szukam mutacji heayh i mobilking

Data: 2009-07-24 15:53:05
Autor: R.M.
szukam mutacji heayh i mobilking
Witam,
Poszukuje mutacji heyah i mobilking, tzn

heyah: 0.02zl / 100kB, niestety 50zl / 3mies
mobilking: niestety 50gr / 100kB, ale 10zl / 3 mies

dlatego poszukuje mutacji tych dwoch ofert tzn internet 2gr / 100kB i doladowanie 10zl / 3 mies lub lepiej

znacie takiego MVNO, ktory dziala na PTC/era?

PS
jest gaduair, ale niestety plus u mnie nie ma zasiegu UMTS/HSDPA

pozdrawiam,
R.M.

Data: 2009-07-24 20:05:55
Autor: Darek
R.M. <fowerem@gmail.com> napisał(a):
[...]

Jesli interesuje Cie tylko internet to heyah jest dobre bo wystarczy miec aktywne konto na rozmowy przychodzace, czyli za 4 miesiace oplata 25 zl (przynajmniej do niedawna tak bylo i chyba nic sie nie zmienilo).

Data: 2009-07-24 13:16:43
Autor: BearBag
szukam mutacji heayh i mobilking
rozwiazanie:
kupic na allegro uzywany numer heyah z wychodzącymi na dlugi czas
(mozna znaleźć nawet na rok ważne)

Data: 2009-07-25 07:14:59
Autor: R.M.
BearBag wrote:
rozwiazanie:
kupic na allegro uzywany numer heyah z wychodzącymi na dlugi czas
(mozna znaleźć nawet na rok ważne)

mam rozumiec, ze okresy waznosci w heyah sie sumuja?

Data: 2009-07-25 00:09:01
Autor: BearBag
szukam mutacji heayh i mobilking

mam rozumiec, ze okresy waznosci w heyah sie sumuja?

tak jak w calej erze.

szukam mutacji heayh i mobilking