szukam osób, które byly na safari lodzia Infinity

Data: 2010-03-13 20:08:13
Autor: Divemania.pl
szukam osób, które byly na safari lodzia Infinity
Witam,

Czy ktos z Was mial przyjemnosc (lub nie) byc na safari lodzia Infinity w Egipcie ?
Ciekawy jestem czy ona rzeczywiscie rózni sie tak bardzo od tradycyjych lodzi safari w Egipcie - tzn czy jest rzeczywiscie duzo bardziej luksusowa itp. ?
Bede wdzieczny za wszelkie opinie.
Uprzedzajac co po niektóre wypowiedzi - jezeli nie plywales na tej lodzi - daruj sobie komentarze typu "moim zdaniem..."  :))

Pozdrawiam,
Przemyslaw Kacprzak
Divemania.pl __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4940 (20100312) __________

Data: 2010-03-14 12:03:06
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-13 20:08, Divemania.pl wrote:
Witam,

[...]

Ta łódź kosztuje ok. 100 euro za dzień od. osoby. Generalnie Polacy na tak drogich łodziach nie nurkują. Zapytaj o opinie na listach w innym języku.

Od wiosny do jesieni baza ma 100% obłożenie na safari na luksusowych łodziach.
Polaków brak. Nie ten pułap cenowy...

Pozdrawiam

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-03-14 10:41:53
Autor: Pszemol
On 2010-03-13 20:08, Divemania.pl wrote:
Witam,

[...]

Czy ta różnica w cenie pochodzi z obsługi nad wodą czy może
ta łódź umożliwia dotarcie do innych raf i płaci się również za inne
(lepsze) wrażenia spod wody?

Data: 2010-03-14 12:31:02
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-03-13 20:08, Divemania.pl wrote:
Witam,

[...]

Oczywiście pisżę o ofercie dla "organizatorów" grupy czyli osoby która porozsyłała maile do wszystkich baz jakie znalazła z zapytaniem: Mam 15 osób na safari. Ile na tym zarobię?

szukam osób, które byly na safari lodzia Infinity