szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze

Data: 2020-07-27 22:09:27
Autor: ToMasz
szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze
witam.
Walnął  piorun, monitor umarł. Był objęty ubezpieczeniem, więc ubezpieczyciel się dołoży do kosztów. miałem 24cale sips, ale chciałbym większy. troszkę mnie irytował brak czerni, więc wylosowałem sobie taki:
https://www.x-kom.pl/p/380620-monitor-led-27-iiyama-x2783hsu-b3.html
Proszę o konstruktywną krytykę, albo wskazanie jaki monitor w przybliżonej cenie wybrać. nie musi być nowy, ale musi mieć perfekcyjną matrycę.
ToMasz

Data: 2020-07-27 22:39:52
Autor: PiteR
szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze
in <news:rfnc9o$cqv$1dont-email.me>
user ToMasz pisze tak:

wylosowałem sobie taki:
https://www.x-kom.pl/p/380620-monitor-led-27-iiyama-x2783hsu-b3.html
Proszę o konstruktywną krytykę, albo wskazanie jaki monitor w przybliżonej cenie wybrać. nie musi być nowy

jak nie musi być nowy to może ten

https://www.euro.com.pl/monitory-led-i-lcd/iiyama-prolite-xb2783hsu-b3.bhtml

774 zł

RODUKT Z OUTLETU STAN DOBRY
Może posiadać opakowanie zastępcze lub ślady wynikające z ekspozycji lub rozpakowania w domu klienta.
Towar w pełni funkcjonalny ze śladami wynikającymi z ekspozycji lub rozpakowania w domu Klienta
Opakowanie oryginalne uszkodzone lub zastępcze
Kompletne oryginalne wyposażenie
Gwarancja producenta
Objęty 14-dniowym prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę

Data: 2020-07-27 23:20:46
Autor: Uncle Pete
On 2020-07-27 22:09, ToMasz wrote:
witam.
[...]

Ale perfekcyjną matryca do czego - do przeglądania internetu, grania po nocach czy np. prac graficznych?

I czy w monitorze 27-calowym Ci naprawdę wystarczy rozdzielczość 1920x1080?

Data: 2020-07-28 08:28:17
Autor: ToMasz
W dniu 27.07.2020 o 23:20, Uncle Pete pisze:
On 2020-07-27 22:09, ToMasz wrote:
witam.
[...]

chodziło mi o  brak martwych lub gorących pikseli, różnice w natężeniu podświetlenia itp. do czego? głównie do czytana, do oglądania filmów a do gier - sporadycznie

I czy w monitorze 27-calowym Ci naprawdę wystarczy rozdzielczość 1920x1080?
tak!

Data: 2020-08-03 02:00:38
Autor: ąćęłńóśźż
szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze
I do czytania i do oglądania filmów to są sprzeczne oczekiwania.
Przykładowo srebrzące się brzegi IPS nie przeszkadzają w pakietach biurowych (coś tam coś tam na białym tle), a przy oglądaniu filmów (coś tam coś tam na czarnym tle) tak.

-- -- -
głównie do czytana, do oglądania filmów

Data: 2020-08-07 07:55:46
Autor: alsor
W dniu poniedziałek, 27 lipca 2020 22:09:30 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
[...]

Jakieś byle gówno... 1920 x 1080

Ja używam nadal monitora w wersji 4 x 3: 1600 x 1200,
no i mam spory zapas w pionie! hihi!

szukam monitora, proszę o pomoc w wyborze