szukam monitora...

Data: 2009-07-30 13:35:32
Autor: Quent
szukam monitora...
wierzę, że znajdzie się tu ktoś kto pomoże mi namierzyć sprzęt jakiego
szukam ;-)
Codzi mi o monitor LCD. 19-22 cali.
Problem w tym, że chciałbym mieć w nim tuner TV i funkcję PIP, żeby
była możliwość podglądania na ekranie komputera, tego co akurat leci w
TV.
Zna ktoś taki model?

Przepraszam, ze moze nie na temat ale czy nie lepiej do podgladu kupic na
allegro jakas taniutka uzywke LCD?

Pozdr.

Data: 2009-07-30 05:04:03
Autor: piatkos
szukam monitora...
On 30 Lip, 13:35, "Quent" <x...@xx.com> wrote:
Przepraszam, ze moze nie na temat ale czy nie lepiej do podgladu kupic na
allegro jakas taniutka uzywke LCD?

może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
jest dość małe ;-)

Wojtek

Data: 2009-07-30 14:26:50
Autor: Quent
szukam monitora...
może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
jest dość małe ;-)

Ja juz na jednym nie umiem pracowac. Mam 2 a nie pogardzilbym trzecim :-)

Pozdr.

Data: 2009-07-30 14:54:19
Autor: Agaton
szukam monitora...
Quent pisze:

Ja juz na jednym nie umiem pracowac. Mam 2 a nie pogardzilbym trzecim :-)

Zależy co kto robi. Nie wszyscy są grafikami czy też "weslokręciołami". Jeżeli np. obsługa biura lub przeglądanie internetu to jeden wystarczy.

Data: 2009-07-30 15:15:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
szukam monitora...
On Thu, 30 Jul 2009 14:26:50 +0200, "Quent" <xx@xx.com> wrote:

może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
jest dość małe ;-)

Ja juz na jednym nie umiem pracowac. Mam 2 a nie pogardzilbym trzecim :-)

Ja tez mam 2. I do jednego podpięty KVM na 4 komputery a do drugiego
na 8. ;-)

Zdrówko

Data: 2009-07-30 17:12:32
Autor: RadoslawF
szukam monitora...
Dnia 2009-07-30 15:15, Użytkownik Maciek "Babcia" Dobosz napisał:

[...]

Fanatyk.
A myślałem że moje 5 w jednym pokoju to już za dużo.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2009-07-30 15:05:05
Autor: Piotr M
szukam monitora...
piatkos pisze:

może i lepiej... ale po co mi dwa monitory na biurku?:) które notabene
jest dość małe ;-)

A są w sprzedaży takie tunery co podłącza się do monitorów (bez kompa oczywiście) i już jest TV. Decydując się na taki zakup masz większe pole wyboru co do normalnego monitora.

A chociażby dla przykładu
http://www.allegro.pl/item693626250.html

Nie wiem co ww. sprzęt jest wart i pewnie znajdzie się tańszy, chodzi o sam pomysł.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-30 06:20:07
Autor: piatkos
szukam monitora...
On 30 Lip, 15:05, Piotr M <x...@xxx.pl> wrote:
A są w sprzedaży takie tunery co podłącza się do monitorów (bez kompa
oczywiście) i już jest TV. Decydując się na taki zakup masz większe pole
wyboru co do normalnego monitora.

to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły
monitor nie obsłuży :(

Wojtek

Data: 2009-07-30 15:24:00
Autor: Piotr M
szukam monitora...
piatkos pisze:

to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły
monitor nie obsłuży :(

Monitor nie obsłuży? Nie rozumiem. A jeśli chodzi o tamten sprzęt to

"VideoMate V300 przewyższa swoją funkcjonalnością zwykły telewizor. Dzięki funkcji PIP, możesz oglądać obraz telewizyjny w oknie nałożonym na powierzchnię obrazu z komputera. Wymiary okna TV można zmieniać, tak jak i jego położenie na ekranie. "

Data: 2009-07-30 17:37:27
Autor: G Nowak
szukam monitora...
[...]

Jeszcze taniej i lepiej kupic payka na usb, nie dosc ze masz monitor normalnie podlaczony przez dvi, telewizje w okienku dowonlej wielkosci to jeszcze mozesz sobie ustawic nagrywanie.

--
pozdr

Data: 2009-08-03 15:04:23
Autor: xXx
szukam monitora...
> [...]
> wyboru co do normalnego monitora.

to jest jakiś pomysł. ale wtedy albo PC, albo TV... bo PIP zwykły

Samsung 215TW, ma opcje PIP, ale tuner trzeba podlaczyc zewnetrzny. Za to obraz
jest swietnej jakosci, bardzo dobra matryca SPVA.
Tu masz opis i fotki z prezentacja opcji PIP
http://forum.purepc.pl/Monitory-f57/21-Samsung-Syncmaster-215tw-t199461.html&st=30

Data: 2009-08-03 15:17:00
Autor: Leszek K.
szukam monitora...
Dnia Thu, 30 Jul 2009 06:20:07 -0700 (PDT), piatkos napisał(a):

[...]

Mój Gateway FPD2485W obsługuje (i raczej nie jest wyjątkiem).

szukam monitora...