szukam piasty na przod

Data: 2010-01-15 22:17:44
Autor: ToMasz
szukam piasty na przod
R.M. pisze:
Witam,
poszukuje piasty na lozyskach maszynowych, ktora bylaby przykrecana na
sruby (nie na zacisk) w rozs膮dnej cenie, czy spotkal ktos taka?
moze byc nawet nowatec, ale nie widzialem u nich mocowan na sruby, moze
zle szukalem?

dziekuje,
R.M.
piasta alu prz贸d, 艂o偶yska maszynowe, o艣 na nakr臋tki standardowe(klucz
15) mocowanie pod tarcze ham. (otwory na 艣ruby). w zaprzyja藕nionym
sklepie na 艣l膮sku cena 35z艂 moze by膰?
ToMasz

Data: 2010-01-16 07:33:41
Autor: R.M.
szukam piasty na przod
ToMasz wrote:
piasta alu prz贸d, 艂o偶yska maszynowe, o艣 na nakr臋tki standardowe(klucz
15) mocowanie pod tarcze ham. (otwory na 艣ruby). w zaprzyja藕nionym
sklepie na 艣l膮sku cena 35z艂 moze by膰?
ToMasz

a zasadzie by mi pasowalo, moze jakis link do produktu? kto produkuje takie piasty?

Data: 2010-01-16 14:37:26
Autor: ToMasz
szukam piasty na przod
R.M. pisze:
ToMasz wrote:
[...]

nie. To sklep nie internetowy. Dzisiaj sie dowiedzia艂em szczeg贸艂贸w i ta
piasta jest niestety na szpilke. Przepraszam za robienie z艂udnych nadziej

ToMasz

szukam piasty na przod