czę¶ci robić nie chc±. w każdym razie nie w normalnych pieni±dzach.
Jak macie jakie¶ typy, propozycje - to proszę.
jeszcze jedno. jakby był rower z amorem z przodu, ale też stosunkowo lekki - to wywalę amor i dam widelec 28 alu (800gramów) (trochę roboty z hamulcem, ale dam radę)

ToMasz

Data: 2019-11-07 19:38:08
Autor: ±ćęłń󶼿
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
Np. Woom 5, Islabikes 24, KUbikes 24.
Lub jeszcze dwie marki (w tym Giant) jeżeli masz kogo¶ w UK (sklep nie wysyła do Polski).
Z tym że z używanych to trudno je będzie znaleĽć (no chyba że Isla w UK) i nie w tej cenie.

-- -- -
szukam lekkiego roweru 24 cale dla dziewczynki.

Data: 2019-11-07 19:54:48
Autor: z
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
https://www.olx.pl/oferta/rower-skladak-aluminiowy-gorski-dahon-pininfarina-wytrzymaly-skladany-CID767-IDzP2K5.html#12c813eb52

Bardzo lekki i składany. Ja taki kupiłem za 350 zł.
Pakowanie się w 24" nie ma sensu. Zanim się obejrzysz będzie za mały.

Data: 2019-11-09 18:17:54
Autor: ToMasz
W dniu 07.11.2019 o 19:54, z pisze:
[...]

nie jest to rower damski, nie jest to 1000zł i raczej nie jest lekki. ile waży?

ToMasz

Data: 2019-11-09 19:21:16
Autor: z
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
W internetach pisz± że 16 kg. Może... Dla mnie jest nadzwyczaj lekki

W czasach genderów trzeba było napisać że musi być damka ;-)

PS. też jestem ciekaw czy w tych pieni±dzach znajdziesz 11 kg dla dziewczynki? ;-)

Data: 2019-11-09 22:32:50
Autor: ToMasz
W dniu 09.11.2019 o 19:21, z pisze:
W internetach pisz± że 16 kg. Może... Dla mnie jest nadzwyczaj lekki

W czasach genderów trzeba było napisać że musi być damka ;-)

PS. też jestem ciekaw czy w tych pieni±dzach znajdziesz 11 kg dla dziewczynki? ;-)

ciężko. ogl±dałem scoota za 5 stów, ale mechanizm korbowy i kierownica z żelaza. no i amor. ogl±dałem gianta mx - ciężki sam w sobie przez dziwn± ramę. Agang angel ma najwyzsze notowania, ale ciężko go dostać w normalnych pieni±dzach. W większo¶ci tych rowerów s± amortyzatory z przodu. mam plan żeby kupić widelec 28 cali, zamontować go zamiast amora i wykorzystuj±c boster hamulca V, przerobić tak "za duży" widelec, żeby jednak hamulec działał na kole 24 cale. albo przynajmniej spowalniał, bo nie zanosi się na dynamiczn± terenow± jazdę. na razie 4 schody to maks i to w chwili gdy strach na moment gdzie¶ znikn±ł.
Na razie kupiłem rower marki haro 13kg, zdejmę mu amor to będzie 12kg, może 11 z dużym hakiem jak założę puste w ¶rodku korby. w 5 stówkach się zmieszczę, ale wolałbym więcej zapłacić, żeby dziecku kilogram ulżyć. dziecku które wyrosło z 20cali ale waży 19kg.

ToMasz

Data: 2019-11-10 03:21:47
Autor: ±ćęłń󶼿
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
Zajrzyj na forum rowerowe, była dyskusja szkoda się powtarzać.

-- -- -
wolałbym więcej zapłacić, żeby dziecku kilogram ulżyć

Data: 2019-11-09 22:01:40
Autor: PeJot
W dniu 2019-11-07 o 19:54, z pisze:

Pakowanie się w 24" nie ma sensu. Zanim się obejrzysz będzie za mały.

Na 2 sezony wystarczy. Kupuje się *używkę*, sprzedaje się używkę i już.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-11-09 22:35:04
Autor: ToMasz
W dniu 09.11.2019 o 22:01, PeJot pisze:
W dniu 2019-11-07 o 19:54, z pisze:

Pakowanie się w 24" nie ma sensu. Zanim się obejrzysz będzie za mały.

Na 2 sezony wystarczy. Kupuje się *używkę*, sprzedaje się używkę i już.
M±dro¶ć przez Ciebie przemawia. szukam dobrej klasy roweru bez amora. Ma być lekki - bo z reszt± sobie poradzę

ToMasz

Data: 2019-11-09 23:40:45
Autor: PeJot
W dniu 2019-11-09 o 22:35, ToMasz pisze:
[...]

