szukam nr SMS premium dla organizacji charytatywnych

Data: 2017-01-21 14:32:11
Autor: Bonum mane
szukam nr SMS premium dla organizacji charytatywnych
Mam zgromadzone środki na koncie, które przepadną, jeśli ich nie wykorzystam na karcie telefonicznej, której nie będę rejestrować.

Podpowiedzcie proszę jakieś "charytatywne" numery SMS premium, na które mogę skonsumować zgromadzone środki.

Data: 2017-01-21 15:33:27
Autor: Arek
Użytkownik "Bonum mane" <bonum@odpowiedz-na-grupe.cs> napisał w wiadomości news:588362db$0$648$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nabyć jakąś usługę za SMS (przepłacając...), nabić BTC (jeszcze bardziej przepłacając...).

Charytatywnych mnóstwo, nie chcę sugerować, wedle sumienia... Warto by operatorzy zrezygnowali
ze swej doli (jak chcą się dołożyć). Warto sprawdzić aktualność np. Orkiestra chyba tylko do 18 stycznia.
Są listy: konkretne fundacje,  Caritas - opcje do wyboru ale można ogólny WSPIERAM.
I inne

  Na koniec zarejestrować i sprzedać... będzie np. na adwokata pomocnego przy żądaniu odszkodowania/
zadośćuczynienia za niesłuszne tymczasowe aresztowanie.

Arek

Data: 2017-01-21 21:04:24
Autor: WAM
szukam nr SMS premium dla organizacji charytatywnych
On Sat, 21 Jan 2017 14:32:11 +0100, Bonum mane
<bonum@odpowiedz-na-grupe.cs> wrote:

Podpowiedzcie proszę jakieś "charytatywne" numery SMS premium, na które mogę skonsumować zgromadzone środki.
http://lmgtfy.com/?q=sms+charytatywny

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2017-01-22 10:16:50
Autor: z
W dniu 2017-01-21 o 14:32, Bonum mane pisze:
[...]

Mam naiwne pytanie: A może wykorzystać te tryliony które dają przy rejestracji kart na jakiś szczytny cel żeby się nie zmarnowały? ;-)

Data: 2017-01-22 02:04:04
Autor: Kris
W dniu niedziela, 22 stycznia 2017 10:16:50 UTC+1 użytkownik z napisał:

Mam naiwne pytanie: A może wykorzystać te tryliony które dają przy rejestracji kart na jakiś szczytny cel żeby się nie zmarnowały? ;-)

http://gsmonline.pl/artykuly/orange-rejestracja-karty-bonus-promocja
Ta "promocja" to mój faworyt.
Ale marketoidy lipe odwaliły- równie dobrze mogli napisać "500000zł za rejestracje" Przecież nikt normalny 1000zł nie wygada przez 30 dni Ba mało kto 100GB netu z telefonu przez 30 dni wykorzysta.

Data: 2017-01-22 14:27:50
Autor: Borneq
W dniu 22.01.2017 o 11:04, Kris pisze:
[...]

Gdyby podłączyć do komputera, to 100 giga wymagają bloki bitcoina do ściągnięcia.

Data: 2017-01-22 11:00:50
Autor: Budzik
szukam nr SMS premium dla organizacji charytatywnych
Użytkownik z z@z.pl ...

A mozna je wykorzystywać na premium?

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2017-01-22 19:43:35
Autor: z
W dniu 2017-01-22 o 12:00, Budzik pisze:

A mozna je wykorzystywać na premium?

Pewnie nie ale charytatywnie może nie jest zakazane :-)

szukam nr SMS premium dla organizacji charytatywnych