[3M] szukam nakrętki hamulca szosowego

Data: 2009-05-25 13:16:35
Autor: tomaszszot
[3M] szukam nakrętki hamulca szosowego
Witajcie,
poszukuję nakrętki hamulca szosowego, zupełnie takiej jak tutaj:
allegro.pl/
item610424529_nakretka_trzpienia_hamulcow_szosa_przod_durace.html
ale nie długiej, a krótkiej i nie alu a zwykłej stalowej.
Zgubiłem swoją :(

I teraz pytanie do kolegów z Trójmiasta: czy ktoś ma taką zbędną czy
może zasugeruje mi gdzie mógłbym dostać? Kontrolnie zahaczyłem o Do
Studzienki, ale Zbych powiedział że to lepiej szukać w warsztatach,
które szosę obsługują (hm....). Jakies sugestie?

z góry dziękuję
TJ

[3M] szukam nakrętki hamulca szosowego