Z t± lekko¶ci± to ciężko będzie :> Kupno roweru przyzwoitej klasy bez amortyzatora jest praktycznie niemożliwe, chociaż:

https://www.decathlon.pl/rower-mtb-rr-st-100-24-jr-id_8405039.html

Dziewczynka powinna sobie poradzić. No ale to 13 kilo, a w realu pewnie jeszcze więcej. Może z 1/4 kilo dało by się urwać zastępuj±c stal aluminium ( sztyca, kierownica ), ale to ¶rednio opłacalne w nowym rowerze.

Powiem tak: postawiony przez Ciebie warunek 11 kilo wydaje się nierealny, nawet przy składaniu roweru z indywidualnych czę¶ci. Po prostu na rynku nie ma lekkich czę¶ci 24", typu opony, felgi, ramy/widelce czy korby o krótkim ramieniu, adekwatne dla dziecka. Ale MZ waga roweru dla dziecka w tym wieku nie powinna być priorytetem. Raczej zwróciłbym uwagę na opony - takie z bieżnikiem terenowym, o szeroko¶ci 1.9" rodem z traktora to nieporozumienie ( ale pewnie się dobrze sprzedaje ). Dla dziecka wystarczy spokojnie takie co¶:

https://www.decathlon.pl/opona-uniwersalna-24x175-id_8386217.html

I przy zamianie 1.9" na 1.75" kolejne ~pół kilo ( albo i więcej ) idzie urwać. Niestety wybór opon 24x1.75 jest ograniczony.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2019-11-10 03:26:18
Autor: ±ćęłń󶼿
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
www.giant-bicycles.com/gb/arx-24
Zeszłoroczny model trafisz taniej (w UK, w Polsce nie ma).

-- -- -

Data: 2019-11-10 08:46:25
Autor: ToMasz
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
W dniu 10.11.2019 o 03:26, ±ćęłń󶼿 pisze:
 Polsce nie ma).
dzięki że informujesz mnie o tym czego w Polsce niema.

ToMasz

Data: 2019-11-10 10:24:24
Autor: ±ćęłń󶼿
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
Mamy Cię niańczyc??

-- -- -
dzięki że informujesz mnie o tym czego w Polsce niema.

Data: 2019-11-10 04:49:47
Autor: Ignac
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
Dokładnie, zamiast walczyć z ciężarem roweru, powalczłbym z przełożeniami na rzecz tych lekkich i po problemie. Ale on ma do czynienia tylko z rowerami kopalnianymi i wszystko widzi przez pryzmat kilofa!

Data: 2019-11-10 16:35:19
Autor: borsuk
W dniu 2019-11-10 o 13:49, Ignac pisze:
... powalczłbym z przełożeniami na rzecz tych lekkich i po problemie.
Przełożenia się bardzo przydaj± przy wnoszeniu roweru :)

Data: 2019-11-16 12:41:42
Autor: ±ćęłń󶼿
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
Typowe lekkie opony dla dzieciuchów to Kenda Small Block Eight czy jako¶ podobnie.
Cienkie o wysokim TPI.

-- -- -
z opon można sporo zdj±ć
pewnie na 24' będzie mniejsze pole do popisu, ale ponad 0,5 kg obstawiam na starcie

Data: 2019-11-16 14:39:17
Autor: Maciek
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
On 16.11.2019 12:41, ±ćęłń󶼿 wrote:
Kenda Small Block Eight

....tak na szybko np. tego typu:

https://www.centrumrowerowe.pl/opona-schwalbe-cx-comp-pd3071/?v_Id=50162

525g (x2=1050g) vs 760g (x2=1520g) tamta Rubena z Krossa. Pewnie znajdzie się jeszcze co¶ sensownego i lżejszego.
Poza tym pół kilo na masie rotuj±cej dorosły chłop będzie czuł a co dopiero 19kg dzieciak, więc IMHO warto tutaj uderzyć.

Data: 2019-11-16 16:19:47
Autor: ąćęłńóśźż
szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki
To s± te Kendy pod własn± nazw±:
24? Islabikes Mixte all surface tyre 24x1.45 (37-507) weight 440 grams each.
www.islabikes.co.uk/product/accessories/tyres/islabikes-mixte-tyres/
S± jeszcze Schwalbe Little Joe (montowane m.in. do Woom) ale nie wiem czy w 24'':
www.schwalbe.com/en/tour-reader/little-joe
Tak czy inaczej zakładałbym do roweru dziecka opony wył±cznie  z bocznymi paskami odblaskowymi (refleks)!!

-- -- -
Pewnie znajdzie się jeszcze co¶ sensownego i lżejszego.

Data: 2019-11-16 23:01:39
Autor: Maciek
On 16.11.2019 16:19, ±ćęłń󶼿 wrote:
[...]

....a no widzisz to masz już to rozpracowane, fajne.

szukam lekkiego roweru 24 cali dla dziewczynki